Bir RAPUNZEL Masalı : Bölüm 9

3K 205 90
                                    


25 Mart Cuma.

İyi okumalar diliyorum canlarım.

.

.

         Kahvaltıdan sonra Miraç bey işe gitmişti. Bizde salonda oturuyorduk. Maria hanım "Kızım neyi merak ediyorsan sorabilirsin. Hepsini anlatırız. " dedi. Mirat "Anne ilk ben başlayabilir miyim anlatmaya?" dedi. Maria hanım "Olur tabi oğlum." dedi.

          Mirat " Biz küçükken baya yaramadık. Bir türlü yerimizde duramazdık. Tabi annem ve babam da kızarlardı bize. Ama biz dinlemezdik. Hatta bir keresinde ikimiz erkenden kalkmıştık ve kahvaltı hazırlamak istemiştik. Ama az kalsın evi yakıyorduk." dedi gülerken. Bende hafif tebessüm etmiştim. Selim "Tabi eğer ben uyanmasaydım. " dedi.

                Barlas "Keşke ben de uyanabilseydim." diye kısık bir sesle konuştu. Herkesin yüzü düşmüştü. Anlamadığım şeyler vardı. Benden bir şey gizliyor gibiydiler. Ya da anlatmak istemiyorlar dı.

               "Eee. Anlatacak başka bir şeyiniz yok mu?" dedim merakla. Baran "Olmaz mı? Bir sürü var. Sen benimle oyun oynamaya bayılırdın. Birlikte hep boyama yapardık. Ve tabi sen defterin yerine beni boyuyor dun. " dediğinde gülmeden edememiş tim. Selim heyecanla "Sıra bende. " deyince ona döndüm. "Benimle de gezmeyi çok severdin. Birlikte neredeyse her gün dışarı çıkardık. Sen her zaman parka gitmek isterdin. Ve saatlerce seni salıncakta sallar dım. Ne zaman bu kadar yeter eve gidelim desem gözlerini doldurur dun. Ve ben o haline asla dayanamaz dım. Gerçi hala da dayanabilir miyim bilemiyorum o haline." dedi.

              Utançla gülümsedim ve başımı önüme eğdim. Baran bir anda kahkaha atınca ona döndüm. Kahkahaları nın arasında "Park deyince aklıma Barlas abim ile birlikte Selimi park ta unuttuğumuz geldi. " deyince herkes gülmeye başlamıştı. Ama Barlas sadece sırıtmış tı. Selim "Ne? Neden haberim yok bundan?" dedi şaşkınca. Baran "Ne bileyim oğlum. Hiç konusu açılmadı ki." dedi. Selim "O olaydan sonra parkın önünden bile geçemedim. Normal tabi. " dedi.

           Mirat "Abi haydi anlatsana. Merak ettim. " dedi. Selim Mirat' ın saçlarını karıştırıp "Sana da eğlence çıktı lan." dedi.
Baran "Selim o zaman daha küçüktü. Ben 6 yaşında, Barlas abim ise 8 yaşındaydı. Birlikte parka gittik. Sonra baya bir oynamıştık. Barlas abimin yanına gittim abi yoruldum falan dedim. Sonra biz eve geldik. Annem Selim nerede deyince fark ettik Selimi unuttuğumuzu. Tabi hemen parka gittik tekrar. Selim kumda oynuyordu. Gittiğimizi bile fark etmemişti. " dedi. Selim "Hainsiniz ulan. Ben unutulacak insan mıyım?" dedi. Sonra bana döndü ve "Haklı değil miyim kız?" dediğinde güldüm ve "Ama unutmuşlar. " dedim. 

                Mirat elini havaya kaldırıp "Çak kız. " dedi. Eline çaktım ve arkama yaslandım. Baran "Aferin kız. " dedi. Barlas anlatmamış tı bir tek. Ona döndüm ve "Sıra sende. " dedim. Bana döndü ve derin bir nefes aldı. Sonra gözlerini kaçırdı ve "Sen. Benimle uyumayı çok severdin. Bebekliğinden beri. Her gün yanımda yatar dın. Ve bir de. En sevdiğim şey okuldan geldiğim zaman hemen kucağıma gelmendi. Ödevlerimi yaparken bile inmez din kucağım dan. " dedi.

              Gülümsedim ve "Seninle daha iyi anlaşıyor dum öyleyse. " dedim. Hafif tebessüm etti ve "Evet. " dedi. Maria hanım "Kızım. Aklında bir şeyler belirdi mi?" dedi. 

               Hepsi umutla gözlerime bakıyordu. Ama hiç bir şey belirmemiş ti aklımda. Onları üzmek te istemiyordum. "Şey. Ben biraz odama çıksam. Hem biraz düşünürüm. Belki bu hatırlama ma yardımcı olur. " dedim. Maria hanım "Olur kızım. Ben yemek için uyandırırım. " dedi. "Tamam. " dedim ve ayağa kalkıp salondan çıktım. Merdivenlere ilerledim. Tam bir adım atmıştım ki başımın dönmesiyle olduğum yerde bir iki saniye durdum ve geçmesini bekledim. İlk defa oluyordu böyle bir şey.

            Önemli bir şey değildir kesin. Merdivenleri çıkmaya devam ettim. Ama baş dönmem daha da şiddetlenmişti. Son hatırladığım gözlerimin kararmasıydı.








.







.






Ve bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendiniz mi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Sizce Silva hatırlayacak mı her şeyi?

Barlas ile ilgili gizledikleri şey ne?

Yorumlarınızı bekliyorum canlar.

Şimdilik hoşçakalın.

Bir RAPUNZEL MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin