d o u ă z e c i

892 21 0
                                    

"Sexul este o parte a naturii. Eu merg cu natura."

„Deci mă gândeam..." A bolborosit el în scobitura gâtul meu, în timp ce mâinile lui se jucau cu elasticul fustei mele. Mâinile mele erau împletite în buclele lui care zburdau rebele. Eram atât de pierdută în atingerea lui, euforia începea să-mi pună stăpânire pe simțuri.

Până la sfârșitul săptămânii, ne-am găsit reciproc răvășindu-se unul pe altul pentru orice contact senzual. Nu numai că Harry devenise dintr-o dată mai sensibil, dar de multe ori mă trezeam implorând pentru atingerea lui. Acest lucru m-a făcut doar să mă îngrijorez mai mult de sentimentele mele în creștere – îndrăznesc să spun – pentru el.

Indiferent, reușisem să scot un „Hmm?" Buzele lui moi și plinuțe mi-au zâmbit pe gât în ​​timp ce el a început să coboare în jos. Mâinile lui au tras în cele din urmă în jos fusta neagră, lăsându-mă în chiloții mei de culoarea lavandei. Atingerea lui tentantă călătorește pe coapsele mele în timp ce își scotea hainele.

Trebuie să-i dau asta acestui copil, s-ar putea să fie neexperimentat, dar știa cum să fie un om tachinant potrivit. Nu din experiența sufletească. Adică, haide, despre Sfântul Harold vorbim. Teama lui față de cuvântul „oral" cu doar câteva săptămâni în urmă mi-a lăsat egoul pe un piedestal.

Deci nu, băiatul ăsta nu a intenționat să mă tachineze, dar la naiba am vrut să-l lovesc pentru că făcea asta oricum.

I-am simțit degetele urcând înapoi pe picioarele mele netede, corpul meu luptându-se să nu se zvârcolească la atingerea ușoară. În timp ce degetele lui lungi zăbovesc de-a lungul interiorului coapselor mele, ochii lui pătrunzători s-au fixat pe ai mei, deoarece era atât de copleșit de putere și poftă.

Puterea și pofta pe care eram dispus să i le dau oricând.

"Încă nu am fost aici, nu-i așa?" A întrebat el cu un zâmbet viclean pe față care m-a încântat și mai mult decât eram. I-am răspuns clătinând din cap pentru că nu mai aveam cuvinte.

Și nu am fost niciodată lipsită de cuvinte.

La naiba, ce îmi face copilul ăsta?

„Pentru o singură dată, Stella Masters, cea încrezătoare și puternică nu are nimic de spus." El a continuat, respirația lui caldă lovindu-se de stomacul meu. Degetele lui îmi mângâiau dantela lenjeriei. "Șocant." Este tot ce a spus el înainte de a trece un deget de-a lungul deschiderii mele îmbrăcate. Excitația mea a înmuiat lenjeria în timp ce se freca înainte și înapoi atât de încet.

Nu am putut suporta asta.

„La naiba cu asta Harry, te rog." Am gemut neputând să-mi controlez șoldurile și am încercat să măresc frecarea dintre mâna lui și miezul meu. L-am auzit scoțând un chicotit ușor înainte de a-mi trage lenjeria în jos pe picioare și a o arunca în colțul camerei mele. Trupul lui se înălța peste al meu în timp ce eram față în față. Buclele lui lungi s-au răsturnat, umbrindu-i frumusețea.

Mi-am muscat buza. Aș da orice să mă laud lumii că sunt prima care i-a oferit lui Harry Styles trezirea sexuală. Acesta este echivalentul unei scrisori de acceptare la Harvard pentru mine.

Degetul mare mi-a tras buza dintre dinți, în timp ce el și-a pus buzele pe ale mele. Sărutul a fost scurt când el s-a îndepărtat, trăgându-mi buza între dinții săi. Un geamăt a scăpat din nou când a început să coboare spre clitorisul meu acum gol.

„Acum, așa cum am spus, mă gândeam..." Continuă el ceea ce începuse mai devreme, respirația lui lovind acum umezeala dintre coapsele mele. Acest lucru îmi trimite fiori pe coloana vertebrală. "Balul de absolvire va fi destul de curând."

Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum