13

696 44 154
                                    

"I'll follow you until you love me

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"I'll follow you until you love me."

~

Odamda işe gitmek için hazırlanırken, yanıma Ezgi gelmişti. Gözlerimi ona çevirmeden dolabımda kıyafetlerimi çıkardım.

"Aramız hep böyle mi olacak?" Sorusuyla ona döndüm.

"Böyle olmasının sebebi sensin biliyorsun değil mi?" Gözlerini devirip aramızdaki mesafeyi kapadı.

"Aramızı düzeltmek için geldim.." Dedi.

"Sence onca şeyden sonra eskisi gibi olacak mıyız?" Diye sordum.

"Eskisinden daha iyi olabiliriz." Kıyafetlerimi elime aldım ve ona baktım.

"Bak Ezgi sen benim en sevdiğim kuzenimdin, seninle her zaman kardeş gibiydik. Ama bu son yaptığın şeyleri ben haketmedim! Resmen beni o adam için sattın! Şimdi ben sana nasıl güveneceğim?" Gözlerini benden kaçırıp konuşmaya başladı.

"Tamam farkındayım hatalıyım, bunları yapmamalıydım. O yüzden senden özür dilerim.. Sadece aramızdaki bu saçma şey son bulsun istiyorum." Bir süre düşündüm. Onu affedecektim ama ona gram güvenmeyecektim. Yapmışlarını hala unutmuş değildim..

"Bir daha böyle şeylerle uğraşmayacağına dair söz verir misin?" Anında kafasını sallamıştı.

"S-söz veriyorum.." Gülümseyerek cevap verdim.

"Güzel özürünüz kabul edildi hanımefendi." deyip göz kırptım. Sevinçle alkış yapıp boynuma sarıldı.

Geri çekilirken, konuşmaya başlamıştı.

"Ee şu Kaan denilen çocukla sahiden arkadaş mısınız?" Diye sordu meraklı gözlerle.

"Sevgili gibi mi duruyoruz?" Dedim.

"Evet.. Yani yakışıyorsunuz." Cevap vermeden gülümsemeye başladım.

"Sevgilimisiniz?" Başımı olumlu şekilde sallayıp konuştum.

"Daha yeni çıkmaya başladık. Lütfen aramızda kalsın bizimkiler henüz bilmiyor." Neden böyle bir yalan uydurduğumu bende bilmiyordum.

"Aramızda merak etme kızım" Dedi ve tekrar konuştu. "Vay be seninde sevgilin oldu demek.. Ama ben ilk görüşte anlamıştım. Kaanın sana bakışları çok içten ve derindi." O uzun uzun konuşurken, kulağımı bir süreliğine tıkamıştım..

Yamanın Ağzından;

"Hadi ama aşkım! Sadece bir akşam yemeği." Suzana dönüp başımı iki yana salladım.

"Sana o adamdan hoşlanmadığımı söyledim Suzan!" Derin bir nefes verip yanıma oturdu.

"Adam benim patronum Yaman! Gitmem gerekiyor anlamıyor musun?" Sesi yükseldiğinde, ona baktım.

Yan Komşum | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin