Fourteen.

17 2 4
                                    

"Ik heb toch nog een extra verrassing." Zei Harry plots tijdens onze wandeling in Hampstead Heath. Het was zo prachtig, ik begreep waarom dit Harry's favoriete plek was.

"Ik weet al lang wat die verrassing is Harry. Je loopt al de hele namiddag met die picknickmand in je hand." Ik lachte.

"Die was dan ook niet makkelijk te verstoppen. Mary heeft vanalles klaar gemaakt. Het leek me wel een leuke afsluiter van de dag." Zei hij.

"Zeker, ik hou van picknicken!" Zei ik enthousiast.

We kwamen aan op een soort heuvel met prachtig uitzicht.

"Welkom op Parliament Hill. Het mooiste uitzicht van Londen" Zei Harry en legde een picknickdeken open.

"Wauw, dit vind je niet snel in België." Ik ging verwonderd zitten en keek voor me uit.

Harry haalde allerlei eten uit de mand, fruitsalade, stokbrood, mini muffins, Mary had aan alles gedacht.

"Oke, fan van witte wijn?" Harry zette zich neer op het deken.

"Ja, graag." zei ik. Harry opende de fles en schonk 2 glazen in.

"Ik snap waarom dit je favoriete plek in Londen is," Ik nam een stukje stokbrood en deed er kaas op. "Het zou zojuist ook wel eens de mijne geworden kunnen zijn."

Harry keek me aan: "Ik ben blij dat je het leuk vond vandaag. Het was moeilijk om te bedenken wat je leuk zou vinden."

"Dank je, Harry. Je hebt me gerustgesteld vandaag, het was nodig." Zei ik opgelucht.

"Ja, je was zenuwachtig. Dat merkte ik wel." Hij lachte.

"Je wordt niet elke dag uitgenodigd door een wereldster om samen liedjes te schrijven.Laat staan dat die wereldster ook nog eens je grootste idool is." Dat laatste kwam er uit zonder nadenken en ik hoopte dat hij dat niet had gehoord.

Harry lachte,"Weet je Luka, ik stond ooit ook op het punt waar jij nu staat. Uiteindelijk zijn we allemaal maar gewone mensen." Hij nam een slok wijn, "Je gaat morgen de studio in met allemaal gerenommeerde namen uit de muziekindustrie. Het zal even wennen zijn, maar onthoudt dat het allemaal gewone mensen zijn, net zoals jij."

Ik knikte en staarde voor me uit naar de ondergaande zon aan de londense skyline en nam mijn gsm om een foto te maken.

Harry stond opeens op en ging achter mij staan, maar ik was te hard aan het genieten van dit mooie uitzicht om er ook maar iets om te geven.

"Ik ben benieuwd om te zien wat je allemaal in je mars hebt." Zei Harry toen hij terug langs me kwam zitten.

"Leg die verwachtingen maar niet te hoog." lachte ik het weg.

"Mmm, dat geloof ik niet. Geloof in jezelf, en vooral amuseer je. Het hele schrijfproces is zo leuk." Harry stelde me opnieuw gerust.

Ik knikte en glimlachte.

De zon was ondertussen verdwenen en we keken ondertussen uit over de lichtjes van de stad. Er was een lichte bries opgekomen en ik kreeg het een beetje fris.

Dat merkte Harry duidelijk ook, "Kom, we gaan naar huis. Morgen wordt een drukke dag."

We stopten alles terug in de picknickmand en liepen naar de uitgang van het park.

kreeg een berichtje. Het was Fleur die een foto stuurde in onze groepsapp.

'Meid, jij laat er ook geen gras over groeien, hé?' stond er bij de foto geschreven.

Het was een screenshot van twitter. Ik zag de foto die ik vanmiddag had genomen met Harry en zijn fans, samen met een foto van mij, die ze vermoedelijk stiekem hadden genomen.

'We hebben Harry in Camden gezien vandaag met dit meisje. Ze nam deze foto van ons. Volgens Harry is ze zijn nieuwe vriendin.'

Ik liet het aan Harry zien en hij schoot in de lach, "Ik zei het je toch. Altijd grappig om fans voor de gek te houden."

Ik lachte, "Zelfs mijn vriendinnen denken dat wij een relatie hebben."

We liepen naar Harry's auto en stapten in.

Ik stuurde Fleur snel een knipoog smiley terug. Ze moesten het maar aan hun verbeelding overlaten.

We kwamen terug aan bij Harry thuis en besloten meteen te gaan slapen aangezien we morgen ook weer vroeg op moesten. Ik stak mijn telefoon in de lader en net toen ik in bed wou kruipen kreeg ik nog een berichtje van Harry. Hij stuurde me een foto door van mij. 'Goodnight, sunshine. X'

Blijkbaar had hij daarstraks tijdens de picknick een foto van me genomen terwijl ik naar het uitzicht staarde. Ik vond de foto zo mooi, dat ik besloot om hem op instagram te plaatsen.

Ik stuurde nog snel Harry een berichtje terug en niet veel later viel ik als een blok in slaap.

Fine Line - DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu