Κεφάλαιο 14

322 18 0
                                    

Ο Γιώργης, μετά την αποκάλυψη της Ασημίνας, ζήτησε από την κόρη του να πάρει εκείνη την αδερφή της από το σχολείο και γύρισε στο σπίτι με την ψυχή στο στόμα. Βρήκε την Ελένη να μαγειρεύει. Του φάνηκε φυσιολογική η συμπεριφορά της. Πήγε κοντά της και της έπιασε τρυφερά το χέρι. Εκείνη τραβήχτηκε μακριά του. 

Η σχέση τους δεν είχε εξομαλυνθεί ακόμα. Δεν υπήρχε ανάμεσά τους η ίδια τρυφερότητα όπως παλιά, ωστόσο η Ελένη είχε αρχίσει να μιλάει στον πατέρα της για να μη γίνει αντιληπτό το μυστικό της. "Είσαι καλά κόρη μου; Η Ασημίνα μου είπε ότι τελευταία είσαι λίγο αδιάθετη" της μίλησε τρυφερά, προσπαθώντας να της δείξει πως νοιάζεται για εκείνη. "Μια χαρά είμαι, από την κούραση είναι" του απάντησε η Ελένη ξερά και έστρεψε το πρόσωπό της μακριά του. "Εγώ πάντως καλού κακού θα πάω να ειδοποιήσω τη Ρίζω να έρθει να σε εξετάσει, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο" της ανακοίνωσε κι είδε τον εκνευρισμό στο βλέμμα της. "Σου είπα πως είμαι καλά, τι δεν καταλαβαίνεις; Ξεκούραση χρειάζομαι μόνο" φώναξε προκαλώντας τον προβληματισμό του πατέρα της. Κλείστηκε στην κάμαρή της και δεν βγήκε ούτε για να φάει. 

Το βράδυ η Ασημίνα προσπάθησε να την ηρεμήσει. Μπήκε στην κάμαρη μαζί με ένα πιάτο φαγητό και προσπάθησε να την πείσει να φάει. Το στομάχι της είχε δεθεί κόμπος και δεν κατέβαινε μπουκιά παρ' όλες τις προσπάθειες της Ασημίνας. 

"Γιατί μίλησες στον πατέρα;" τη ρώτησε κάπως ψυχρά. Η Ασημίνα ξεφύσησε βαριά. "Γιατί ανησυχώ Λενιώ. Ανησυχώ για σένα" της εξήγησε. Το βλέμμα της έγινε πιο ζεστό, ωστόσο ήταν ακόμα θυμωμένη με την πρωτοβουλία που είχε πάρει. "Μην ασχοληθείς ξανά με αυτό το θέμα, σε παρακαλώ. Ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος" της ζήτησε κι εκείνη της ένευσε απλά. Δε θα της έκανε ξανά κουβέντα γι' αυτό το θέμα, θέλοντας να αποφύγει τις εντάσεις. Η Ασημίνα την παρακάλεσε να φάει. Με το ζόρι η Ελένη έφαγε δυο μπουκιές μόνο και μόνο για να μη δημιουργήσει στην αδερφή της περεταίρω υποψίες. Παραπάνω δεν μπορούσε. Ήταν πάνω απ' τις δυνάμεις της. Ένιωθε το στομάχι της να ανακατεύεται και προσπαθούσε να κρατήσει ήρεμη την έκφρασή της. Όταν έφυγε η Ασημίνα, άνοιξε βιαστικά το παράθυρο και έβγαλε ό,τι είχε φάει προηγουμένως. Άφησε τον κρύο αέρα να τη χτυπήσει κι ένιωσε μια περίεργη λύτρωση, ηρεμία. 

Άλλαξε και ξάπλωσε στο κρεβάτι της. Την πήρε σχεδόν αμέσως ο ύπνος. Είχε αρχίσει να καταλαβαίνει κι η ίδια πως δεν είναι ο εαυτός της κι αυτό την είχε προβληματίσει. Είχε μπει εδώ και μέρες στο μυαλό της μια υποψία και από εκείνη την ώρα καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα.

Μια νέα αρχήDonde viven las historias. Descúbrelo ahora