"Seni benden başka seven varsa
zahmet eder.."~
Ezginin Ağzından
Yamanla, Ekimin arasında geçen şeyleri duyduğumdan beri sahiden iyi değildim. Yamanı hala seviyordum ve Ekim bunu biliyordu. Bana onca laflar etmiş olmasına rağmen, onunla öpüşmüş olmasını kafam almıyordu. İki yüzlü bir kaşardı!
O akşam Yamanı yukarı çıkarken, görmüştüm. Bende onunla konuşmak için oturduğum yerden kalkmıştım. Fakat Ekimin de yukarı çıktığını görünce, nedensizce içime bir şüphe düştü.
Ardından bende yukarı çıktığımda, Kenan amcamın çalışma odasından sesler geliyordu ve çok rahat bir şekildede ne dedikleri anlaşıyordu. Hızlıca telefonumdan konuşmalarını ses kaydına almıştım. Ses kaydını neden aldığımı bilmiyorum ama sanırım bu fena bir şekilde işime yarayacak..
Derin bir nefes alıp yerimden kalktım ve Yamanın odasına doğru adımlar attım. Yapacağım bu şeyden biraz tereddüt olsamda, şansın benden yana olacağını biliyordum.
Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Yaman benim geldiğimi görünce, gözlerini benden almıştı. Beklemeden sandalyeye oturdum ve iyice yayıldım.
"Nasıl gidiyor?" Suratıma bakmadan cevap vermişti.
"İyi gidiyor.." Dedi.
"Yoğunsun sanırım." Derin bir nefes verip bana baktı.
"Evet yoğunum gördüğün gibi." Yoğun olmadığı her halinden belli oluyordu.
"Neden benimle zorla konuşuyormuş gibi konuşuyorsun?" Beklemediği bir soru olduğu için bir anlığına duraksamıştı.
"Zorla konuşmuyorum.." Yarım ağız gülümseyip konuştum.
"Demek öyle.. Bak şimdide yalan konuştun." Yaman kaşlarını çatıp bakışlarını bana çevirdi.
"Ezgi işin gücün yok mu senin?" Dedi.
"Şu an zaten işimin başındayım.. Benim tek işim sensin!" Sözlerimin peşine sinsice gülümsemiştim.
"Dalga geçmeyi kes ve çık odadan!" Kafamı iki yana sallayıp cevap verdim.
"Daha konuşmamız bitmedi Yaman.." Dedim.
"Ezgi sana çık dedim! Zorluk çıkarma istersen.." Sesi oldukça sert çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum | Robert Downey Jr.
ChickLitBen sana aşık oldum. Bir kaldırımda, bir yağmurda, bir yıldızın altında, ayın ışığında... Ben sana durduğumuz aynı gökyüzünün altında aşık oldum. Kelimeler sanki boğazıma düğümlenmişti. İstesem de kelimeler düşmüyordu dudaklarımdan. Koyulaşmış gözl...