Twenty Nine

17 1 17
                                    

Harry en ik kwamen net terug van het etentje voor mijn verjaardag.

"Ik weet dat het al laat is, maar ga je mee naar de sterren kijken?" Harry had geen geduld en was al onderweg naar het grote ligbed dat in de tuin stond.

Het maakte me ook niet uit, ik was nog niet moe en besloot om hem te vergezellen. Ik ging naast hem liggen en staarde naar de heldere sterrenlucht. Het was hier zoveel mooier dan in België of Londen, geen vervelende straatlampen die het licht van de sterren tegenhouden.

"Zie je dat daar?" Harry wees naar boven, "Dat is mijn sterrenbeeld, waterman."

"Cool, weet je ook waar Leeuw staat?" Vroeg ik nieuwsgierig. Ik had mijn eigen sterrenbeeld nog nooit gezien aan de hemel.

"Even zoeken," Harry keek rond in de lucht.

"Zie je die vijfhoek daar?" Hij wees met zijn vinger de contouren in de lucht. "En dan die lijn en die, dat is jouw sterrenbeeld."

"Wauw, ik had het nog nooit gezien! Hoezo weet jij zoveel van sterren?" Vroeg ik hem.

Hij haalde zijn schouders op, "Uit de hand gelopen hobby?"

Ik lachte.

"Dit is zo mooi..." Mijmerde ik terwijl ik naar de lucht keek.

"Dat klopt, maar de allermooiste ster ligt hier naast me." Harry glimlacht en de kuiltjes in zijn wangen verschenen.

Ik gaf hem een kus, maar daar bleef het niet bij. Harry kwam boven me hangen en kuste me vurig. Hij onderbrak de kus en trok zijn shirt uit. Ik staarde naar al zijn tattoos en ging met mijn vinger over de contouren van zijn vlinder. Hij onderbrak me en kuste me opnieuw. Zijn handen vonden de weg naar mijn heupen en hij draaide ons om zodat ik nu op hem lag. In een ruk trok hij mijn jurkje uit. Hij staarde naar mijn lichaam en grijnsde.

"Like what you see, Styles?" plaagde ik hem.

"I bet it's even prettier off." Hij knipoogde en begon de sluiting van mijn bh los te maken.

Ik kuste hem en begon aan de knoop van zijn broek te prutsen. Ik trok hem naar beneden en merkte dat zijn boxer al goed gespannen stond.

"Vanavond ben je van mij." Fluistert hij in mijn oor.

Ik ga met mijn handen door zijn haar en breng zijn gezicht dichter bij om hem te zoenen.

Harry draait ons terug om en nu ligt hij weer bovenop. Hij kust mij en gaat langzaam aan naar beneden. In mijn hals houdt hij halt en zuigt hij even, ik kreun zachtjes.

Hij kijkt en grijnst, "Dat is nummer 2."

Het kan me op dit moment geen zak schelen dat hij me nu een zuigplek heeft gezet. Doe verdomme door, denk ik in mezelf.

Zijn lippen komen aan bij mijn borsten en hij zuigt zachtjes aan mijn tepel. Ik sla mijn handen rondom hem en Harry heeft de boodschap begrepen. Traag gaat hij steeds verder naar beneden tot hij bij de rand van mijn slipje aankomt. In een beweging trekt hij het uit en gooit hij het ergens achter zich. Daar lig ik dan. Mijn lichaam, helemaal voor hem. In mijn hoofd ontstaat er weer lichte paniek, maar ik weet dat ik er klaar voor ben en dat ik Harry kan vertrouwen.

Ik voel hoe hij zachtjes zijn vingers in me brengt en ze op en neer beweegt. Een kreun ontsnapt uit mijn mond. Ik zoek naar zijn gezicht, naar zijn lippen. Ik wil hem voelen, dit voelen, alles bewust meemaken. Net op het moment dat het heel goed voelt, stopt hij en staat hij op. Hij neemt snel iets uit zijn broekzak en legt zich terug bij me. Zijn onderbroek gooit hij uit en ik zie zijn penis tevoorschijn komen in het schemerdonker. Hij scheurt het zakje open en doet de condoom aan. Safety first, denk ik. Hij legt zich terug op mij en kust me hevig. Van mij mag hij eraan beginnen hoor, 't is hoog tijd.

Hij kust nog eens in mijn nek, "Ben je er zeker van, Luka?"

Ik knik, "helemaal."

Voorzichtig komt hij in me. Een steek van pijn gaat door me heen en ik bijt op mijn lip.

"Alles oké?" vraagt hij bezorgd.

Ik schud mijn hoofd, "Nee, maar ga verder, please. Het komt wel goed."

Dat moet ik hem geen 2 keer zeggen, hij drijft het tempo wat op en stoot op en neer. Na een paar keer begint het beter te voelen. Harry geniet er duidelijk ook van, ik voel onze ademhaling versnellen. Ik sla mijn armen om hem heen en begraaf mijn hoofd in zijn hals. Ik ruik hem, zijn zoete geur en focus daar even op. Het voelt zo goed, onze lichamen hier onder de blote sterrenhemel. Maar goed dat de villa afgelegen ligt en er geen buren zijn.

Ik voel hoe Harry versnelt en er ontsnapt een kreun uit zijn mond. Hij bijt op zijn lip en het ziet er zo verdomd goed uit. Ik merk dat hij op zijn hoogtepunt zit en niet veel later komt hij klaar. Hijgend legt hij zich naast me neer en geeft me nog een kus.

"Ik ben zo terug." Zegt hij wanneer hij opstaat.

Ik sta ook even op en zoek mijn telefoon in de klerenhoop. Ik leg me terug op het tuinbed en wikkel me in het laken.

Snel neem ik een foto van mezelf en stuur ik deze in de groepschat met mijn vriendinnen, "Heilige maagd Maria era is over ;)"

Ik besef ineens dat ik best ook eens ga checken op het toilet of ik niet bloed. Ik neem mijn jurkje, doe het snel aan en loop naar het toilet. Ik bloed gelukkig maar een klein beetje en het is al snel gedaan.

Als ik terug naar buiten wil lopen tref ik Harry in de keuken aan. Hij heeft ook terug een boxershort aangetrokken. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Hij slaat zijn armen ook rondom mij en geeft een kusje op mijn kruin.

"Wat denk je, tijd om ons bedje in te kruipen?" Vraagt Harry me.

Ik knik en loop nog snel even naar buiten om onze kleding op te ruimen. Mijn lingerie neem ik mee naar de badkamer. Ik trek mijn kleedje uit en doe de lingerie terug aan. Nog snel verwijder ik mijn make up. Ik loop de badkamer uit om onze slaapkamer in te gaan. Harry ligt al in bed en kijkt me grijnzend aan als hij me in mijn lingerie ziet afkomen. Ik leg me naast hem neer en nestel me tegen hem aan, "Dank je om zo voorzichtig te zijn, Harry."

"Ik hou van je, Luka." Hij kust me op mijn lippen.

En met dat heerlijke gevoel, val ik in slaap.

Fine Line - DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu