İllet!

7.6K 624 315
                                    

Akın sabah uyandığında vicdanı  buruk bir adamdı.
Dün gece nefes kesici dakikalar yaşamıştı.
Ve bunların hepsi en ufak bir dokunuşun karşıdan gelmeden yaşandığı anlardı.
Uzun zamandır titreyerek gelmemişti  ve uzun zamandır böyle hoş bir hisle de dolmamıştı.

Lakin dün gece saklı cennetini okşayan  güzel pembe ojeli eller,Berk'e ait değildi ki....

Akın işi bittikten sonra içinde beliren sızıyla birlikte tam anlamıyla kendini kötü hissetmişti.
Hatta gece yarısı yataktan çıkıp bir sigara ateşlemiş ve küs olduğu sevgilisine upuzun bir mesaj yazmıştı.

Ay ışığı mehtap dans ederken odasından içeri süzülmüş ve vicdan azabı ile kızaran zeytuni  yeşillerin arasında belirmişti.
Zevkle hayalini kurduğu başka bir bedendi ve Akın bir şekilde ihanet etmişti...

Berk onu porno izlemekten bile kıskanırken üstelik.
Akın'ın arama geçmişine bakar ve kendinden başka erkekleri izlediği için günlerce yemez içmez ve konuşmaz halde kavga ederdi.
Lolita'nın şah eserlerini görse Akın'ın yüzüne dahi bakmaz terk eder giderdi muhtemelen.

Yetişkin film oyuncularından bile kıskanırken üstelik...

Akın kendini oldukça suçlu hissetmiş  ve sabah ilk iş dikilmişti kapıya.
Elinde kaşarlı poğaçalar fırından sıcak sıcak...
Ve Berk'in en sevdiği elma suyu.

Akın bu sefer de kendini kötü hissediyordu.
Dün gece boşaldıktan sonra interneti de kapatıp uyumuştu.
Bir bilinmeyen bile olsa ona sonuçta en gizlisini açmış biriydi ve...

Videoyu izledikten sonra Akın ona cevap dahi vermeden interneti kapatmıştı.
Lolita  yüzlerce mesaj atmıştı.
Kırılmış mıydı bilmiyordu Akın.

Ama kırılmış olsa bile belli etmemiş sadece laf sokuşturmuştu "İşi bitince poposunu dönüp yatan adam..."diye.

Akın evin önünde sevgilisinin çıkmasını beklerken Lolita'ya yazma kararı almıştı acizce.

Akın : Dün gece hoş olmadı.

Akın : Sana ayıp oldu farkındayım.

Akın : Ama bu burada bitsin.

Akın : Onun yüzüne bakamam yoksa.

Akın : Bu bir hataydı.

Akın : berk'e ihanet ettim ve kötü hissediyorum.

Akın : seni de kullanmış gibi oldum haksızlık oldu

Akın : Ama sevdiğime bunu yapamam.

Akın : Ona çok aşığım.

Akın : Benim yaptığım haksızlıktı.

Akın : Umutlandıysan özür dilerim.

Akın : Ama ben hala aynı kişiye aşığım,kusura bakma.

Görüldü: 09 :00

Akın: bana bir daha yazma.

Akın : Berk bunu duysa yıkılır.

Akın : Onun gözünden yaş damlasın istemiyorum ama umut falan alma benden...

Görüldü.

Lolita : :)

Lolita : Komiksin

Lolita : Ben bilmiyor muydum sabah onun kapısında hata telafi edeceğini.

Lolita : O hatalarını telafi ediyor mu elinde poğaça ve meyve suyuyla ha ?

Lolita (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin