"Even though I knew it was wrong, I ran after him again.."
~
Hava karardığında, odadan çıkmıştım. Ezgi hala bilgisayar başında, Yamanın mesaj atmasını bekliyordu. Merdivenlere yönelirken, babamın çalışma odasının kapısı açılmıştı. Gözlerimi anında oraya çevirdim ve odadan çıkan Yamanla, babama baktım.
"O zaman dediğin gibi yaparız Yaman." Dedi babam. Yaman başıyla onaylamıştı.
"Kızım, Yaman abini geçirir misin?" Gülümseyerek babama baktım.
"Tabiki de baba." Aşağıya inerken, Yaman peşimden geliyordu. Sessizliğimizi bozmadan aşağıya indik. Ardından kapıyı açtım. Yaman aramızdaki mesafeyi kapadı ve tam çıkarken arkasına dönüp bana baktı.
"Kahve çok güzel olmuştu eline sağlık." O an kalbim teklemişti sanki. Suratımda ki o aptal sırıtış iyice yayılmıştı.
"Teşekkür ederim." Heyecanım yavaşça artarken, sessizce derin nefesler çektim.
"Rica ederim. Sonra görüşürüz." Dışarıya çıkarken, ona bir veda bile edememiştim heyecanım yüzünden. Kadrajımdan çıkana kadar gidişini izledim. İçimde ki anlamsız sesler 'arkana dön lütfen' diye bağırıyordu. Tanrım neler oluyordu böyle?
Kendimi silkeleyip, kapıyı hızlıca kapadım. Alt tarafı bir kahvemi beğenmişti, neydi bu heyecan?
Cevabını bilmediğim soruları sormayı kesip yukarı odama çıktım.
"Yaman gitti mi?" Diye sordu Ezgi. Bir şey demeden sadece başımı salladım. Bir süre garip bir sessizlik oluşmuştu. Aklımın köşelerinde yine gördüğüm o rüya vardı.
Gözlerimi ne zaman kapasam, onun kucağına oturduğum an geliyordu. Resmen onu hissetmiştim. Bir rüya bu kadar gerçekçi olmamalıydı.
Bildirim sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Ezgi hızlıca laptopu eline aldı ve küçük bir sevinç çığlığı attı.
"Mesaj atmış bebeğim!" Mesaj atmış olması beni heyecanlandırsada, bunu pek belli etmeden Ezginin yanına oturdum.
Beklemeden mesaj kısmına girdi ve ikimizde gözlerimizi ekrana kilitledik.
Bilinmeyen; Napıyorsun?
14:55Yaman; Sana bir soru soracağım.
Bilinmeyen; Tabii ki.
Yaman; Arkadaşının holdinge asistanlık yaptığını ve beni orada gördüğünü söylemiştin. Merak ettiğim şey bana yazdığından arkadaşının haberi var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum | Robert Downey Jr.
ChickLitBen sana aşık oldum. Bir kaldırımda, bir yağmurda, bir yıldızın altında, ayın ışığında... Ben sana durduğumuz aynı gökyüzünün altında aşık oldum. Kelimeler sanki boğazıma düğümlenmişti. İstesem de kelimeler düşmüyordu dudaklarımdan. Koyulaşmış gözl...