11

672 43 100
                                    

"There were stars lurking in his smile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"There were stars lurking in his smile."

~

Akşam olduğunda, siyah askılı bir elbise giyip odamdan çıkmıştım. Ev halkı aşağıda oturmuş televizyon seyrediyordu. Beni farketmeleriyle, hepsi bana baktı ve beni baştan aşağıya kadar süzdüler.

"Nereye kızım?" Diye sordu annem.

"Arkadaşımla biraz gezeceğiz." O sıra Ezginin gözleri beni bulmuştu.

"Gezmek için biraz fazla süslü değil misin?" Dedi abim. Ona sadece gözlerimi devirmiştim.

"Ezgi sende git istersen, gezer dolaşırsınız." Annemin sözlerine tam cevap verecekken, Ezgi benden erken davranmıştı.

"Yok hala ne gezeceğim ben onlarla." Annem 'anlamadım' bakışları atmıştı Ezgiye.

"Neyse çıktım ben." Diyerek kapıya yöneldim. Annem peşimden bir şeyler demişti ama onu duymamazlıktan gelmiştim. Sanırım 'geç kalma' demişti.

Dışarı çıktığımda, direğe yaslanmış Kaanı gördüm. Gözlerini bana çevirdiğin de, beni baştan aşağıya kadar süzmüştü.

"Bu kadar güzel giyeneceğini bilseydim, bende sana ayak uydururdum." Bir süreliğine bende onu süzmüştüm. Dizleri yırtık siyah pantolon ve beyaz bir tişört vardı. Üzerinde ise kahverengi bir kolej ceket.

"Böyle de çok güzel görünüyorsun bence." Gülümseyerek, gözlerini kaçırdı.

"Nereye götürüyorsun bakalım beni?" Diyerek yürümeye başladık.

"Kafa dağıtmaya gidiyoruz." Beklemeden cevap verdi.

"Beni bara mı götürüyorsun yoksa?" Ona bakıp sadece gülümsedim.

"Ben içmem şimdiden söyleyeyim." Dedi.

"Neden?" Diye sordum. Bir süre duraksamıştı.

"Söz verdim birine.." Yüzü yavaşça düşmüştü.

"Kime?" Bana bakmadan konuştu.

"Güneşe..." Sesindeki o anlamsız hüzün sanki artmış gibiydi.

"Güneş kim? Kız arkadaşın mı?" Gözlerini adımlarımdan çekmeyip burukça gülümsedi.

"Öyleydi.." Dedi ve tekrar konuştu.

"Çok içtiğim için bana kızardı, bende içemeyeceğime dair söz verirdim ama yine içerdim.." Sessizce dışarıya nefesini verdi.

Yan Komşum | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin