Yanındaki Fazlalık

3.5K 288 56
                                    

"Sana üçüncü kez soruyorum Çakır. O kimdi."diye gürledi Akın. Sesini bastıramıyor,şiddetini ayarlayamıyordu. Sesi kendisinden bağımsız bir şekilde kontrolsüzdü. Desibeli ormanın içinde çınlıyordu. Gölün üzerinde titreşime sebep olduğuna bile yemin edebilirdi.Ayaz çakır gözlerini kaçırdığında istemsizce avuç içlerine tırnaklarını bastırmıştı. Cevap vermekten kaçınıyor,ağırlığını tek ayağına veriyordu.

"Eski arkadaşım desene!"diye gürledi Akın. Dişleri arasında tıslarken devam etti. "Eski sevgilim desene!"

Ayaz derin bir nefes verirken Akın hırsla dişledi dudaklarını. 

"Tek bir kelime....Tek bir kelime söylesene olum bana,bir kelam et! Napayım amına koyayım,döveyim mi seni!"

"Akın."diye mırıldandı Ayaz yorgunca. "Bunu sonra konuşsak ve.."

"Sana beni aldatıyor musun demiyorum,sana benden neyi gizliyorsun diyorum. Geldiğimizden beri gitgellisin. Normalden hülyalı."diye fısıldadı Akın. Derin bir nefes aldı ve yeşillerini çakırlara dikmeden önce sımsıkı kavradı oğlanın boğazını.

"Sıkıldın mı ?"diye mırıldandı Akın hırsla. "Sabahları okulda aylak ve bomboş gezen geceleri de üç kuruş için taksiye çıkmak haricinde bir hayata sahip olmayan birinden sıkıldın mı ? Her şeyi anlatıyordun ulan bana. Ben seni siklemezken bile anlatıyordun Ayaz. Cevap vermezken,engellerken bile hat değiştirip anlatıyordun. Sıçtığın boka kadar anlatıyordun bana her anını! Şimdi ? Şimdi ne oldu."

Ayaz cevap vermiyor,ısrarla kaçırıyordu çakırlarını yeşillerden.

"Biliyordun."dedi Akın hırsla. "Bundan başka bir şey olmadığımı biliyordun. Yaşadığım yeri de biliyordun,uğruma tüm zengin züppe hayatını bırakıp sen gelmedin mi ? Ne bok olduğumu da biliyordun ? Ne yaptım seni soğutacak ulan ? Ne yaptım benden bir şey gizleyecek ? Vazgeçirecek ne yaptım ?"

"Senden vazgeçmem!"diye gürledi Ayaz hırsla. "Sikik sikik konuşma."

"O zaman ne sikime ağzında yarrak var gibi laf geveliyorsun olum ? Desene neyi bilmemem gerektiğini! O lavuk kim!"diye hırsla gürledi .

Hava bulutluydu,yağmurları üzerine topluyordu. Akın ise dolup taşmış gibiydi. En başından beri dolup taşmış bir yağmur bulutu gibiydi.

"Olum sen bir elin yağda bir elin balda büyümüş adamsın lan? Benim gibi vasıfsızın birini  görüp beğendin diye okul değiştirilir mi ? Benim gibi bir hiç için hayatın arkada bırakılır da gelinir mi? Benim sana verebileceğim buydu,iki günde bıkacağın baştan belliydi. Ben seni yaşatamam ki amına koyayım."

"Beni."dedi Ayaz sinirden titrerken. "Kendini kankalarına siktiren orospu eski sevgilinle karıştırma."

"Seni kimseyle..."

"Sen bana o sikilmiş orospunun sana yaşattığı özgüvensizlikle geliyorsun."diye fısıldadı Ayaz acıyla. "Eski hayatındaki olanaklar için seni kullanan oydu,ben değil. Ben senin kalbin haricinde senden bir beklentiye asla girmedim!"

"O zaman neden onun gibi bir şeyler gizliyorsun olum ?"

Akın oğlanın çenesini sertçe kavrarken titrek bir nefes verdi. "Seninle sevişirken seninle uyurken seninle yemek yerken....sadece sana bakarken bile bununla yaşıyorum ulan ben. Sevgilin değil de yanındaki fazlalık gibi hissediyorum sadece. Gördüğün yaşadığın hiç bir şeyi sana sunamayacak da hayatını sikip atacakmışım gibi geliyor bana. Benden neyi gizliyorsun benden soğumadıysan,kaçmıyorsan."

"Akın...bu yeterli. Daha fazlasına gerek yok."diye inledi Ayaz acıyla. "Daha fazla olmana ihtiyacım yok,siktiğimin şuanı yetiyorsun. Sorma kimin ne olduğunu. Sadece evimize gidelim."

"Buraya geldiğinden beri huzursuzsun."dedi Akın hırsla. "Tedirginsin,odadan çıkmak da istemiyordun zaten..."

"Kes artık. Siktirmiyorum başkasına. Ya da başkasını sikmiyorum!"diye gürledi Ayaz. "Bir daha beni o sikik orospuyla aynı kefeye koyarsan,yemin ederim seni de kendimi de boğarım bu gölde!"

"Sana aldatıyorsun demiyorum ! Benden gizli ne iş karıştırıyorsun bu tiple diyorum. Onu nereden tanıyorsun,neden benden gizliyorsun,biri sana bir şey mi diyor..."

"Akın,duymanı istesem söylerdim."dedi Ayaz acıyla.

"Son kez soruyorum."dedi Akın yutkunurken. "Benim neden duymamam gerekiyor?"

Ayaz sessizdi. En az ayakları altında kayıp giden toprak kadar stabil ve sessizdi. En az o toprak birikintisi kadar ezilmiş,sinmiş hissediyordu kendini.

"Eşyalarını al."dedi Akın gözlerinin içine  bile bakmadan. "Arabada bekliyor olacağım seni. Evine bırakayım."

"Bana sikik sokuk ayrılık konuşması..."

"Senden ayrılmıyorum."diye kesmişti Akın hırsla. "Senin kalbini kırmamak için senden uzak kalıyorum. Sana tek fıske vuramayacak kadar acizim.Senin kalbini kırmaktansa da kafamı kırarım ama aptal değilim Ayaz. Benden gizlisi olanla,yürümez. Kendi başına otur evinde düşün,sen ben senden bir şeyi gizlesem bu kadar sakin kalır mıydın ?"

Akın bir küfür savururken yeşillerinden bir damla savurdu. "Siktir. Şuan sen beni başkasıyla görsen ve duyulmasını istemesen beni doğrardın! Güzel tırnaklarınla yüzerdin etimi. Benim soru sormaya hakkım yok."

"Kes şunu!"diye gürlemişti Ayaz.

"Eşyalarını al. Arabadayım. Evine bırakacağım."

"Ne var biliyor musun?"dedi Ayaz acıyla tebessüm ederken. "Sen bana vuramayacak kadar acizsen ben de sana söyleyemeyecek kadar acizim aklına gelmiyor değil mi ?"

"Ben senin sevgilinim."dedi Akın yumruklarını sıkarken. "Senin için adam öldürürüm ama sen benden kaçıyorsan,uğrunda ölsem bir sike yaramam ha?"

"Ölme."dedi Ayaz burnunu çekerek. "Anlatayım o zaman niye bazı şeyleri duymaman gerektiğini..."



Lolita (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin