10

713 46 110
                                    

"I couldn't sleep that night without thinking of you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"I couldn't sleep that night without thinking of you."

~

Yaklaşık 1 saattir odada sessizce oturuyorduk. Yaman önündeki dosyalarla bir şeyler yapıyordu, bir yandanda bilgisayarla uğraşıyordu.

Bu sabah Holdinge Ezgi de gelmişti. Burada stajyerlik yapıyordu. Pek işinin başında olduğu söylenemez. Aklı fikri sadece bu odaya gelmekti.

Sessizlik hala devam ederken, içeriyi bildirim sesi doldurdu. Bildirim Yamana gelmişti. İşini bırakıp telefonu eline aldı ve gelen bildirime baktı.

Ardından cebimdeki telefonum titredi. Telefonu alıp ekrana baktığımda, fake hesaba yazdığını farkettim. Ezgi yine rahat durmuyordu!

Telefonu kapadım ve önümdeki bilgisayardan hesaba giriş yaptım ve mesajları ordan okumaya başladım. Telefondan bakmam belki Yamanı şüpheye düşürebilirdi. Aslında Ezgi yüzünden fazlasıyla, şüpheye düştüğüne emindim.

Bilinmeyen; Seni özlediğimi söylesem ne dersin?

Yaman; Hiç bir şey :)

Bilinmeyen; Desen zaten şaşırırım..

Yaman; Özlediysen, karşıma çık.

Bilinmeyen; Olmaz.. Aramızın kötü
olmasını istemiyorum.

Yaman; Bizim aramız nasıl ki?

Bilinmeyen; Gayet iyi :)

Gayet iyi mi? Adam senden hoşlanmıyor ki aptal..

Yaman; Aramız kötü olmaz merak etme ;)

Bilinmeyen; İnanayım mı buna?

Yaman; İnan inan..

Bilinmeyen; Karşına çıkmasam ben sana ip ucu versem, sen bulsan?

Yaman; Tamam ver bakalım.

Bilinmeyen; Dediğim gibi tanışalı çok olmadı, beni ve benim çevremi çok iyi tanıyorsun. Senin çok yakınındayım.

Bilgisayarı hızlıca kapatıp oturduğum yerden kalktım ve Ezginin yanına gitmek için odadan çıktım. Bir yandanda telefondan mesajları okuyordum.

Yan Komşum | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin