Κεφάλαιο 9

290 14 0
                                    

Η Ελένη απόρησε με τον τρόπο που την κοιτούσαν οι αδερφές της, ενώ εκείνες περίμεναν κάποιες εξηγήσεις. "Τι πάθατε;" τις ρώτησε κλείνοντας την πόρτα πίσω της. "Εσύ θα μας πεις Λενιώ" της είπε θυμωμένα η Ασημίνα. Στο βλέμμα της αποτυπώνονταν όλα τα συναισθήματά της. Είχε θυμώσει από την αγάπη της για εκείνη. Ήθελε να ξέρει αν είναι όντως καλά. Τι συμβαίνει στη ζωή της. "Γιατί μου είπες ψέματα ότι χθες ήσουν με τον Γιάννο; Αφού εκείνος όλο το απόγευμα ήτα στο καφενείο" συνέχισε στον ίδιο τόνο περιμένοντας κάποια απάντηση. Η Ελένη ξεροκατάπιε. Είχε ασπρίσει σαν το πανί. Οι αδερφές της την κοιτούσαν εξεταστικά κι εκείνη δεν ήξερε πως να αντιδράσει. "Εσύ πού το ξέρεις ότι ήταν στο καφενείο;" την ρώτησε η Ελένη ελπίζοντας να βγάλει μια άκρη. Η φωνή έβγαινε με το ζόρι από τα χείλη της κι οι λέξεις με δυσκολία έμπαιναν στη σωστή σειρά. Το βλέμμα της Ασημίνας την άγχωνε ακόμη περισσότερο κι αυτή δεν ήξερε αν άπρεπε να τους πει την αλήθεια. "Η Δρόσω τον είδε στο καφενείο Λενιώ. Θα μας πεις πού ήσουν;" απάντησε η Ασημίνα. Η Ελένη πήρε μια βαθιά ανάσα για να μπορέσει να μιλήσει. "Δεν μπορώ να κάνω μια βόλτα μόνη μου;" ρώτησε. Ο τόνος της ήταν ήρεμος. "Τότε γιατί μας είπες ψέματα; Εσύ μας έλεγες τα πάντα, τι συνέβη ξαφνικά;" . Η Ασημίνα μάταια προσπαθούσε να βγάλει μια άκρη. "Δεν το ήξερα ότι πρέπει να σας δίνω αναφορά για ό,τι κάνω" της απάντησε η Ελένη δήθεν θιγμένα και κλείστηκε στην κάμαρή της. Την είχε λούσει κρύος ιδρώτας. Ούτε που κατάλαβε πώς κατάφερε να ξεφύγει. Το κεφάλι της βούιζε. Προσπάθησε να ηρεμίσει μα μόνο μια σκέψη τριγύριζε στο μυαλό της εκείνη τη στιγμή. Έπρεπε να ειδοποιήσει τον Λάμπρο.

Ο Λάμπρος προσπάθησε να λύσει την παρεξήγηση με τον Γιάννο όμως δεν τα κατάφερε. Ο αδερφός του τον απέφευγε συνεχώς. Είχε θυμώσει για τα καλά μαζί του. Όσες προσπάθειες κι αν έκανε ο Λάμπρος να του μιλήσει πήγαν στράφι. Ο Μιλτιάδης παρατηρούσε το ιδιαίτερο κλίμα που επικρατούσε ανάμεσα στους γιους του και αποφάσισε να μιλήσει στον Λάμπρο. Έπρεπε να μάθει τι είχε συμβεί. Βρήκε ευκαιρία όταν έλειπε ο Γιάννος από το σπίτι και ζήτησε να μάθει τον λόγο που δε μιλάει με τον αδερφό του. "Τι συνέβη Λάμπρο με τον Γιάννο; Γιατί σε αποφεύγει ο αδερφός σου; Εσείς ήσασταν πάντα αγαπημένοι. Τι έγινε τώρα;" τον ρώτησε διακόπτοντάς τον από την μελέτη ενός βιβλίου. "Μια παρεξήγηση είναι πατέρα. Μην ανησυχείς, πολύ σύντομα θα λυθεί και θα είμαστε πάλι όπως πριν" τον καθησύχασε όμως ο Μιλτιάδης ζήτησε περισσότερες λεπτομέρειες. "Πατέρα μην ανακατεύεσαι, σε παρακαλώ. Μια μικρή διαφωνία ήταν μόνο" του είπε. Τον πλησίασε και του έπιασε τρυφερά το χέρι. "Ξέρεις ότι ο Γιάννος μας δεν είναι καλά. Θύμωσε με κάτι που του είπα, αυτό είναι όλο. Μην το σκέφτεσαι. Μέχρι να φύγω αύριο θα είμαστε και πάλι όπως πριν, εντάξει;" . Ο Μιλτιάδης αρκέστηκε μόνο σε σε νεύμα. Ύστερα ο Λάμπρος συνέχισε το διάβασμά του, όμως δεν κατάφερε να συγκεντρωθεί. Ο νους του ταξίδευε σε εκείνη, αναπολώντας αυτές τις λιγοστές στιγμές που έζησαν μαζί αυτές τις μέρες.

Μια νέα αρχήWhere stories live. Discover now