Twenty One.

19 2 35
                                    

"Wat deden jij en Sarah geheimzinnig daarstraks, zeg." Harry en ik zaten nog even buiten van de ondergaande zon te genieten met een glas wijn.

"Hoe bedoel je?" Ik deed alsof mijn neus bloedde.

"Al dat geheimzinnig gefluister?" Hij was niet van plan snel op te geven.

"Meisjeszaken..." Lachte ik het weg.

Harry schudde zijn hoofd.

"Iets anders, Golden is echt wel een knaller." Zei ik vrolijk.

"Vind je hem leuk?" Zijn ogen fonkelden.

"Ja, heel leuk!" Ik glimlachte.

Ik zag aan Harry dat hij precies verlegen werd, iets wat ik totaal niet van hem gewend was.

Ik kreeg een berichtje van Lore in de groepsapp, "Stevig feestje gehad, precies?"

Er was een foto bijgevoegd. Ik vermoed dat een van de gasten die gemaakt had en op twitter had gegooid. Op de achtergrond zag je mij dansen met Harry. 't Is te zeggen, beter hangend rond zijn nek, volledig van de kaart.

"Jezus, waar heb je die foto gehaald?" stuurde ik snel terug.

"Meid, heel twitter is bezig over het mysterieuze meisje dat continu met Harry gespot wordt." Stuurde Fleur terug en ze had een link toegevoegd naar een tweet. Ik opende de link en begon door de reacties te scrollen. Het was heel gemixt en ik schrok er zo hard van dat er tranen in mijn ogen kwamen. Er waren fans bij die positief reageerden, maar de overgrote meerderheid van de tweets vond me maar een 'aandachtshoer', en dat was op z'n zachtst uitgedrukt.

Harry merkte ook op dat er iets aan de hand was, ik liet hem de tweet zien. Hij nam mijn telefoon uit mijn handen en begon net als ik daarvoor deed door de reacties te scrollen.

Hij schudde zijn hoofd, "Sorry, Luka, Het spijt me zo."

Er rolde een traan over mijn wang, "Daar kan jij toch helemaal niks aan doen?"

Hij ging met zijn hand door zijn haar, "Ik had moeten weten dat dit vroeg of laat zou gebeuren..."

Ik keek hem verbaasd aan.

"Het spijt me zo, Luka. Elke keer als ik close wordt, als ik meermaals gezien wordt met een meisje, dan gebeurt dit." Hij zette zich langs me neer.

"Jij kan er niks aan doen, Harry. Het is niet alsof jij wilt dat dit gebeurd." Ik probeerde hem aan te kijken, maar hij staarde voor zich uit in het vuur.

"Het doet me zoveel pijn om de personen die ik graag zie, zo gekwetst te zien." Hij liet zijn hoofd naar beneden hangen, "Dit is exact de reden waarom ik zoveel privé houdt. Waarom ik geen leuke foto's op social media plaats."

"Harry kijk naar me," Hij draaide zijn hoofd naar mij. "Neem dit jezelf alsjeblieft niet kwalijk. Jij kiest hier niet voor, jij vraagt hier niet om. Jij bent de meest zorgzame, tolerante persoon die ik ken. Dit is niet jouw schuld."

Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder.

"Ik weet het, maar het wringt ergens. Trek je al die lelijke woorden niet aan, please." Harry gaf een kus op mijn kruin. We staarden allebei voor ons uit in het vuur.

"Ik heb een idee." Zei Harry plots.

"Ohja?"

"Wij gaan morgenavond eens gebruik maken van die wellnes in mijn kelder. Even alle stress van de afgelopen dagen loslaten." Zei hij.

"Euhm, ik heb wel geen bikini bij me..." Zei ik aarzelend.

"Die heb je niet nodig." Ik hoorde het plezier in zijn stem.

"Wat doe ik dan aan?" Vroeg ik verbaasd.

"Helemaal niks." Zei hij losjes.

Ik keek hem met grote ogen aan.

"Rustig maar, ik plaag je maar een beetje. We rijden morgen wel langs de winkel op de terugweg van de studio." Hij knipoogde.

En daar zag ik het weer, die ondeugende glinstering in zijn ogen die ik zaterdagnacht ook had gezien toen we aan het dansen waren in de keuken. Het kon me helemaal niets meer schelen en ik liet hem zijn gang gaan. Zijn lippen vonden al snel weer de weg naar de mijne, zijn hand legde hij op mijn wang. Ik sloot mijn ogen en genoot van dit moment, mijn buik vulde zich met duizenden vlinders. Eén ding wist ik zeker, ik wilde meer van dit. Ik wilde meer van hem voelen, proeven, zien. Maar niet nu, daar was ik nog niet klaar voor.

........................................................

They kissed!
Hopelijk vonden jullie het weer leuke deeltjes :))

XO Laura

Fine Line - DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu