6. Poodhalená já

476 25 1
                                    

Kapitola mapuje díly:

3x3 - Neodolatelný

3x4 - Sateda

3x5 - Potomci

3x6 - Skutečný svět

3x7 - Společný zájem


Nervózně jsem přecházela po pokoji. Za chvíli pro mě měli přijít a já si nebyla jistá, jestli jsem na to připravená. Zastavila jsem se v půli kroku, když se dveře otevřely, stála v nich Teyla a věnovala mi uklidňující pohled. Zhluboka jsem se nadechla a vyšla za ní.

Když mi pan Woolsey prozradil nejdůležitější věci o Atlantidě, jejích nepřátelích a programu Hvězdné brány, podplukovník Sheppard nepovažoval za nutné, aby mě museli i nadále hlídat celý den. Směla jsem nahlédnout do plánů města a stačila mi chvíle, abych se v nich zorientovala, později město prošla a uložila si do paměti vlastní mapu, díky které jsem se nemohla ztratit, takže jsem věděla, že jdeme k ošetřovně, kde už na mě všichni čekají.

Už jsem se cítila docela dobře, ale po Samově smrti jsem nedokázala s nikým mluvit. Bála jsem se, jestli náhodou nenosím smůlu. Raději budu sama než, abych někoho znovu ohrozila na životě.

„Neměj strach, Mio." Stály jsme před ošetřovnou a mně se roztřásly ruce. Ujistila jsem se, že bezprsté rukavice jsou na svém místě. Nedokázala jsem si představit, co mě bude za dveřmi čekat.

Snažila jsem se jít za Teylou vzpřímeně, když se dveře otevřely, ale s pohledy lidí na ošetřovně, jsem ztratila veškerou kuráž.

V odlehlé části ošetřovny na mě čekali. Doktorka Weirová a doktor Beckett, podplukovník Sheppard, Ronon, doktor McKay a doktor Zelenka, se kterým jsem se v posledních týdnech sem tam navázala řeč, ale omezila to jen na pozdrav a přání úspěšného dne.

Všichni byli rozestavění okolo lůžka, u jehož hlavy stál malý šedivý mužíček. Připadal mi povědomý. Čekala jsem, že když uvidím mimozemšťana, který nevypadá jako my, leknu se, ale bylo na něm něco známého. Tak známého, až jsem pocítila pichlavou bolest v hlavě. Snažila jsem se na něj nemyslet, ale pohled na něj mě strhával do minulosti a do uzamčené části paměti.

„Měli bychom začít." Promluvil ten mimozemšťan a já se křečovitě chytila za Teylinu ruku. Bolest hlavy byla nesnesitelná. To mohlo znamenat jediné. Někdo podobný tomu mimozemšťanovi měl co dočinění s mým příchodem na Atlantidu.

„Doktore..." zašeptala jsem vysíleně. On a podplukovník ke mně došli a pomohli mi na lůžko. Nohy se mi třásly a dech se nepříjemně zkracoval, opět jsem cítila na žebrech srdce.

„Měl bych jí píchnout nějaká sedativa."

„To není možné." Všichni jsme se otočili po tom mimozemšťanovi.

„Hermiode, to nejde. Tohle ji už jednou málem zabilo," bránil mě Beckett. On byl vlastně jediný, kdo mi proces odstranění bloku vymlouval, a já si teď uvědomila, že jsem na něj měla dát, ale bylo pozdě.

„Je mi líto, musím to provést za plného vědomí, aby se to zdařilo. Prvně musím zjistit, jak je ten blok silný."

Doktor mi pomohl se uložit a společně s Teylou mě přivázali. Narůstala ve mně panika.


Carson Mie starostlivě tiskl ruku. Nemohl se jí podívat do očí, když ji uvazovali do popruhů. Muselo to však být, aby si neublížila. Snažil se myslet na všechno, ale nikdo a nic ji nemohlo připravit na to, co ji čekalo, vlastně nikdo nevěděl, co můžou čekat. Ani on ne a to ho nejvíce trápilo. Nechtěl jí ublížit.

StarGate:Atlantida - Dva životy - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat