~6~

80 9 0
                                    

Zamanla yeni görevler gelmiş, Ahir hepsini titizlikle yapmıştı. Zafer'le olan ilişkisi de gayet iyi yol katetmişti.

Yalova'daki 1. yılını tamamladığında Patron'dan gelen mesajlar kesilmişti. Aradan 6 ay geçtikten sonra tekrar mesaj almıştı Patron'dan.

O gün sadece 'Tamam.' diyebilmişti. Bunca zamandır Patron'un ses seda çıkarmaması tuhaf gelse de soramamıştı nedenini. Gece Zafer uyuduğunda sessiz adımlarla ilerleyip çıktı evden.

Belirttiği yere gerekli her malzeme gelmişti. Hedefindeki evde kameralar vardı. Yüzünü kapamak için maskeyi taktı. Kapıyı usta bir çilingirden daha hızlı ve sessiz açmıştı. Hızla merdivenlere yönelirken kapının ardından kapandığını duydu. Hızla arkasını döndü. Silahlı biri vardı karşısında.

"Kımıldama!"

Adam bir elini telsize attı.

"Yakaladık efendim."

Adam telsizi eski yerine koyduğu sırada Ahir elini hemen bıçağına attı ve adama fırlattı. Bıçak adamın silahı tutan koluna saplanmıştı.

"Lan! Orospu çocuğu! Ah!"

Ahir adamın arkasına geçip, kollarından tuttu ve etkisiz hale getirdi. Bıçağı adamın kolundan çıkarıp boynuna dayadı.

"Bakalım gırtlağından kanlar süzülürken de aynı şeyi söyleyebilecek misin."

Adamın boynuna açtığı derin kestikten oluk oluk kan boşalmaya başladı. İki eliyle de çaresizce boynunu tutuyor, yerde kıvranıyordu. Ahir bir an önce çıktı evden. Saklanabilecek bir yer bulana kadar ilerlemeye devam etti. Arkasına baktığında tanıdık gelen bir yüz gördü eve giren. Ardından telefonuna mesaj bildirimi geldi. İstemeye istemeye açtı, okudu mesajı.

'Neler oluyor?'

'Bu sefer... Başarısız oldum efendim.'

'Ne? Derhal detay ver!'

'İçeriye plandaki gibi girdim. Fakat arkamdan biri girmiş içeri. Elinde silah vardı. Onu ortadan kaldırdım. Ben ona saldırmadan önce telsiziyle bilgi verdi. Özür dilerim Patron.'

'Benim adamların başarısız olamaz 57! Eğer olurlarsa anında yok olurlar. Bunu zaten biliyorsun?'

'Biliyorum.'

'O zaman neden değersiz hayatını riske atıp görevini yerine getirmedin?'

Kalakalmıştı Ahir. Ne geçmişi ne de geleceği umrundaydı. Sadece o an başına gelebileceklerden nasıl kaçacağını düşünüyordu ki mesaj gelmişti yeniden.

'Derhal ayrıl oradan! Geride iz bırakırsan canını kendi ellerimle alırım!'

'Anlaşıldı.'

Hemen eve gitti üzerindekileri en yakın evin bahçesine attı ve kestirme yoldan Zafer'in evine gitti. Çıktığındaki hassasiyetle tekrar içeriye girdi.

Hemen banyoya gitti ve soyundu. Hızlı bir duştan sonra yeni giysiler giymek için yatak odasına gitti. Giyindikten sonra mutfağa indi. Işığı açtığında korkudan sıçramıştı.

"Zafer?"

"Nereden geliyorsun?"

"Sadece hava almaya çıktım."

Yaslandığı masadan ayrılıp Ahir'e yaklaştı usulca. Gözleri kızarmıştı. Ahir bir adım geri atmıştı Zafer önünde durduğunda. Kollarını tutmuştu Zafer yüzünü kaldırırken yerden Ahir'e doğru.

"Bana doğruyu söyle Ahir."

Ahir rahatsız olmuştu zira Zafer biraz fazla sıkmaya başlamıştı kollarını.

KAN ÇANAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin