Thirteen.

22 3 12
                                    

"Oke, eerste stop van de dag, Camden Town. We gaan de markt bezoeken." Zei Harry terwijl hij zijn auto parkeerde.

"Cool. Let's go!" zei ik enthousiast.

"Vergeet je zonnebril niet. Het is niet veel, maar het helpt een beetje." Zei Harry voor ik kon uitstappen. Ik zette hem op en stapte de auto uit.

"Gebeurt het vaak dat je aangesproken wordt op straat?" vroeg ik nieuwsgierig.

"Vaker dan ik zou willen helaas, maar dat hoort er allemaal bij." zuchtte hij.

"Klinkt niet alsof je het meent."

"Het gaat me niet om de fans, ik hou ervan om hen te ontmoeten. Het zijn de paparazzi, ze zijn altijd daar op een moment dat je het niet kan gebruiken." Hij werd er duidelijk gefrustreerd van.

Camden Market was exact wat ik ervan verwachtte. Een beetje alternatief, hip en best cool. We waren in een aantal winkeltjes gaan snuisteren, maar hadden buiten wat juwelen voor mij niet echt iets gekocht. De hele sfeer opsnuiven was voor mij al voldoende.

We wandelde een beetje rond en kwamen bij een piercingshop. Ze waren net een piercing aan het zetten, dus ik keek even door het raam, "Cool... Altijd al een neuspiercing willen hebben."

"Ga naar binnen, laat er een zetten." moedigde Harry aan.

Ik keek hem bedenkelijk aan, "Ik durf niet."

Hij nam mijn arm en trok me naar binnen.

"Harry, wat nou?" stribbelde ik tegen.

"Zij wil een neuspiercing." Zei Harry tegen de vrouw achter de balie.

"Tuurlijk, wat voor soort?" De vrouw keek me aan.

"Euh," Ik wou heel graag een piercing, maar ik was doodsbang. "Ik denk een ringetje hier aan de zijkant van mijn neus."

"Goed, je mag daar even plaatsnemen. Ik roep je als het jouw beurt is." zei ze vriendelijk.

"Oh Harry, mijn ouders gaan zo pissed zijn." Zei ik gestresseerd.

"Te laat, het is maar een piercing, Luka." Hij probeerde me te kalmeren. "Je kan hem er altijd terug uit halen en dan groeit het wel weer dicht. Als je snel genoeg bent tenminste."

"Luka, jouw beurt." de vrouw riep me naar achter. Ik keek Harry bedenkelijk aan.

"Oke, let's go. Ik hou je hand wel vast." Hij stond op en trok me uit mijn stoel mee.

Ik zette me op de tafel.

"Klaar?" Vroeg de piercer aan me.

"Nee, maar begin er maar aan." Zei ik snel.

Ik nam Harry's hand vast en de man begon aan mijn piercing. Harry's grote handen gaven me wel een gevoel van veiligheid, al was het ook gek om hier hand in hand te zitten met hem. Even deed het pijn en kneep ik zijn hand bijna plat, maar niet veel later zat ik met een ringetje in mijn neus. Ik bekeek het in de spiegel, "Wauw, nice."

"Het staat je echt fantastisch!" Zei Harry.

"Thanks!" Ik glimlachte.

Ik betaalde en we liepen naar buiten.

"Dank je om mijn hand vast te houden." Glimlachte ik.

"Hij zal hopelijk morgen wel geen pijn meer doen om gitaar te spelen." Grapte Harry.

"Sorry! Hopelijk deed het niet te veel pijn." Nu voelde ik me een beetje schuldig.

"Nee hoor, ik lach er maar mee. Om echt pijn te doen, had je toch nog iets harder moeten knijpen."

"Avontuur 1 van de dag zit er op. Kom op, we gaan verder." Zei Harry toen we naar de auto liepen.

Net toen we er bijna waren, werden we aangesproken door 2 meisjes van, ik schat, 16 jaar.

"Omg, sorry, mogen we een foto met je, Harry?"

"Tuurlijk!" Zei hij opgewekt.

"Zal ik hem nemen?" Vroeg ik vriendelijk.

De meisjes keken me een beetje raar aan, maar gingen toch akkoord.

"Dank je wel, Harry!" Zei het blonde meisje.

"Harry, is dit je nieuwe vriendin?" Vroeg de brunette.

"Wie weet." Hij haalde zijn schouders op en knipoogde naar mij.

Ik zag de gezichten van de twee veranderen van opgewekt, naar verbaasd.

"Wij moeten verder dames, fijn jullie te ontmoeten!" Zei Harry en gaf hen nog een snelle knuffel.

"Waar sloeg dat nu weer op?" Lachte ik terwijl we in de auto stapten.

"Kijk straks maar eens op twitter. Je gaat nog eens goed lachen." Harry deed zijn gordel aan en startte de auto.

Ik keek hem verbaasd aan.

"Die meisjes hebben ook een foto van jou genomen, moest je het niet doorhebben. Maar geen zorgen, morgen is iedereen alweer vergeten dat ik misschien een nieuw lief heb." Reageerde hij op mijn verbaasd gezicht.

"Jij houdt er wel van om je privéleven mysterieus te houden, hé?" Vroeg ik.

"Ach, mijn fans hoeven ook niet alles te weten. Ik sta continu in de spotlights, er moet ook nog iets geheim blijven." Hij knipoogde.

"Anyways, wat is het volgende?" Vroeg ik benieuwd.

"Een verrassing, maar ik denk dat je het heel leuk zal vinden." Hij knipoogde.

"Please, zeg het me. Ik ben ongeduldig, moest je het ondertussen nog niet doorhebben." zei ik smekend.

"Oke dan, Hampstead Heath. Volgens mij het mooiste plekje van Londen." Vertelde hij.

..............................................
Hey allemaal, om mijn vandaag 2 deeltjes om de pijn dat Louis' concert gedaan is wat te verzachten :(( Ik mis het nu al en er zijn veel te veel traantjes gevloeid, maar kijk it is wat it is en ik heb er gisterenavond enorm van genoten.

Luka heeft Harry eindelijk ontmoet!!

XO Laura

Fine Line - DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu