We zaten in de studio te werken aan een vrolijke song. Harry had hem voorlopig de titel Sunflower gegeven. Hij was momenteel in de studio aan het inzingen.
I couldn't want you any more
Kiss in the kitchen like it's a dance floor
I couldn't want you any more
Tonight
Het deed me terugdenken aan gisterenavond en de avond van het tuinfeest. Misschien was dat wel weer de inspiratie geweest voor dit nummer. De melodie deed me alleszins terug wegdromen naar de afgelopen weken. Ik staarde naar Harry terwijl hij aan het zingen was.
"Jij hebt het goed zitten hé?" Mitch kwam langs me zitten.
"Ik heb geen flauw idee waar jij het over hebt." Lachte ik zijn opmerking weg.
"We moeten eens een avond gaan dubbeldaten. Jij en Harry, Sarah en ik." Hij wist duidelijk genoeg van Harry.
"Vanavond, ergens uit eten ofzo?" Stelde ik voor.
"Deal!"
Harry was ondertussen klaar met zingen en kwam langs me zitten.
"We gaan vanavond op dubbeldate. Heb ik net met je vriendin afgesproken." Zei Mitch.
"Oh, dus je begint nu al plannen te maken voor ons twee?" Grapte Harry en gaf me een kus op mijn wang.
"Dan is het nu doorwerken, anders geraken we niet op tijd klaar vandaag." Zei Mitch snel.
We begonnen terug te schrijven aan sunflower.
.....................................................
Het was al half 8 toen ik eindelijk klaar was.
"Babe, kom je? Straks zijn we te laat?" Ik hoorde Harry beneden aan de trap roepen.
Ik keek nog snel een keer in de spiegel en sprayde nog wat parfum.
"Tadaa!" Ik liep naar de trap en toonde Harry mijn outfit.
Ik had een wijde roze broek aan met daarop een kanten topje en een leren jasje. Ik droeg ook open zwarte hakken en had nog snel mijn haar wat gekruld.
"Hiervoor wil ik elke keer wel te laat komen." Grijnsde Harry terwijl ik de trap naar beneden afliep.
"Jij ziet er anders ook niet mis uit." Zei ik en gaf hem een kus. Ik moest een stuk minder hoog op mijn tenen gaan staan met deze hakken aan.
Ik nam nog snel mijn schoudertasje en liep achter Harry de deur uit.
.....................................................
We hadden afgesproken bij The Clove Club, een peperduur en chique restaurant in het Noorden van Londen. Het zat hier vol chique geklede mensen en hier en daar leek ik ook iemand te bekend te spotten. We werden naar onze tafel gewezen en Harry en Mitch bestelden meteen wijn voor onze tafel. Het was een gezellige avond en het eten was ook enorm goed.
"Ik heb goed nieuws." Zei Harry plots tijdens het dessert.
"Ohja?" Vroeg Sarah verbaasd.
"Het is nog top secret momenteel, maar we gaan opnieuw op wereldtour. Als het album uitkomt, maken we ook een nieuwe tour bekend."Harry glunderde.
"Wauw! Zo leuk!" Zei ik enthousiast.
"Betekent dit dat we weer mee mogen?" Vroeg Mitch.
"Tuurlijk, jullie moeten erbij zijn!" Zei Harry.
"Nou daar drinken we nog eentje op." Sarah hief haar glas.
..........................................................
Het was al half 12, dus Harry betaalde de rekening en we besloten naar huis te gaan. We waren hier met de taxi, zodat Harry ook kon rijden. We deden onze jas aan en liepen het restaurant buiten. Harry sloeg zijn arm rond me en gaf een kusje op mijn voorhoofd terwijl we stonden te wachten. Ik keek hem aan en glimlachte. Een taxi stopte voor ons en Harry hield de deur voor me open en we stapten in. Ik voelde me moe worden en ging tegen Harry's arm aan liggen. Hij sloeg zijn arm rond mij en ik voelde mijn ogen dichtvallen.
"Babe, we zijn er." Ik hoorde Harry zachtjes fluisteren.
Ik opende mijn ogen en kroop uit de taxi. Harry betaalde de taxi en we gingen naar binnen.
"Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga slapen. Het zal morgen wel weer vroeg dag zijn." Ik wreef door mijn ogen.
"Zolang het maar in mijn bed is." Harry grijnsde.
"Kom je mee dan?" Ik kuste hem.
"Graag."
We liepen naar zijn kamer en kropen in bed.
"Je bent bijna jarig toch?" Harry deed het licht uit.
"Overmorgen." Ik glimlachte.
"Oké, komt in orde." Zei Harry.
"Wat ben jij van plan?" Vroeg ik nieuwsgierig.
"You'll see. Goodnight, babe." Harry drukte een kusje op mijn slaap.
JE LEEST
Fine Line - Dutch
Hayran KurguHeb je je ooit ingebeeld hoe het zou zijn om een album te schrijven met je grootste idool? Akkoord, iedereen wil zijn idool ontmoeten, maar samen werken aan je grootste passie, het lijkt haast onmogelijk. Beeld je in, Harry Styles ontmoeten - moeili...