Zuchtend sloot ik mijn handboek, eindelijk klaar met studeren voor mijn laatste examen. Nog één voor ik eindelijk een diploma in handen kreeg, nog één, en ik kon terug liedjes schrijven voor mijn youtubekanaal. Twee weken geleden, voor mijn examens begonnen, ging mijn recente video viraal. Ik moest dus snel met iets nieuws op de proppen komen, want voor je het weet zijn mensen je vergeten. Ik kon het nog altijd niet geloven, mensen vonden mijn liedje goed. Het was een typische love ballad, maar dat werkt dus blijkbaar nog steeds even goed. Ik zag mijn gitaar staan en twijfelde even om nog wat te jammen, maar het huis was al muisstil dus ik wou ook niemand wakker maken. Ik keek op de klok, half 2. Misschien moest ik ook maar in bed kruipen, toch nog een beetje nachtrust voor het examen. Ik sloot mijn laptop en ruimde mijn bureau op. Mijn samenvatting lag helemaal door elkaar, dus die moest ik nog snel even sorteren zodat ik misschien nog even kon overlopen morgenochtend. Ik stak nog snel mijn pennenzak in mijn tas voor morgen en deed mijn pyjama aan. Ik liep nog snel naar mijn badkamer om mijn lenzen uit te doen en dan kon ik eindelijk mijn bedje in. Het duurde niet lang of de vermoeidheid van het studeren nam het over, en voor ik het wist droomde ik weg.
.......................................
Ik schrok wakker van mijn wekker en keek hoe laat het was, "ugh, shit!" Het was al half 8. Ik rende mijn bed uit, nam de eerste outfit die ik vond en sprong zo snel als ik kon onder de douche. Het koude water dat over mijn lichaam stroomde maakte me gelukkig iets meer wakker.Ik deed mijn kleren aan en rende de trap af.
"Goedemorgen lieverd, klaar voor de allerlaatste," vroeg mama toen ik de keuken binnenliep.
Ze nam haar spullen bij elkaar en stopte ze in haar werktas.
"Morgen, mama. Ik hoop het," zei ik terwijl ik de doos ontbijtgranen uit de kast nam.
"Ach, niet stressen. Het lukt je vast wel." Zei ze terwijl ze haar jas aandeed en met haar tas naar de hal liep.
Ik knikte, "Ben je al weg?"
"Ja, ik heb een vroege vergadering. Zie je vanavond wel weer." Riep ze na voor ze de voordeur dicht trok.Ik at snel mijn kom leeg en zette hem in de vaatwasser, net op tijd klaar. Ik nam mijn tas en deed mijn jas en schoenen aan. Ik liep naar buiten en startte mijn auto. Het was weer lekker druk op de weg en dat deed mijn stressniveau niet veel goeds. Straks kwam ik nog te laat voor mijn examen. De ene auto was nog trager dan de andere, net alsof het allemaal mis moest lopen. Ik besloot om dan maar even een leuk nummer op te zetten.
"She's a good girl, she feels so good!"
Meezingen is echt wel de beste stresskiller. Met de tonen van Harry Styles' Carolina draaide ik de parkeerplaats van school op. Gelukkig is er tijdens de examenperiode altijd meer plaats en moest ik niet te lang zoeken naar een plaatsje. Net op tijd liep ik de aula binnen, zoals verwacht enkel nog plaats vooraan, recht voor de neus van de prof. Ik liep naar de plaats. Ik zag mijn vriendinnen ergens achteraan zwaaien en zwaaide snel terug.
"Succes!" Gebaarde ik naar hen.
Ik nam mijn spullen uit mijn tas en ging zitten.
"Dames en heren, tijd om eraan te beginnen."
Ik nam een grote hap adem en opende mijn vragenbundel.---------------------------------------
Hey allemaal, hopelijk vonden jullie het eerste deel leuk!Ik heb besloten om ook op zondagavond een deeltje te uploaden.
Jullie kunnen dus elke dinsdag, donderdag en zondag een nieuw deel verwachten :))Laat me weten hoe jullie het vonden
Xo Laura
JE LEEST
Fine Line - Dutch
FanfictionHeb je je ooit ingebeeld hoe het zou zijn om een album te schrijven met je grootste idool? Akkoord, iedereen wil zijn idool ontmoeten, maar samen werken aan je grootste passie, het lijkt haast onmogelijk. Beeld je in, Harry Styles ontmoeten - moeili...