7 Dalis

553 35 14
                                    

Vaikino rankos atsirado ant mano kūno ir dėl to mano veide atsirado plati šypsena

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vaikino rankos atsirado ant mano kūno ir dėl to mano veide atsirado plati šypsena.

Derek kažką sakė, bet aš negirdėjau ką jis sakė, mačiau kaip jo lūpos juda. Jos taip užhopnitizavo, kad stebėjau jo lūpas.

-Jos tokios patrauklios - sušnabždėjau ir su nykščiu perbraukiau per jo apatinė lūpa.

Buvau greitai nukelta nuo jo kelių. Bet tuo pačiu greitai atsiradau ant vyro rankų. Rankomis apsikabinau jo kaklą ir su šypsena stebėjau jo akis.

-Neši mane į tualetą kur pasimylėsim? - paklausiau vaikino ir vėl mano žvilgsnis buvo ant jo lūpų kurias troškau dabar pabučiuoti ir sužinoti kokios skonio jos yra.

-Vykstam namo, Eva - tai pasakęs vaikinas pradėjo eiti. - Tu jau girta ir nors, kaip patinka, kad tu nori msnes, negausi manęs - Derek žodžiai privertė susiraukti.

-Nežadi manęs pamylėti? - paklausiau jo ir mane išmuša staigiai karštis, seilių nespėju ryti. Ir jau žinau, kad tuoj apsivemsiu. - Aš tuoj vemsiu - tariau ir vaikinui nespėjus nunešti mane ant tuoleto, visas turinys esantis skrande atsirado ant vaikino krūtinės.

-Jau antras kartas, kaip mane apvemi - pasako vaikinas ir įėjus į tualeto kabiną vaikinas pastato mane ant grindų. - Paklupė prie klozeto kol aš nusivalysiu tavo vėmalus - pasako gražuolis ir išeina iš kabinos palikdamas mane vieną.

                      *****
Vos mums įėjus į namo vidų prispaudžiau Derek prie sienos, kaip jis visada daro su manimi. Mums važiuojant namo, dainavau dainas apie seksą, kad tik šis vaikinas sutiktų su manimi pasimylėti. Dabar labai norėjau šio vyro bučinių, prisilietimų.

-Eva, ką darai? - paklausė Derek, kaip mano rankos atsirado ant jo džinsų ir bandžiau atsegti diržą. - Pogalais - nusikeikė jis, kaip numečiau diržą ir pradėjau mauti džinsus žemyn.

-Noriu, kad atimtum mano nekaltybe - pasakiau ir pažvelgiau į vaikino akis ir nusišypsojusi pabučiavau jį, net nespėjusi suprasti ar Derek atsakė į bučinį aš atsijungiau.

                   *******
Pramerkusi akis susiraukiau dėl galvos skausmo. Kambarį švietė saulė, kas reiškė, kad jau rytas. Sutrikau pastebėjusi Derek miegantį pusnuogį šalia manęs. Pati tai pat buvau pusnuogė. Greitai atsisėdau ant lovos ir susiraukiau pamačiusi ant grindų prezervatyvą. Ne jau aš su Derek?

-O dieve - sumurmėjau ir delnais užsidengiau veidą.

Nesitikėjau, kad girta pridarysiu tokiu nesąmonių... Dar jį patį pabučiavau, kokia gėda!

Sabrinos vaikinas sujudėjo, jutau, kaip jis tai pat atsisėda lovoje.

-Labas rytas, katyte - vaikino balsas prikimes ir skamba patraukliai.. Per mano kūną tai pat nubėgo šiurpuliukai. - Neskauda pilvo apačios? - paklausia jis.

- Ar... Mes.. Tai padarėme? - paklausiau jo sutrikusi ir tuo pačiu pikta ant jo ir savęs.

-Taip, buvai nuostabi - vaikinas nusišypsojo ir lenkėsi pabučiuoti mane, bet mano ranką susiduria su jo skruostu. - Nereikia muštis, juk pati norėjai sekso su manimi - pasako jis.

Išlipau iš lovos ir pagriebusi savo drabužius nuo grindų išėjau iš kambario girdėdama garsų jo juoką.

Nekenčiu jo. Nekenčiu savęs, kad girta sugebėjau atiduoti savo nekaltybę savo draugės vaikinui.

Įėjusi į savo laikina kambarį numečiau savo drabužius ant grindų ir kritau į lovą, sudėjavau dėl galvos skausmo.

Po kelių sekundžių užmigau.

                 ******

Sėdėdama svetainėje gėriau arbata ir žiūrėjau jaunosios melages 2 sezoną. Derek įėjo į svetainę, bet ignoravau jo buvimą, nes pykau ant jo.

Jam atsisėdus šalia manęs ir permetus ranką per pečius susiraukiau. Nors truputį tai ir patiko. Jau net pati nebeduorantu ką jaučiu šitam vyrui.

-Eva, ne jau pyksti? - paklausė Derek ir sustabdė serialą todėl pažvelgiau į jį. - Kol nepakalbėsime tol serialas bus sustabdytas - jo veide atsirado pasipūteliška šypsena.

-Tai aišku, kad pykstu - tariau ir štai prasidėjo mūsų žvilgsniu karas. - Tu pasinaudojai manimi - tariau.

Derek nusijuokė.

Asilas dar juokiasi.

-Eva, mes nepasimylėjom - tarė Derek - tu mane pabučiavai ir užmigai. Ir na aš nusprendžiau padaryt taip, kad atrodytų, kad tai padarėme. Tai kerštas tau už tai, kad paslėpei mano drabužius - tarė Derek.

-Asilas, nekenčiu tavęs - suurzgau ir pagriebiau pagalvė ir su ja trenkiau jam per galvą. - Noriu užbaigti, nebenoriu būti tavo mergina tas dvi savaites. Pranešk Sabrinai, kad nebenoriu šio kvailo žaidimo žaisti - tariau ir pakilau nuo sofos, ir išėjau iš svetainės.

Bus daug geriau užbaigti tai. Bus daug geriau, kaip jis vėl bus Sabrinos vaikinu ir aš vėl galėsiu jo nekęsti, o nesižavėti juo, ką dabar darau. Jis turi būti mano gyvenime niekas, nenoriu, kad pradėtų jis man tapti svarbus mano gyvenime.

Draugės Vaikinas Where stories live. Discover now