„Singurul lucru greșit în a fi ateu este că nu ai cu cine să vorbești în timpul unui orgasm."
Ar trebui să mă simt mulțumită. Ar trebui să simt că tocmai am obținut o mare realizare. Mi-am făcut un plan și l-am urmat.Am luat ultima bucată de inocență care mai rămăsese.
Și totuși, mă simțeam ca un rahat.
Reflecția mea a fost destul de inestetică față de noaptea precedentă. Părul meu era înnodat aproape de vârfuri, iar machiajul mi s-a mânjit sub ochi. Mi-am pus înapoi lenjeria înainte de a intra în baia cu lumină fluorescentă. Reușisem să mă trezesc înaintea lui, deoarece mintea mea nu mă lăsa să dorm mai mult decât ar trebui. Sincer, m-am bucurat pentru asta deoarece speram să fac un duș înainte ca el să aibă ocazia să mă privească.
Asta și mai era faptul că nu eram sigură ce să-i spun.
Am decis să încep dușul și să-l las să curgă, permițând apei rece să treacă la cald. Revenind la înfățișarea mea, am început să realizez ceva. Arătam diferit, dar era atât de ușor încât nu puteam descrie ce era exact.
Poate a fost pigmentul pielii mele. Poate a fost pierderea în greutate. Și poate a fost altceva; ceva non-fizic. Aproape ceva din aura mea, sau ceva de genul ăsta. Indiferent ce era, era diferit și mă vedeam diferit.
Durerea surdă dintre picioarele mele era evidentă în timp ce mă mișcam. Acest lucru a fost foarte rar, ca a doua zi să fi avut vreodată un efect asupra mea. Nu m-a surprins cu adevărat, deoarece Harry era mult mai mare decât majoritatea băieților cu care am fost.
Am privit cum clanța ușii s-a întors și a intrat un Harry îmbrăcat în boxer. Ochii lui mijesc la lumina strălucitoare când vine să stea în spatele meu.
Privesc prin oglindă cum își pune brațele în jurul taliei mele și își pune capul pe umărul meu. Un zâmbet leneș îi împodobi fața, urmat de un căscat mare.
"Bună." Mormăie el cu o voce răgușită.
Zâmbesc ușor și răspund: „Bună."
Apariția lui de dimineață era ceva cu care m-am obișnuit. Pletele lui flutură la întâmplare într-o dezordine ondulată. Ochii lui încă erau acoperiți cu o glazură obosită, iar vocea lui mult mai profundă decât în mod obișnuit.
"Cum ai dormit?" Brațele lui îmi înconjoară complet trunchiul, trăgându-mă în ale lui. Corpul meu relaxându-se pe pieptul lui aproape involuntar.
"Am dormit bine, de fapt a fost foarte frumos." Îmi amintesc căldura lui în spatele corpului meu nud toată noaptea. Posibil una dintre cele mai bune nopți de odihnă pe care le-am primit de ceva vreme, asta până când conștiința mea a decis să mă mănânce de vie. "Și tu? Cum te simți?" Nu m-am putut abține să nu întreb.
"Am dormit foarte bine, având în vedere că am avut această fată frumoasă cu mine toată noaptea și mă simt extraordinar. Nu-ți mai face griji." A spus el sărutându-mă pe obraz înainte de a mă elibera și de a-și dezbrăca boxerii.
Am înclinat o sprânceană în timp ce mă uitam la el prin oglindă punând la îndoială acțiunile lui. El doar a ridicat din umeri, trăgând înapoi perdeaua de duș, testând temperatura apei. "M-am gândit să mă alătur ție."
Mi-am dat ochii peste cap înainte să mă îndrept spre el. M-am întors odată ce m-am apropiat și mi-am mutat părul pe un umăr.
I-am simțit mâinile apropiindu-se de bretea sutienului meu și eu l-am desprins de la spate. Mâinile lui l-au ghidat în jos pe lângă umerii mei și spre brațele mele. Mi-am eliberat părul și l-am lăsat să-mi cadă de pe trunchi, scăpându-mă în curând și de lenjeria intimă.
CITEȘTI
Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|
FanficBăieții smeriți știu a se ruga, dar oare știu și a implora? !ATENȚIE! Cartea prevede: conținut matur, limbaj licențios, scene de natură sexuală.