Alt Üst

6.8K 453 109
                                    

"Güzelim."dedi Akın kendinden emin bir gülüşle.

Banyo buharından kızaran yüzü daha demin süregelen birleşmelerinin de etkisiyle mor tonlarına çalacak denli kızarmıştı. Elbette bütün bunların yanında Ayaz'ın koyulaşan çakır gözlerinin ve edepsiz fısıltılarının da etkisi yadsınamazdı.Çakırlar kah yeşil kah mavi olabiliyordu ; bu onun ilizyon gösterisiydi ve Akın'ın seyirci olmaya hayran olduğu ,asla vazgeçemediği bir görsel şölendi. Fakat lacivertin en koyu tonuna kadar çalıyor olması hem korkutucu hem de oldukça çekici durmasına neden oluyordu.

Talepkar fakat üstünde bir zerrecik kadar utanç bulundurmayan türden "imalı" bir bakıştı.

Sıcak sudan kızarmış yanakları,ortadan ikiye ayrılarak yüzüne dağılan perçemleri,nefes nefese bakışları ve koyulaşmış çakır gözleriyle "Çakır" idi sonuna dek. Lolita'nın zerresi okunmayan bir ifadedeydi. Sanki dünyanın en güzel pembelerini ve lilarını taşıyan oğlan değilmiş, hiç taşımamış gibiydi. Sanki her daim lacivertlere,katran karalarına ve arzudan kızıllara hükmeden bir siması varmış gibi duruyordu.

"Güzelim."dedi ve devam etti yine ona dalıp gittiğinin farkına varan telaşla Akın zeytuni yeşillerini kısıp. "Ben üstteyim."

Ayaz yandan çarpık bir tebessümle "Hım?"dedi usulca. "Bir şey mi dedin aslan parçam?"

"Ben üstte olan tarafım."dedi Akın göz kırpıp. "İlla üstte geçmeye heveslendiysen kucakta falan..."

"Kim belirliyor?"diye mırıldandı Ayaz gözlerini süzerken. Usulca tırnak uçlarını Akın'ın morluklar içerisinde mühür lekeleriyle kaplı boynuna sapladı ve kumaş üzerinde gezinir gibi eğlenir bir ifadeyle tırnaklarını gezdirmeyi sürdürdü.

"Aktif olan."dedi Akın bocalarken. "Benim."

Nefesi kesiliyor ve tırnaklı dokunuşların etkisiyle yeniden o hissin kendisini ele geçirdiğini hissedebiliyordu. Akın hiç alta geçmemişti,alta geçme düşüncesini aklının ucundan dahi geçirmemişti. Hatta bir gün altta geçme düşüncesini kafasının içinden geçirme düşüncesini bile bir gram ihtimallik olarak barındırmamıştı.

Daha feminen olan Ayaz idi sonuçta.

Yani fiziksel olarak kalıpları eş değer olsa da.....

"Burada kuralları ben koyarım yakışıklı."diye buyurmuştu sertçe Ayaz. Akın'ın ıslak boynunu sertçe kavrayarak yüzünü fayansa yaslarken alaylı bir gülüşle birlikte kollarını Akın'ın beline doladı usulca.

"Siktir."diye mırıldandı Akın irileşen gözlerle. Arkasında hissettiği sertlik oldukça talepkar ve buyurgan duruyordu. Üstte ya da altta olmakla ilgili bir kompleksi olduğundan da değil sadece hayatı boyunca - aslında eşcinsel olduğunu idrak ettiği günden itibaren- hiç altta geçeceğini düşünmemişti ve bu anı planlamaktan bir haberdi.

"Ben siktirdim,sıramı savdım."diye mırıldandı Ayaz keyifle. "Sıra sen de babacık."

"Ben altta geçemem ben..."

"Korkma,hiç acıtmam."diye alaylı bir dil bükmeyle birlikte dizleri üzerinde usulca yaslanmıştı Ayaz.

Isırıklar.

Kalçaları üzerinde sayısız ufak diş izini şimdiden hissedebiliyordu. Dilinin ucuyla keşfe çıktığı teninde ön dişlerinin izini bıraktığına emindi ve Akın irileşen zeytuni yeşil gözleriyle bütün vücuduna panik dalgası yolluyordu.Ayaz'ın kaniş poposunu ısırırken havalar Akın için çok güzeldi ama kendi biçimsiz sıradan kalçasına gelince...Bu eylem biraz tuhaf hissettiriyordu.

Ayaz iştahla Akın'ın kalçalarını aralarken şuh bir bakışla göz kırptı omzu üzerinden kendisine korkuyla bakan zeytuni gözlerle.

"Bugün bekaretten kurtulma partimiz var anlaşılan,hım?"diye mırıldandı Ayaz parmaklarını ağzının içinde emip ıslatırken.

Lolita (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin