t r e i z e c i ș i p a t r u

522 16 0
                                    

Poate că am întârziat să fiu primul tău. Dar chiar acum, mă pregătesc să fiu ultimul tău."

„Harry," m-am plâns, scoțând silabele numelui lui din vârful patului. Spatele meu întins pe salteaua căptușită, în timp ce părul îmi curgea pe lângă mine. Harry s-a așezat la biroul lui, lucrând la temele pentru acasă. Părinții lui au plecat în weekend și, văzând că casa lui este mult mai încăpătoare, am decis să mergem la a lui în loc de a mea. "Sunt plictisită." Termin cu un oftat. Îmi înclin capul într-o parte pentru a-l vedea concentrat pe munca lui. Vaietul meu abia începe sa-l enerveze.

"Ți-am spus că voi face temele. Ți-am spus că va fi plictisitor, dar m-ai ascultat?" A întrebat el retoric întorcându-se ușor spre mine, cu un zâmbet pe față. "Nu. Nu ai făcut-o." Și se întoarce din nou.

Mă ridic încet să mă așez în stil turcesc pe patul lui acum. Mă uitam în derivă prin camera sa, fiindcă am fost aici de câteva ori, dar nu m-am uitat prea mult în profunzime.

Ridicându-mă de pe pat, mă îndrept spre rafturi, unde zac rame și trofee. Ochii mei se întorc la fotografia băiețelului cu părul creț pe care l-am văzut prima dată când am venit. Un zâmbet răutăcios mi-a apărut pe buze la gândul cum am început. Zâmbetul s-a transformat curând într-o încruntare descurajatoare când mă gândesc la cât de departe am ajuns de atunci.

Dacă aș fi știut că o să mă îndrăgostesc de această persoană cu adevărat amabilă și pură, m-aș fi asigurat că-l las în pace. Dar dacă nu m-aș fi îndrăgostit de el, nu cred că aș crede vreodată în asta.

Am așezat poza înainte de a mă pierde prea mult în dezastrul pe care l-am provocat sau în groapa în care am căzut. În mizeria pe care am făcut-o, dar am reparat-o, cred.

Degetele mele agile încrucișează cu delicatețe alte fotografii și prețuite trofee, premii și așa mai departe. Cu siguranță avea multe de care să fie mândru.

„Tu doar," am luat în mână un trofeu de baseball pentru locul 1, datând din 2009. „Nu știu, aș vrea să fie ceva diferit?" Întreb independent, creierul meu doar gândind cu voce tare.

Îi aud creionul căzând de biroul din lemn, iar roțile scaunului lui de birou se mișcă. Nu-i aud totuși pașii și nu mă deranjează în timp ce mișc premiul în mâinile mele, învârtindu-l.

Nu a vorbit imediat, gândurile mele devenind stânjenitoare la întrebare. M-am întors ușor înainte de a adăuga: „Știi, nu contează. Eram doar..."

„Cum am fost crescut..." a spus el, întrerupându-mă. Am lăsat trofeul jos înainte de a mă întoarce complet spre el, îndreptându-mă înspre el în timp ce vorbea. „Ei bine, nu complet, dar anumite aspecte mi-aș fi dorit să fie diferite."

Am ajuns la scaunul lui, ducându-mi mâna pe umărul lui. Ochii mei s-au fixat pe ai lui, în timp ce antebrațul lui stătea așezat pe birou, corpul lui îndreptându-se complet spre mine.

"Precum ce?" am întrebat aşezându-mă pe piciorul lui, pe o parte din poala a lui. Curiozitatea îmi curge prin vene. Chiar a avut lucruri pe care ar vrea să le schimbe? Viața lui arată la fel de perfectă pe cât ar putea fi, și tot ar fi schimbat-o.

"Sincer, mentalitatea mea." A bufnit, mișcând un braț în spatele meu, sprijinindu-mă. „Felul în care părinții mei m-au crescut să văd lucrurile ca fiind bune și greșite. Mi-aș dori să fiu liber să gândesc pentru mine, știi? Cum ar fi să pot face lucruri normale pentru adolescenți și să nu-mi fac griji despre ceea ce ar crede părinții mei."

Ochii mei priveau expresiile lui în timp ce vorbea. Părea aproape supărat la gândul cum l-au crescut părinții lui, dar în același timp vinovat. Mereu m-am întrebat cum e să ai o îndrumare parentală, un set de reguli, chiar și disciplina. Un fel anume de mentalitate, credință în familie. Mereu m-am întrebat cum este și, uneori, chiar mi-aș fi dorit să o am. Poate de aceea am fost atât de atrasă de Harry. El a fost gustul a ceea ce nu am avut niciodată, așa cum sunt eu pentru el.

Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum