Gizli

7.8K 686 375
                                    

Kollarına giren cam parçaları bir bir ayıklanıp dikiş atılırken kan kaybından bilinci iyice bulanan Akın gözlerini yumdu.
Uykusuzluk ve açlık etkisiyle bir de kaybettiği kan neticesinde bilinci iyice savrulurken doktor odalardan birine çıkması için hemşireyle birlikte yönlendirmişti direkt.

Akın kimse duysun istemiyordu lakin hastanede serum takılırken Mert telaşla annesinden aldığı haberle hastaneye adımlamıştı.

Kumral oğlan telaşla adımladı yatak ucuna "İyi misin ?"diye mırıldandırken.

"Biz dostuz..."dedi Akın boş gözlerle.
"Sana hiç yalan söylemedim. Yarrak gibiyim Merto ...Yarrak gibi.."

"Berk ile kavga etmişsiniz..."dedi Mert derin bir nefes verip.

"Ne zaman etmedik ki?"dedi Akın hava kararırken.
"Memoli nerede..."

"Ödev yapıyor diye rahatsız etmedim. O panik zaten biliyorsun..."dedi Mert dudak dişleyip.
"Bitti mi Berk ile..."

"Bitti. Çoktan bitti. Anlamıyor ama bitti..."diye mırıldandı Akın.
"Siktiğimin ilişkisi hastalıklı hale geliyor..."

"Sen güzel seviyorsun kanka..."dedi Mert.
"Yani...sen iyi seviyorsun."

"O sevmiyor ama."dedi Akın sinirle.
"Seviyormuş gibi."

"Oğlum ayrılmayın ya..."dedi Mert sıkıntıyla.
"Kötü çocuk değil,özünde iyi de...Biraz acaip işte."

"Ben daha kimseyi sevmem."dedi Akın alayla.
"El üstünde tuttuğum ayak altında çiğniyor amına koyayım. Ben daha sevmem..."

"Klasik adamsın."dedi Mert omuz silkip.
"Açık olmak lazım biraz?"

"Ne gibi ?"dedi Akın sinirle.

"Yani eski zamandan kalma takılıyorsun Akın."diye mırıldandı Mert göz devirip.
"Arada soğuk yapacaksın ,ilgiyi keseceksin. Kendisi gelsin bırak. Her dediğine okey vermeyeceksin ,burnu sürtecek... kışkırtacaksın,kıskandır biraz."

"Dansöz müyüm ulan !"dedi boştaki eliyle tespih savuran Akın yeşillerini dikip.

"Yani arada başkalarıyla falan görüşüp özleyin kıymet bilin...ne bileyim ben.. "dedi Mert sırıtıp.
"Ayşe ileyiz mesela biz şuan. Ama sıktı."

"Bir hafta oldu."dedi Akın sinirle.
"Sevmiyorsan ne oyalıyon amına koduğumun..."

"Sevmek değil bu..."dedi Mert derin bir nefes verip.
"Daha on sekiziz ,evli gibi takılmayı bekleme."

"Siktirin gidin..."diye mırıldandı Akın.
"Memoli nerede amına koduğumun tek mantıklı insanı?"

"Ayaz ile."dedi Mert sırıtıp.

"O serseri ile işi ne!" diye tısladı Akın sinirle.
"Elinde silahla gezinen,ruh hastası bir piç ile işi ne onun !"

"Valla bilmiyorum gece beraberlerdi."dedi Mert dalgınca.
"Ayaz baya ilgili ona zaten,sürekli dibinde. Okulda tuvalet kabinlerinde birlikte gördüm..."

"Höst ulan !"diye gürledi Akın.

"Memo'nun yaka bağır dağılmış nefes nefese ,yüzü kızarık..."diye göz kırptı Mert.
"O çocuk ilişki çocuğu değil ama Ayaz tekin ayak değil. Bizimkini yatağa atar geçer,dedim salağa anlamıyor."

"Kullandırtmasın kendini ?"diye tısladı Akın sinirle.
"Çakır ayık gezmiyor belli ,it gibi onla bunla dalaşıyor. Ondan bi bok olmaz."

"Memoli kendini kullandirmaz..Oğlum...Sen görmesen de o ne cin..."diye kıkırdadı Mert.
"Kendini kullandıran oğlan öyle olmaz.."

Lolita (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin