Robert bebeğin ismi Yaman olarak değiştirilmiştir.. İyi okumalar :)
---
Bugün mutlu başlamıştım güne. Bugün kuzenim Ezgi geliyordu. Kendisi almanyada ailesiyle yaşıyordu, her yıl Türkiye'ye gelir, bizde kalırdı. Fakat geçen yıl gelememişti, ve onu aşırı özlemiştim. En samimi olduğum kuzenlerimden biriydi. Benden 2 yaş büyük olsada birlikte eğlenmeyi çok iyi biliyorduk.
Onu havaalanından almaya gidecektim abimle birlikte. Onun için beklemeden hazırlandım ve aşağıya indim.
"Hadi abi çıkabiliriz!" Abime doğru seslendiğimde, oturduğu yerden kalktı ve birlikte evden çıktık. Evin önüne park ettiği arabasına bindik ve yola koyulduk.
O sıra abimin sessizliği dikkatimi çekti. Normalde kendisi çok konuşkan ve esprili biridir. Fakat şu an yüzünden düşen bin parçaydı. Dayanamayıp sessizliği bozdum.
"Abi neyin var senin?" Gözlerini yoldan ayırmadan cevap verdi.
"Bir şeyim yok." Buna inanmak için onu tanımıyor olmam gerekirdi. Bunu reddederek konuştum.
"Söyle hadi ne oldu? Selen ablayla mı ilgili?" O an derin bir nefes verdi.
"Ayrıldık.." Bir kaç saniye şaşkınlık yaşadım.
"Ne? N-neden?" Diye sordum.
"Saçma şeyleri bahane ederek ayırıldı benden. Bende bir şey anlamadım." Sesi oldukça kırgın çıkmıştı.
"Selen abla seni çok seviyor bunu hepimiz biliyoruz, hem kaç yıldır beraber-"
"Bu konuyu kapatalım mı Ekim?" Cevap vermeden başımı salladım. Bu durum beni de üzmüştü. Her ne kadar sürekli kavga etseler de, birbirlerini çok severlerdi. İçimden umarım tekrar bir araya gelirler diyerek bu konuyu kapadım..
Havaalına geldiğimizde hızlıca arabadan indim ve havaalanının önünde bizi bekleyen, Ezgiye doğru koştum. Beni farkettiğinde kollarını iki yana açtı. Ardından ona sıkıca sarıldım.
"Sonunda gelebildin!" Sözlerime gülümsediğine emindim.
"Kız çok özlemişim seni." Kollarından geri çekilip yanaklarına öpücük kondurdum.
"Valla bende özlemişim." Dedi. O sıra abim yanımıza geldi.
"Pişt cadı!" Abim Ezgiye hep cadı derdi. O onu sevdiği için desede, Ezgi bundan hoşlanmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum | Robert Downey Jr.
ChickLitBen sana aşık oldum. Bir kaldırımda, bir yağmurda, bir yıldızın altında, ayın ışığında... Ben sana durduğumuz aynı gökyüzünün altında aşık oldum. Kelimeler sanki boğazıma düğümlenmişti. İstesem de kelimeler düşmüyordu dudaklarımdan. Koyulaşmış gözl...