"Oamenii supărați nu sunt întotdeauna înțelepți".
"Ce dracu vrei?" Am șuierat în telefonul meu. Am închis ușa în urma mea, lăsându-l pe Harry singur în camera mea. Pretinzând că a fost un apel important, nu a bănuit nimic când am ieșit din cameră cu telefonul la ureche.
"Oh, iubito, nu te comporta ca și cum nu ai vrea să vorbești cu mine. Știu că îți place compania mea." Vocea lui îngrozitoare trecea prin difuzor. Tensiunea mea a crescut vertiginos la acest stres imens. Deși nu am pe nimeni pe care să-l învinuiesc în afară de mine, nu pot să nu vreau să-l ucid pe acest nemernic pentru că a stricat ceva bun.
"În fine, spune doar ce vrei?" Am întrebat din nou doar devenind mai iritabil și anxios cu fiecare secundă care trecea. La naiba cu Brett.
"Acum ești cu el, nu-i așa?" Vocea lui era împletită de umor răutăcios. Gândul că îmi pasă de cineva de cineva a fost ceva atât de amuzant pentru acest nemernic.
"Ce vrei?" Am rostit fiecare cuvânt încet, încercând din răsputeri să nu mă duc la această bucată de rahat și să fiu agresivă. Asta ar ridica doar suspiciuni, iar prioritatea mea numărul unu de acum este să împiedic ca această informație să ajungă vreodată la Harry. Mai ales venind de la nemernicul ăsta.
„Hm, atât de perseverenți suntem? Sper că nu am întrerupt nimic. S-ar putea să vă urăsc, dar nu aș vrea niciodată să opresc pe cineva să obțină cel mai bun cap din viața lui. Știu că am mai spus-o, dar chiar ai gura unei zeițe." Mi-aș putea imagina acum zâmbetul îngâmfat pe fața lui.
"Taci naiba și spune-mi de ce ai sunat, sau închid." Am clocotit printre dinți scrâșniți. Pentru mine să-mi pierd timpul cu acest gunoi când puteam să fiu în prezența lui Harry a fost suficient, dar ca el să continue să-mi piardă timpul și să mă deranjeze nu era ceva ce aveam de gând să mai suport mult. Din câte știu, Brett nu ar putea fi altceva decât amenințări goale.
„Oh, iubito, nu aș închide dacă aș fi în locul tău. De fapt, pur și simplu nu m-aș face să mă enervez. Cine știe ce aș face dacă aș fi supărat pe tine. Adică, îți poți imagina, nu." O respirație mare a fost expirată prin nas în timp ce mă încordam de furie și frică. Un amestec mortal de emoții, dintre care una nu am întâlnit-o des. Sau vreodată așa.
Râsul lui nebun a răsunat prin difuzor în timp ce mi-a luat tăcerea drept umor, apoi a continuat să vorbească. "Fată bună. Acum, motivul pentru care am sunat a fost să-ți spun că am venit cu propunerea pentru tine. Am presupus că ai vrea să o auzi?"
Nu, nu am vrut să aud. Am vrut ca Brett să fie lovit de o mașină și să mă lase naibii în pace pentru totdeauna. Am vrut ca el să înceteze să pericliteze singurul lucru bun pe care îl am acum pentru mine. Dar mai presus de toate, am vrut să pot să mă derulez înapoi și să-mi dau seama cât de mult a însemnat Harry pentru mine înainte de a avea ocazia să dau dracu totul.
Dar viața nu funcționează așa și nu mă pot abține să nu dau dracu un lucru bun.
Totuși, de data aceasta, am decis că voi lua orice precauție pentru a nu ajunge la Harry. Nu-l pot lăsa să mă părăsească. Nu acum.
Cu o respirație adâncă și cu sufletul zdrobit am răspuns. "Da. Aş vrea să aud."
--
Mi-am băgat telefonul în buzunarul din spate, cuvintele încă stăruiau în ceafă. Mă durea inima și nu am putut să-mi opresc mâinile să tremure rapid. Nu am vrut s-o fac. Am vrut ca totul să fie bine și limpede. Îmi doream să am un viitor și să devin cineva care îmi doream să fiu, să nu fiu târâtă înapoi de trecutul meu și să recad în persoana care eram, sau presupun.
Am inspirat tremurat înainte de a deschide ușa dormitorului meu. L-am văzut pe Harry întins pe spate pe pat, cu ochii ațintiți de tavan, ocupându-se fără rost, așteptând să mă întorc. Nu mi-a observat întoarcerea până când am închis ușa în urma mea. Capul i se ridică să vadă cine intrase.
Odată ce ochii lui i-au întâlnit pe ai mei, un zâmbet i s-a gravat pe față, ridicându-i corpul să se așeze pe marginea patului. "Iată. A durat ceva timp. Cine a fost?" M-a întrebat, întinzându-și brațul, invitându-mă să stau între picioarele lui în timp ce îmi vorbea.
I-am luat încet mâna, încadrându-se între picioarele lui, în timp ce mâinile lui se înfășurau în jurul spatelui coapselor mele.
El înseamnă atât de mult pentru mine.
"Doar uh-doar cineva suna din nou pentru facturi." Acest lucru se întâmpla destul de des, dar cumva ne-am descurcat întotdeauna până la sfârșitul lunii să strângem banii. Un adevăr trist, dar ceva care nu a fost o surpriză pentru mine.
Fața lui căzu de simpatie, ochii i se umplură de o emoție care era autentică, când ceea ce spusesem nu era altceva decât o minciună pură. M-am simțit prost să mint în legătură cu asta, dar nu i-am putut spune exact cu cine eram de fapt la telefon, sau mai bine zis, de ce am fost la telefon cu el.
I-am pus o mână sub bărbie, cealaltă căzând pe umărul lui lat. Când i-am mișcat privirea, mâna mea s-a mutat pe obrazul lui. Degetul meu mângâie ușor pe piele. "Hei, e în regulă. Nu-ți face griji pentru asta."
"Doar, mi-aș dori să pot ajuta." A spus aducându-și mâna peste a mea. Și-a cuprins încet mâna în jurul meu. Am clătinat din cap la răspunsul lui, dar inima mă durea mai mult.
Mi-am dus mâinile la pieptul lui și l-am împins încet înapoi făcându-l să se întindă din nou. Picioarele mele s-au târât pe lateralele lui, călare pe talia lui. Șuvițele blonde îmi înconjurau fața în timp ce mă uitam în jos la silueta lui frumoasă. "Nu-ți face griji pentru asta." Am spus trăgându-mi mâinile spre partea de jos a cămășii lui, mâinile mele făcându-mi drum dedesubt. Ochii mi s-au umplut de poftă când țesătura s-a înghesuit pe măsură ce mergeam mai departe. „Singurul lucru pentru care trebuie să-ți faci griji este de unde am rămas."
Și cu asta i-am tras cămașa peste cap și am conectat buzele noastre cu pasiune. Corpurile noastre se împletesc în curând într-o mizerie de membre și părți.
Acesta era singurul mod în care puteam gestiona problemele la îndemână. De la amenințările lui Brett și trecutul meu până la dragostea mea pentru cineva atât de pur, nu aveam nicio idee cum să mă descurc. Eram o mizerie totală și asta, acesta a fost singurul mod în care știam să transmit orice sentiment. Fie că era mânie, fie frică, fie durere, asta era tot ce aveam.
Și așa că, când lungimea protejată a lui Harry a intrat în mine, am lăsat toate emoțiile mele să se reverse în ea. Cu fiecare împingere blândă și cu fiecare îngrijorare exprimată dacă sunt bine sau nu, emoțiile mele au fost simțite din ce în ce mai mult. Eram hotărât să-l fac să înțeleagă. Mi-aș dori doar să pot afișa sentimentele pe care le-am avut prin această conexiune nerostită.
Prin sărutări blânde și prin atingeri ca niște pene. Prin nimicuri dulci și prin vârfurile degetelor rătăcitoare.
Din păcate, acesta a fost singurul mod în care puteam transmite parțial cuvintele și emoțiile pe care le simțeam. Și mă rog oricărui Dumnezeu să trimită ajutor pentru o păcătoasă ca mine, ca ceea ce urma să fac pentru a-l ține pe Harry cu mine... să fie decizia corectă.
CITEȘTI
Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|
Fiksi PenggemarBăieții smeriți știu a se ruga, dar oare știu și a implora? !ATENȚIE! Cartea prevede: conținut matur, limbaj licențios, scene de natură sexuală.