14

723 43 106
                                    

"Fill my heart with song and let me sing forevermore

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Fill my heart with song and let me sing forevermore."

~

"Sen aklını mı kaçırdın Ekim! Sevgiliyiz demek ne demek?" Kaanın çıkışmasıyla ona döndüm.

"Bir anda ağzımdan öyle çıktı özür dilerim." Sıkıntılı bir şekilde nefes verip yanıma oturdu.

"Ee şimdi ne olacak?" Diye sordu.

"Bir süre bu oyuna devam etsek? Yani senin için bir problem olmayacaksa.." Dedim.

"Bu oyunu ne için yapıyoruz peki? Yamanı kıskandırmak için mi?" Başımı hızlıca iki yana salladım.

"H-hayır ne alakası var." Yarım ağız gülümseyip önüne döndü.

"İşe yarıyorsa varım bu oyuna." Gülmeye başladığında kaşlarımı çattım.

"Hey! Amacım öyle bir şey değil." Dedim.

"O zaman benden hoşlanıyorsun." Gülmesi dahada çok çoğalmıştı.

"Hayır öylede değil!" Sahiden bu oyun ne içindi?

"Tamam tamam anladım ben.." Konuyu değiştirmek için konuşmaya başladım.

"Yarın saat 4'de bodruma uçuyoruz, ona göre hazırla kendini." Sözlerimle gözleri büyüdü.

"Bu şimdi mi söylenir kızım! Hem biletleri ne ara hallettin sen?" Dedi.

"Babam sağolsun 2 dakikada halletti." Dedim gülerek.

"Güzel o zaman ben seni yavaştan eve bırakayım." Başımla onaylayıp ayağa kalktım. Ardından birlikte bizim eve doğru yürümeye başladık.

"Bu arada bir şey sormak istiyorum." Dedim.

"Sor bakalım." Sözleri kafamda toparlayıp konuştum.

"Sürekli bu parktasın acaba bir nedeni var mı?" Küçük bir tebessüm edip gözlerini adımlarına çevirdi.

"Güneşle ilk buluştuğumuz yerdi burası. Orada vakit geçirmek iyi geliyor bana." Dedi iç geçirerek.

"Onu çok özlüyorsun değil mi?" Sorumla bana döndü.

"Çok demek bile az geliyor artık.." Dedi ve tekrardan konuştu. "Onunla yapacağımız bir sürü şeyler vardı, birbirimize sözler vermiştik. Tabi bunları planlarken, ayrılığı hiç hesaba katmadık. O yüzden çok geç olmadan sende harekete geç. Kimi sevdiğin önemli değil!" Bir süre sessiz kalmıştım. Yaman benim için koca bir imkanzdı. Evliydi, aramızda yaş farkı vardı, babamın ortağıydı.. Çok imkansızdı!

Yan Komşum | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin