Dumnezeule, el nu dorește nici în ruptul capului să înțeleagă cât este de atractiv. Nici măcar nu înțelege cât de greu este să îl privești doar și să nu vrei să îi faci nimic. Întreaga lui ființă era sculptată, asemenea unui adevărat Dumnezeu. Vreau să spun, la dracu, eu una dacă aș fi arătat atât de bine precum se arată el, aș fi mai mult ca sigură că L-aș urma și I-aș asculta cuvântul oriunde și oricând.
Angajamentul lui de băiat puternic îl face să arate totuși atât de virgin, neatins. Inocența izvorăște din ființa lui, practic cerând să fie băută asemenea unui cățeluș sățios ce își bea apa din bol. Nu ți s-ar părea că este tocmai un sfânt la prima vedere, dar se vede limpede în ochii lui. Ochii lui strălucitori și captivanți cu totul. Ei arată clar adevărul. Sincer, ochii lui urlau după o atenție flămândă, iar eu una nu mi-aș fi dorit nimic mai mult decât să i-o ofer, așa cum o merită, cu dorință și senzualitate, apucându-i cu brutalitate lanțul său de la gât pe care este suspendat o cruce, făcând lucruri păcătoase alături de acest...acest sfânt.
Pot spune toate astea doar văzându-i felul de a face sport: forța, ferocitatea, frustrarea, furia. Nu am nici o îndoială că acestui băiat nu îi place a fi brutal. Și acest gând nu mă poate ajuta cu absolut nimic, dar având în vedere stresul și furia transmise direct de el, mi le pot imagina într-un asemenea act intens precum sexul.
Virginitatea băiatului bisericos, inocența lui, puritatea lui. Nu îmi doresc mai mult decât să-i cuprind mâinile ferme și să i le fărâmițez într-un milion de bucățele. Îmi doresc enorm de mult să privesc îndeaproape cum explodează, în timp ce controlul său se pierde treptat, să fiu eu cauza acestei pierderi.
Și sunt mai determinată ca niciodată să fiu cea care va face asta să se întâmple.
CITEȘTI
Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|
FanfictionBăieții smeriți știu a se ruga, dar oare știu și a implora? !ATENȚIE! Cartea prevede: conținut matur, limbaj licențios, scene de natură sexuală.