„Cu ea nimic nu se simțea ca un păcat".
Rochia mea s-a ridicat atât de mult încât mi se putea vedea lenjeria intimă. Mișcarea constantă a șoldurilor noastre era ceva ce putea fi descris doar ca pasiune. A fost atât de greșit, dar asta a făcut să se simtă cu atât mai bine. Buzele noastre găsindu-se unele pe celelalte în toată pofta și pasiunea pe care le-am construit.
Mâinile lui mi-au apucat fesele, strângându-le puternic în palmele sale. Am gemut în sărut, apoi mi-am concentrat atenția spre cămașa lui ușor descheiată, dezvăluindu-i clavicula. Am început să îi las săruturi aprinse pe gat, după care m-am oprit la pieptul lui sugând cu asprime.
"Stella, iubito." A gemut Harry, apucându-mi din nou fesele. O mână se îndreaptă spre lenjeria mea, aplicând presiune pe clitorisul acoperit. Excitația mea a fost bine simțită prin material. Degetele lui merg în sus și în jos deschizătura mea încă acoperită, urmărind-o aproape.
Eram dincolo de mulțumită de faptul că nu a protestat. Își dorea asta, avea nevoie atât de mult la fel ca mine. Dorința și capriciul lui sunt alimentate în această poftă și acest act. A fost cel puțin o priveliște frumoasă.
Degetele lui au început să devină din ce în ce mai pricepute, mi-a mutat lenjeria în lateral și au început să se miște în sus și în jos în centrul meu, umezindu-mă. A trebuit să-mi stăpânesc gemetele în timp ce i-am simțit mâna în zona mea intimă. Întrucât el avea impresia că nu avea nicio idee cum să provoace plăcere unei fete, a continuat să miște degetele înainte și înapoi, jucându-se cu clitorisul meu împreună cu intrarea mea în vagin.
"La dracu, Harry, dacă aș fi știut că te descurci atât de bine." Am spus, lăsându-mi capul pe spate, brațul lui susținându-mă în timp ce stăteam crăcănată în poala lui. Îngrijorarea și confuzia lui erau bine scrise pe fața lui și, fiind un sistem minunat de sprijin, am decis să-l antrenez pentru a-mi oferi plăcerea supremă.
"Doar mai introdu un deget și mișcă-te mai rapid." Am spus, apucându-i mana pentru a-l ghida. S-a jucat în apropierea zonei o vreme, până când a împins degetul în mine. Am gâfâit la senzație
La dracu degetele lui, erau chiar lungi.
Începu încet să-l scoată, senzația de gol a dispărut în timp ce a intrat din nou. A început să miște într-un ritm mai alert odată ce a înțeles. Presiunea din stomacul meu a început să crească, dar știam că voi avea nevoie de ceva... ei bine, mai mare.
"Poți folosi două degete." Am spus printre gemete. A dat din cap, apoi l-am simțit cum se năpustește asupra gatului meu. De data aceasta când a intrat înăuntru, era mai mare, ceea ce părea ca două degete acum. În mod normal, niciodată nu aș putea obține o asemenea plăcere dintr-o simplă penetrare cu degetele, dar Dumnezeule, o face atât de bine.
A început să câștige din nou viteză și presiunea a crescut din ce în ce mai mult, implorând să se elibereze. Degetele mele și-au găsit drum în părul lui Harry, trăgându-l de cârlionții săi de fiecare dată când el intra mai tare. Puterea și natura sa competitivă îl conduc la acțiunile sale mai dure. Acest lucru nu a făcut decât să-i facă asaltul, ei bine, mai intens. În timp ce degetele lui continuau să-mi lovească punctul G, m-am străduit să înăbuș gemetele.
"Shh, trebuie să fii tăcută, iubito. Știi că iubesc să te aud gemând, însă nu putem risca să fim găsiți." A spus înainte să mă sărute brutal, asigurându-se că mă face să tac pentru a nu fi auziți de cei care lucrează în cadrul bisericii și care se află la doar câțiva metri depărtare de noi.
Mâinile mele l-au tras de păr și coapsele mele s-au strâns în jurul picioarelor lui în timp ce mi-a adus orgasmul la viață. Șocul a fost când l-am văzut cum își retrage degetele, iar apoi și le îndeasă în gură și începe să sugă. Mi-a absorbit excitarea în timp ce îmi dădea un zâmbet răutăcios.
„Dacă ai gust atât de bun de pe degetele mele, abia aștept să te gust de pe limba mea."
Cuvintele sale sunau atât de bine încât m-au făcut să mă umezesc din nou.
M-am dat jos din poala lui, după care m-am lăsat în genunchi în fața sa, desfăcându-i cureaua. În timp ce el își lasă fermoarul în jos, după am tras de pantalonii lui și de asemenea, și de boxerii lui negri. Erecția lui a crescut odată ce a fost eliberată, dimensiunea lui încă mă uimea, deoarece era destul de mai mare decât oricine cu care am fost înainte.
Am început să-mi trec mâinile de-a lungul interiorului coapselor lui, lăsând sărutări ușoare și acolo. Respirația lui era destul de auzită în timp ce a icnit brusc la tachinarea mea. Tocmai când eram pe cale să-l iau în gură, s-a deschis ușa de cealaltă parte a cabinei de confesiune.
Singurul lucru dintre preot și noi era un perete subțire de lemn și un pătrat mic acoperit în perete.
M-am uitat la Harry în timp ce ochii i s-au mărit de frică. I-am aruncat un zâmbet răutăcios în timp ce mi-am pus degetul arătător pe buze, însemnând că el trebuie să tacă.
''Îmi pare rău că am întârziat, fiule, slujba a durat mai mult decât m-am așteptat.'' A vorbit preotul, cu toate că nu îl putea vedea pe Harry.
''E în regula, tată.'' A răspuns Harry în timp ce eu îl tachinam.
''Ești bine, fiule?'' A întrebat preotul.
Și deodată l-am apucat pe tot în gura mea, mâinile lui Harry apucându-mi dur parul. Îl puteam simți cum se abține să nu scoată nici un sunet.
"Oh, sunt foarte bine, tată. Chiar perfect."
CITEȘTI
Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|
FanficBăieții smeriți știu a se ruga, dar oare știu și a implora? !ATENȚIE! Cartea prevede: conținut matur, limbaj licențios, scene de natură sexuală.