20

625 38 112
                                    

"Senden vazgeçersem haram olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Senden vazgeçersem haram olsun.."

~

Yavaş adımlarla evin yolunu tuttum. O kadar yorgundum ki yüreyecek halim bile yoktu. Yorgunluğum iş yüzünden değildi, kafam doluydu, omuzlarımda sanki bir ağırlık vardı. Ruhum, bedenim yorgundu.

Tüm yol boyu Yamanı düşünmüştüm. Beni o kadar kırıp üzerken, hala onu sevmem aptallıktı! Her şey bir yana Ezgiyle birlikte yemeğe çıkması aşırı saçmaydı!

Kendimi her ne kadar Ezgi onu ikna etmiştir diye avutsamda, durum sanki hiç öyle değil gibiydi! Yaman bu durumdan hoşnut gibiydi, resmen restorantta kızın ağzına girecekti! Gözlerini bir kez bile olsun Ezgiden almamıştı. Bana bile o kadar uzun bakmamıştı..

Evin önüne geldiğimde, Yamanın arabasını gördüm ve arabasından inen Ezgiyi gördüm. Ezgi bir kaç saniye bana baktı ve gözlerini hızla benden çekti. Olduğum yerde öylece onlara bakarken, Ezgi Yamanın önüne geçti ve ona sarıldı!

O an içimde bir şeyler paramparça oldu..

Ezgi kulağına bir şeyler fısıldamıştı. Ne dediğini zerre bilmiyorum ama Yaman ifadesiz bir suratla Ezginin yanağına buse kondurdu!

Gözlerimi istemsizce yumdum ve derin bir nefes verdim. Beni öptü diye pişman olan adam, kendi evinin önünde benim kuzenimi öpüyordu hemde istekli bir şekilde!

Ne diyebilirim? Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken, orada durmayı kesip yürümeye başladım. Onların yanından geçerken Ezgi konuşmuştu.

"Noldu kız?" Diye sordu ukalaca bir şekilde.

"Siktir git Ezgi!" Sanırım sesli düşünmüştüm.. Bunu pek umursamayıp yürümeye devam ettim.

Akan yaşlarımı elimin tersiyle sildim ve parka gittim. Ardından boş bir banka oturdum. Az önceki gördüğüm görüntü ağlamamı dahada çok şiddetlendirmişti.

Aralarında ne vardı? Benim bilmediğim neler oluyordu? Kendimi yemek meselesinde bir şekilde avutuyordum ama bu durumda asla avutamazdım..

Ona sarıldı, onu öptü hemde gözlerimin önünde!

"Ekim?" Duyduğum o sesle kaşlarım çatıldı. Başımı kaldırdım ve Yamana baktım.

"Git başımdan!" Diye bağırmıştım.

"Anlatmam gereken şeyler var.." Dedi kırgın bir sesle.

"Boş laflarını dinlemek istemiyorum o yüzden siktir git başımdan!" Sözlerimle kaşlarını çatmıştı.

"Ekim fazla oluyorsun!" Sinirle gülümseyip başımı iki yana salladım.

"Buraya tartışmaya gelmedim düzgün bir şekilde konuşmaya geldim!" Dedi.

Yan Komşum | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin