Arabaya sarhoş bir grup ergen kızı almamalıydı,kesinlikle almamalıydı.Ama bunu yapmıştı. Gecenin köründe yağmurda sırılsıklam vaziyette,kaldırımlara uzanan ,çömelip sigaran yakan üniversitelileri görünce dayanamamıştı.Kızların "hoş" giyim tarzı E-5 otobanında oldukça yanlış anlaşılmaya uygun haldeydi. Oysa sadece eğlencenin bokunu çıkarmış bir grup panda gibilerdi zira makyajları çenelerinden aşağılara akıyordu.
Hiç bir taksi kızları almıyordu çünkü gecenin sonuna bela olacakları ay ve gün gibi ortadaydı.
Akın salak değildi,sadece duygusal zekasını yönetmek konusunda biraz zorluklar yaşıyordu...Eh...Baya zorluklar demek yerinde olurdu.
Böylece sarhoş üç genç kızı arkaya oturtmuş "Nereye?"demişti sertçe.Kızlar leyla bir halde başlarını koltuğa yaslarken "Nereye ,bacım."diye daha gür bir tonla yanıtlamıştı Akın.
Taksi işi zordu , gecesi gündüzü karman çormandı. Belirli bir düzeni yoktu. Bir doktor da arabaya binebilirdi,bir tinercide. Taksimetrede ne yazıyorsa onu veren de vardı, borcunu ödemeden sıvışmaya çalışan da. Tek tek ATM arayan da para çıkışmayınca bekletip birilerini aratan da...Sarhoşlar ise en beteriydi,özellikle şarjları bitmiş,gözünün önünü görüp cümle kuramayan sarhoş üniversiteliler hepsinden daha beterdi.
"Lanet olsun içimdeki insan sevgisine."diye tıslamıştı sarışın dikiz aynasından kızlara sert bir bakış yollarken.
"Eeehm.."demişti dili dönmeyen kız. "Ataşehir..."
"Karşı mı?"dedi Akın sıkkınca. "Karşının taksisi değil bu ablacım."
"Ya da..Küçükçekmece.."
"Küçükçekmece buranın."dedi Akın boş bir bakışla.
"Ehhm, büyük veya orta çekmece?"dedi kız gülerken.
"Küçüklü bişi...Ataşehir'i geçince..Çekmecesiz."diye mırıldandı kumral olan hıçkırıp.
"Küçükbakkalköy mü ?"dedi Akın alayla.Başlarını bile ayık tutamıyorlardı. Akın o gece bir iyi niyet göstergesi olarak karşıya geçmeye karar vermişti. "Baya yazar."demişti alayla Akın. "Baya baya."
"Kaç..."
"Taksimetre ne derse o ama bol sıfırlı."diye yanıtladı Akın.
"Ataşehir."dedi kız çarpıkça. "Sonra..Küçüklümarket.."
"Sırayla vermiyor ki yaradan."diye gürledi tespihi elinde iki tur çeviren Akın.
Ve gece böyle başlamıştı.
Henüz daha köprüdeyken alkolü su gibi yutmuş kızlar arka koltuğu klozet bellemiş,bir güzel boşaltmışlardı mideyi. Yetmemişti birisi eski sevgilisinin yalan dolanlarını anlatırken sigara tüttürüp kusmamış olanı da kusturmuştu sigara dumanından.Üstelik astım kriziyle karışık bir kusmaydı.Akın tüm gece iki saatlik yolu kızları "küçükmarketköy." diye zırvaladıkları "Küçükbakkalköy." tarafına taşımakla geçirmişti. Ve saat gecenin ikisine gelmekteydi,Ayaz hala onu bekliyor olmalıydı cam kenarında.
Küçükbakkalköy'e ha geldi ha geldiler derken kızlar bu seferde evlerinin hangisi olduğunu bir güzel karıştırmıştı ve telefonlarının kilitlerini açamayacak kadar sarhoş ya da şarjsız olmalarından sebep Akın bir de onunla uğraşmıştı.
Neyse ki mahallenin ahlak bekçisi iri yarı balyoz avuçlu teyzelerinden biri kızları tanımıştı da arabadan inmelerine yardımcı olmuştu.
"Ücret."dedi Akın ayakta zor duran kıza.
"Ha.."demişti kusunca biraz kendine gelen sarışın kız şirince. "Sevgilim...Halledicek..IBAN..."
Akın bir küfür savururken gerçekten de saniyesinde hesabına para gelmişti. Lakin beklenilenin çok üzerinde ücret gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita (bxb)
Romance"Erkeğim,ömrüm...Zincire vurulmuş aslanım benim bal börekimmm❤!" Sinirle göz devirdi. "Yanındakini sevmedim,kurtul ondan."diye yazmıştı bin defa engellenmeye doyamayan gizli numara. "Ondan daha iyiyim ve kesinlikle sevgilin ben olmalıyım !"diye dire...