De bel ging. Dat zou Tess wel zijn. Lore, Fleur en Marie waren er al. Ik liep naar de hal en opende de voordeur.
"Meid, ik ben enorm benieuwd wat dat grote nieuws is dus kom er maar snel mee op de proppen." Tess vloog naar binnen.
"Loop dan maar snel mee naar de kelder want de rest zit daar al te wachten!" Zei ik.
Ik nam nog snel een fles champagne en enkele glazen mee.
"Oke, Luka, hoog tijd om te vertellen wat dat spannende nieuws nu is." Zei Marie ongeduldig.
Ik zette me in de zetel en opende mijn laptop.
"Hier, lees dit mailtje maar even. Ik leg het daarna wel allemaal uit." Ik gaf mijn laptop aan Lore.
"Hier ga je inderdaad extra uitleg bij moeten geven hoor." Zei Lore toen ze de mail gelezen hadden.
"Dus, ik heb die Jeffrey Azoff gebeld toen ik dit mailtje gelezen had. Blijkbaar is hij Harry's manager en Harry volgt dus al een paar maanden wat ik doe op YouTube.-"
"Oh wauw, zo cool!" Onderbrak Fleur me.
"Ja inderdaad, maar nu komt het beste. Hij wil dat ik binnenkort, of ja volgende week al met hem de studio in ga om aan zijn nieuw album te werken." Ging ik verder.
"Wat? Oh my god, Luka, je bent niet serieus." Lore sloeg haar hand voor haar mond.
"Je maakt een grapje?" Vroeg Tess vol ongeloof.
"Ik ben bloedserieus, mijn koffer staat boven al zo goed als ingepakt klaar. Ik vertrek zondagavond naar Londen." Ik kon mijn enthousiasme niet verbergen.
"Dat verdient champagne!" Zei Fleur enthousiast.
Ik popte de fles champagne en schonk hem in de glazen.
"Jongens, op deze mooie nieuwe kans!" We klonken.
"Dus, je hebt je koffers al zo goed als ingepakt?" vroeg Marie.
"ja inderdaad, maar het was een hele opgave. Ik heb geen flauw idee hoelang ik weg ben, dus ik weet ik ook niet zeker of ik wel genoeg bij me heb." zuchtte ik.
"Hoe groot is je koffer en wat heb je allemaal bij je? Hopelijk ook een paar chique outfits?" Tess keek me vragend aan.
"Tuurlijk, dat en ook wat gewone outfits. Oh en joggings want dat is zoveel comfortabeler om te schrijven." zei ik.
"Joggings? Jij gaat schrijven met de Harry Styles en je gaat joggings dragen?" Vroeg Lore vol ongeloof.
"Hey, kalm aan. Ik vind het comfortabel, mijn keuze." verdedigde ik mezelf.
"Je gaat Harry overtuigen van je kwaliteiten in een jogging?" vroeg Lore.
"Niet alleen in een jogging. Zoals ik al zei, ik heb ook andere kleren bij hoor."
"Oke dan, you do you!"
"Ik moet jullie nog iets vertellen." Ging ik door.
Mijn vriendinnen keken me in spanning aan.
"Ik heb zaterdag een toegangsexamen voor die muziekopleiding die ik wou volgen." Gooide ik eruit.
"Oh, Luka, dan toch!" Lore was dolenthousiast.
Ik knikte, "Na dat nieuws over Harry was papa overtuigd."
"Hier drinken we nog eentje op!" Zei Fleur en hief haar glas.
........................................
Beetje later dan normaal, maar ik was op speelplein. Daarom 2 deeltjes vandaag :))XO Laura
JE LEEST
Fine Line - Dutch
FanfictionHeb je je ooit ingebeeld hoe het zou zijn om een album te schrijven met je grootste idool? Akkoord, iedereen wil zijn idool ontmoeten, maar samen werken aan je grootste passie, het lijkt haast onmogelijk. Beeld je in, Harry Styles ontmoeten - moeili...