Akın'ın bildiği en iyi şey Türklüğün nirvanasını yaşamaktı.Bu nedenle taksideki son gününde yapacağını yapmadan duramamıştı. Tanıdık birini görünce arabayı üstüne üstüne alacaklı gibi sürmek bir Türklük alametiydi. Akın da tanıdık birini görmüş arabayı üstüne üstüne sürüvermişti.Tanıdıktı işte,koynunda sabahlayan sevgilisi el değildi ya sonuç olarak. Akın pis pis sırıtarak,mahallenin ucunda yardıra yardıra ilerlemiş tekeri patlak kamyon gibi manitasının üzerine doğru sürmüştü.
Üniversite sınavı için alakasız bir okulun bahçe kapısında sigara yakmış olan sevgilisi yorgun olsa da sinirini patlatmaya yer arıyordu. Omzuna attığı deri ceketi,ÖSYM şeffaf kalem kutusu,göt cebine tıkıştırılmış telefonu ve bıkkın bakışlarıyla süzüyordu oğlanı.
"Ulan sarı çük!"diye gürledi Ayaz arabanın tekerine bir tekme savurarak. "Ödümü sıçırttın amcık ağızlı orospu Akın!"
"Sınavın nasıl geçti lan kara çük."dedi Akın sigarasından uzun bir nefes çekerek. Elini camdan dışarı çıkarmış,güneş gözlüğünü kafasına sıyırarak sırıtmaya odaklanmıştı. "Okuyup apartman yöneticisi olacan mı ?"
Etrafından geçen öğrenciler bu senenin ne kadar zorlayıcı olduğundan bahsediyordu. "Şu yıldan daha da zormuş..."muhabbeti etrafta dolanıyordu ve dört senelik emekleri bir kaç saate sınırlı kalmış gençlerin gözünde solgun bir kırgınlık peydah oluyordu.
"Nasılsın güzelim."dedi Akın oğlana göz kırpıp. "Güzel geldi mi sence sorular?"
"Seni sormalı."diye mırıldandı Ayaz arabanın kaplamasına tırnaklarını vurup ritim tutmaya başlamıştı. "Neden son dakikayı beklemeden erken çıktın?"
"Dinazor çizdim optiğe."diye mırıldandı Akın. "Ne gelirse bahtıma. Ana babama hürmeten girdim işte sınava,bir de yalan yok senden tırsıyorum."
"İyi bari uykudan uyandın ya."
"Uyandırdın Çakır."diye fısıldadı Akın alayla. "Ağzını alarak sikimi eme eme uyandırdın,beş dakika daha uyuyayım dedim diye ısırık attın ya köpek gibi hani ?"
"Doğru yaparım öyle işler." dedi Ayaz dudak büzerek. "Şttt taksi,boşta mısın?"
"Son seferimdeyim."diye yanıtladı Akın derin bir nefesle.
Bu baba mesleğiydi lakin babası artık bu işi yapamayacak kadar yoruluyordu. Akın ise hayatında okul ve geceleri taksi döngüsüyle bir koca senedir idare edebileceği kadar etmişti.Hayatta araba hayaliyle yanıp tutuşan erkek kardeşine koltuğu emanet etmeden evvel son kez turlamıştı. Sınava önce Ayaz'ı sonra da kendini bırakmıştı.Şimdi arabada son kez oturuyordu ve son kez taksi şöforü olarak mevcut bulunuyordu.
Son müşterisi de sevgilisiydi işte.
Ayaz ile formaliteden tamamen fasulyeden sınava girmişti. Her halükarda özelde yurtdışındaki vakıf üniversiteleri ile görüşüyorlardı lakin referans olarak Türkiye'de aldıkları bir puan türünü de göstermek,göz boyamak da istiyorlardı. Dosyaları boş kalsın istemiyordu. Ayaz ayrıca taksi plakaları satın almış ve ufak bir taksi durağı gibi bir yer kiralayarak Akın'ın babasını birazcık kızdırmıştı.Adam oğlana machup olduğu için konuşmuyor,kendi kendine gurura yatıyordu.
Ayaz ona ufak dalaverelerden bahsetmişti böylece. Akın ve kendi adına,aileleri adına sürekli para akış dönüşü yurtdışına gitmeyi kolaylaştırıyordu. Özellikle vatandaşlık alırken önemli derecede kıymete biniyordu üstlerinde bulunan tüm taşınmazlar ve otomobiller. Bu nedenle adam hem Akın'ın oğlanla yurtdışına gitmesi için razı gelmişti hem de kendisi evde emekli hayatına çekilmemek üzere gizlice sevinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita (bxb)
Romance"Erkeğim,ömrüm...Zincire vurulmuş aslanım benim bal börekimmm❤!" Sinirle göz devirdi. "Yanındakini sevmedim,kurtul ondan."diye yazmıştı bin defa engellenmeye doyamayan gizli numara. "Ondan daha iyiyim ve kesinlikle sevgilin ben olmalıyım !"diye dire...