Ik zat op het terras te genieten van de opkomende zon en het prachtige uitzicht. Het was zeven uur 's ochtends en Harry lag nog te slapen. Ik wou hier nog even van genieten want morgenochtend vliegen we terug naar Londen.
Ik nam mijn gsm en stuurde een berichtje in de girlschat, 'Ik kijk er al zo naar uit om jullie dit weekend te zien!'
Ik voelde 2 warme handen op mijn schouders en keek op in Harry's prachtige blauwgroene ogen.
Hij drukte een kusje op mijn lippen, "Good Morning, babe."
"Morning, Haz." Ik glimlachte.
"Klaar voor de laatste dag? Ik heb iets leuks gepland." Hij streek een pluk haar achter mijn oor.
"Ik wil nog niet naar huis." Ik trok een pruillipje.
"Ik ook niet, maar we gaan vandaag fijn afsluiten. Kom, ik maak ontbijt."
Na het ontbijt ging ik me klaarmaken. Harry had me een beetje ingelicht over de plannen tijdens het ontbijt. Het is te zeggen, ik wist dat ik mijn bikini moest aandoen, en een tas met handdoeken en kleding moest klaarmaken, hij zorgde voor de rest. Ik besloot om mijn haar ook in te vlechten vandaag. Toen ik klaar was liep ik naar beneden en Harry stond al ongeduldig te wachten, "Ben je klaar, babe? De taxi staat buiten."
"Taxi? Is het zo ver?" Ik werd nieuwsgierig.
"Dat zul je straks wel allemaal zien, kom op!" Hij nam mijn hand en trok me mee naar buiten. Enthousiast stapte hij de taxi in, precies zoals een kind dat voor het eerst naar een pretpark gaat.
Na een rit van een ongeveer 3 kwartier kwamen we aan in een haven waar allemaal boten stonden.
"Surprise, ik heb een boottocht met duikexcursie geboekt." Zei Harry enthousiast.
"Wauw, dat is inderdaad afsluiten met een knaller!" Ik was helemaal verrast. Stiekem had ik ook wel wat zenuwen, je weet toch nooit wat je tegenkomt tijdens het duiken.
We kregen eerst een hele uitleg in het duikcentrum over hoe alles werkte en ook enkele symbolen voor als er iets gebeurde. Er ging een ervaren duiker mee en dat stelde me gelukkig gerust. Daarna was het tijd om naar de boot te gaan, het was een privé excursie dus we hadden de hele dag de boot voor ons alleen. Alleszins, kapitein en duikgids niet meegerekend.
Het was prachtig weer en op zee was er een zacht briesje. Ze hadden net het anker van de boot uitgegooid, wat betekende dat het tijd was om te gaan duiken. Harry en ik gingen ons omkleden en trokken onze duikkleding aan.
"Ben je er klaar voor?" Vroeg Harry me.
"Ik begin stress te voelen. Ik heb er enorm veel zin in, maar toch wat zenuwen." Ik gaf hem een knuffel.
"Het komt allemaal wel goed, we gaan er van genieten." Hij gaf een kusje op mijn kruin.
Ik glimlachte, Harry kon me altijd gerust stellen. We trokken onze laatste duikspullen aan en liepen naar de achterkant van de boot.
"Zijn jullie er klaar voor?" Vroeg onze duikersgids. Harry en ik knikten. We hadden daarnet nog de laatste uitleg gekregen en alles overlopen. We zetten ons op de rand van de boot en lieten ons achteruit het heldere water invallen. Meteen toen ik onder water was zocht ik naar Harry en de gids. We waren gelukkig in niet zo ver verwijderd van het eiland Pserimos, dus het water was geen meters diep. We zwommen rond en ik genoot van het zicht op de vele vissen en het mooie rif. Harry had een onderwatercamera meegenomen en filmde wat om zich heen. Na een half uurtje hadden we het een beetje gehad en zwommen we terug omhoog naar de boot.
De boot lag nog steeds stil in de zee, Harry en ik genoten in onze zwemkleding van de zon. We zaten achteraan op de boot. We zouden dadelijk nog wat rondvaren en eilanden passeren.
"Zullen we vanavond zelf koken? Een barbecue of zoiets?" Vroeg Harry.
"Ja, leuk idee!" Reageerde ik enthousiast.
"Elke dag op restaurant is ook maar niks. Ik wil onze vakantie samen met ons 2 afsluiten." Hij glimlachte.
Ik schoof dichter tegen hem aan en legde mijn hoofd op zijn borstkas, "Ik zou hier anders nog heel lang met jou kunnen blijven hoor."
Ik hoorde Harry grijnzen, "Je bent schattig, maar we moeten nog wat aan het album gaan werken. Mitch heeft me nog enkele dingen doorgestuurd en die zien er al goed uit. Ik heb zin om er terug aan te beginnen."
"Heb je een deadline eigenlijk?"
"Niet echt, maar wil het ergens in het najaar uitbrengen. Dus dan is er nog wel wat werk aan." Harry ging met zijn hand door mijn haren.
Na de leuke namiddag op de boot kwamen we terug aan in de haven waar we vertrokken waren. Harry en ik namen al onze spullen en bedankte de kapitein en de gids voor de ervaring. We namen een taxi terug naar onze villa. Harry zou de barbecue al aansteken en ik zou snel naar het winkeltje in de stad gaan om groentjes en vlees. Het was maar 10 minuutjes wandelen dus ik was zo terug. Terug thuis begon Harry het vlees te bakken op de barbecue, terwijl ik de groentjes waste en klaar maakte. Ik dekte de tafel buiten en zette alles klaar. Ik ging even kijken hoever Harry stond bij de barbecue.
"Hey, babe." Hij gaf een kusje op mijn slaap.
Ik sloeg mijn armen rond zijn middel, "De groentjes zijn klaar."
"Ik ook bijna." Hij legde de laatste stukjes vlees op een bord en dan konden we aan tafel gaan.
"Dit was echt een van de beste vakanties." Ik nam een slok van mijn glas wijn.
Harry en ik hadden daarnet alles opgeruimd en zaten nu na te genieten in het loungeset in de tuin.
"Ik ben blij dat je het leuk vond, ik heb er ook echt van genoten." Harry legde zijn arm om me heen waardoor ik tegen hem aan ging leunen.
Voor een laatste keer genoten we van de ondergaande zon en het prachtige uitzicht. De vakantie was exact wat ik nodig had. Even weg van de wereld, van alles en iedereen. Gewoon Harry en ik, alleen op een eiland waar amper iemand ons kende.
JE LEEST
Fine Line - Dutch
FanfictionHeb je je ooit ingebeeld hoe het zou zijn om een album te schrijven met je grootste idool? Akkoord, iedereen wil zijn idool ontmoeten, maar samen werken aan je grootste passie, het lijkt haast onmogelijk. Beeld je in, Harry Styles ontmoeten - moeili...