Het was weekend en voor het eerst sinds de 2 weken die ik nu al in Londen was, hadden we een weekend vrijaf genomen. Ideaal, want het was prachtig weer. Harry merkte gisteren in de studio dat iedereen moe was en daarop had hij besloten om pas maandag terug door te werken aan het nieuwe album. We hadden ondertussen 5 liedjes geschreven en Harry had er al een ingezongen, hij was er nog niet helemaal uit of hij de anderen ook op het album wou.
Het was half 10 en ik lag nog steeds in bed, ik had besloten dat ik wel eens kon uitslapen. Ik stapte uit bed en nam een jeans shortje en een tanktop uit de kast en kleedde me aan. Ik liep naar beneden. Door het keukenraam zag ik Harry al op een ligbed bij het zwembad liggen.
"Goodmorning, Luka." Zei Mary die in de keuken bezig was.
"Goodmorning, Mary." Zei ik en nam een appel uit de fruitschaal.
Harry had me verzekerd dat ik me helemaal thuis mocht voelen en na 2 weken lukte uiteindelijk wel een beetje.
"Mr. Styles ligt al bij het zwembad." Zei Mary.
Ik nam een hap uit mijn appel en lachte, "Ik geef hem groot gelijk! Heerlijk zo even vrijaf te hebben. Ik ga eens even kijken."
Ik liep door de tuindeur naar buiten en probeerde zo stil mogelijk te zijn.
Ik sloop langs achter naar hem toe, "Boo!"
"Aah! Luka, oh my god. Goodmorning" Lachte Harry verschrokken.
Ik lachte, "Sorry, ik kon het niet laten." Ik zette me op het ligbed langs Harry neer en at mijn appel verder op.
Harry lag al in zijn zwemshort en ik kon het toch niet laten om even al zijn tattoos te bekijken. Gelukkig kon hij dat niet zien door mijn zonnebril.
"Ik heb een idee, laten we een feest organiseren vanavond!" Zei Harry opeens.
"Hier, in de tuin?" Vroeg ik.
"Jep, het is ideaal weer. Ik vraag Mary om snacks te voorzien, huur even iemand in voor de cocktails en stuur even wat berichtjes rond." Zei Harry.
"Euhm, ja prima! Wie ga je allemaal uitnodigen dan?" Vroeg ik verbaasd.
"Mitch, Sarah, Tyler, Nick, Ed, ik kijk wel eens even in mijn contacten." Zei hij casual.
"Nick als in Nick Grimshaw en Ed als in Ed Sheeran?" Ik geloof dat mijn mond wijd open viel.
"Jep, leg maar wat contacten vanavond. Breid je netwerk uit!" Hij knipoogde en begon druk berichtjes rond te sturen.
"Ik weet helemaal niet of ik wel iets heb om aan te doen dan." Zei ik bezorgd.
"Dan gaan we shoppen!" Zei Harry meteen.
"Oke, ik ga snel even mijn spullen halen." Zei, ik snel en liep naar mijn kamer om mijn tasje en portemonnee te nemen. Ik liep terug naar buiten stapte in zijn range rover.
Harry reed naar Oxford street, waar we een leuke boetiek binnen gingen. Ik zocht tussen de rekken naar een leuk kleedje.
"Wat vind je hier van?" Harry hield een kort, nauwsluitend rood kleedje omhoog.
"Mmm... Niet helemaal mijn ding." Zei ik.
Hij hing het terug en we gingen allebei verder met zoeken.
"Luka, kom hier eens kijken." riep Harry.
Ik liep de winkel door op zoek naar hem en vond hem bij een mooi glitterend kleedje. Het was chique, maar toch ook casual genoeg voor een tuinfeest. Het bovenstuk was aansluitend en meer glitterend. Bij mijn taille werd het een zijden goude stofje.
"Wauw, dit is heel mooi!" Zei ik en zocht mijn maat. Ik liep naar de paskamer met Harry achter mij aan.
Terwijl ik aan het passen was, hoorde ik hem bellen om een barman te regelen voor het feest vanavond. Ik trok het kleedje aan en bekeek mezelf in de spiegel, het was heel mooi.
Ik deed het gordijn van de paskamer open en ging voor de grote spiegel staan.
Ik zag Harry goedkeurend kijken, "Het staat je prachtig!"
Ik glimlachte, "Deze wordt het."
Ik ging de paskamer terug binnen en kleedde me terug aan.
Toen ik de paskamer terug buiten kwam zag ik Harry al bij de kassa staan, met een tasje in zijn hand, "Er hing nog zo een kleedje in jouw maat, dus ik heb al afgerekend. Je kan die terughangen."
"Harry, meen je dat? Dank je wel!" Ik gaf hem een knuffel.
We liepen de winkel buiten.
"Hebben we ook geen decoratie nodig?" Vroeg ik Harry.
"Geregeld, kijk straks maar!" Zei hij vrolijk.
We liepen terug naar de auto en gingen terug naar huis.
.............................................
Whoopwhoop, feestje! Wat denken jullie dat er allemaal gaat gebeuren?
XO Laura
JE LEEST
Fine Line - Dutch
FanficHeb je je ooit ingebeeld hoe het zou zijn om een album te schrijven met je grootste idool? Akkoord, iedereen wil zijn idool ontmoeten, maar samen werken aan je grootste passie, het lijkt haast onmogelijk. Beeld je in, Harry Styles ontmoeten - moeili...