Korku

7.2K 583 141
                                    

Islak kumral saçları alnına yapışırken kendisine gelen yüzlerce tebriği bile karşılayamayacak kadar endişeliydi Ayaz. 

Zira gözleri her zaman olduğu gibi zeytuni yeşillerin tonlarına bürünsün isterdi. Çakırlarını en çok onun yeşillerine çalınırken severdi. Bir ayna gibi taklit ediyordu adeta renginin yansımasını gözleri ve bir hissettikçe,öteki yarımını bulmuş kadar şen hissettiriyordu.

Onu gördüğü ilk gün sevdasına hayran olduğu zeytuni yeşil gözlerin ona bir kez bakmadan sadık bir biçimde yoluna devam ettiği gibi. İlk gördüğünde gülüşünü bile başkalarından esirgeyen sevgilisinin bir miktar duruşuna hayrandı. Belki dış görünüşünün çarpıcılığından daha da çarpıcıydı. Her zaman her koşulda sadakatle bağlı oluşu ve gözlerinin yalnızca sadık olduğu insana ait oluşu.

Günlerce bu maçı beklemişti ve yedinci golünü de atarak ağır bir fark bile sunmuştu skor tabelasına lakin umrunda değildi hiç bir şey. O yalnızca yeşillerin ilgi odağı olmayı seviyordu. Gerek en maskülen en şiddetli top tekmelemesiyle,gerek yalnızca yeşillerin görebileceği gizli kapılar ardındaki "saklısında" minileri,pembeleri ile.

Akın'ı göremedikçe dolan çakır gözleriyle birlikte seslice yutkundu ve "Oley.." sesleri ile üçlü daveti sunan arkadaşlarına yöneldi.

"Üçlüyü çektirmiyorsun mu bize be reis?"diye mırıldandı Atakan hararetle kızarmış yanaklarıyla. Nefessiz kalmaktan ağrıyan dalağını tutan oğlan sınıfın tribününü işaret ederek göz kırptı. "Üçlü çektir."

"Üçlüyü sinek çeker. Pornocu pezevenk,yengen tost.."diye tısladı Ayaz yüzsüzce Mert ile birlikte yan yana oturararak orada baykuş gibi pinekleyen Berk'i tribünlerden süzüyordu hala. Maç boyunca kafasına şut çekmek istese de maçı duraklatıp takım arkadaşlarını sabote etmek istememişti.Hobi olarak sinek avlıyordu boş dükkan esnafı misalince!

Ayaz bütün kırgınlığına rağmen tribüne yanaşıp en gür sesiyle haykırdı "OoOooOoOO."

"Bir!"diye inletti sahayı.

"İki!"....

"Üç..."diye gürledi ve "Oleyyyy,oleyy..Şampiyon.."nidalarını alkışladı diğer takım arkadaşları ile birlikte.Önemsiz bir devlet okulu müsabakası idi belki ama on sekizinde ergenler için hayat meselesi olabilecek kadar şahsi ve biricikti elbette. Maç bahaneydi,avanak takım arkadaşlarının slogan atan kızların gazıyla rövaşata denemeleri ve elbette kendilerini Ibrahimovic,Messi,Ronaldo vb gibi dünya devleri gibi hissetmesi paha biçilemezdi.

Hoş...

Ne güzel karton el işi kağıdından saçma ponponlar sallayan "Görüntü var ses yok."diye karşı takımı tahrik eden kızlar ilgisini çekiyordu Ayaz'ın ne de bir başka şey.

Hüzünle klubeye adımlayıp mesaj yazdı.

Lolita : Sevgilim ?

Lolita : Neden beklemedin on beş dakika.

Lolita: Bu gol de sanaydı ?

Lolita : Küstük mü? Ciddi değildim sadece gıcıklık...

Lolita : Akın?

Lolita : Şeker götlüm :( <3

Lolita : aslanıııııımmm

Lolita : Cidden tribe bağlayıp gittiğine inanamıyorum.

Lolita : Neredesin ?

Lolita : Akın ağlayacağım cidden cevap ver bana.

Akın Görüldü.

Lolita : Gerçekten çocuk gibi mi davranacağız?

Lolita : Ben..

Lolita : Gerçekten anlam veremiyorum,seni olgun bir adam biliyorum.

Lolita : Sahibi tüy kesimine götürmüş Husky drama queenliği bırakır mısın allasen ?

Lolita : LAN GELİR MİSİN LÜTFEN?

Lolita : AKIN

Lolita : Aile gibi yaşayalım dedim!

Lolita : 

Lolita : Ağlıcam...Ciddiye mi aldın gerçekten inanamıyorum...

Lolita : Akın.

"Seninle konuşabilir miyiz?"diye mırıldandı arkasında duyduğu en ölü tonlu ses. Sanki The Walking Dead dizisinin çekim ekibine baş rol olsa zombi olabilecek kadar yitik bir sesti bu.Ayaz her duyduğunda tahtaya tırnak sürtüyor gibi,tebbeşir gıcırtısı duyuyor gibi hissetiyordu.Çeliğin çeliğe sürtme sesi gibi bayık ve iç kabartan,sinir bozucu bir sesti bu.

Gözleri soluk kahveydi ;manasız,ruhsuz idi. Yüzü soluk bir esmerdi. Hiç bir albenisi,karizması ya da çekiciliği olmayan dümdüz çocuksu bir yüz! Boy pos endam hak getireydi.

"Ha.."diye mırıldandı Ayaz çakır gözlerini dikerek uzun bir yudum su çekerken. "Geldi Sineklerin Tanrısı."

"Berk,17 yaşında."diye mırıldandı Ayaz dudak büzüp. "Büyüyünce porno star olmak istiyor. Tip habeş maymunu, karakter "404 NOT FOUND." ibaresi gösteriyor. Boş zamanlarında sevgililerini kankalarının yatağında üçlü yengen tost kemirerek geçirmeyi sever."

"Ayaz."diye fısıldadı oğlan sinirle. "O seni hiç bir zaman sevmeyecek bile. Hiç bir zaman öncelik olmadın. Ben bu hatayı yapmasam,en ufak şansın dahi yoktu."

"Ebemin de pipisi olsa ,dedem olmuş olurdu mesela ?"diye mırıldandı ve alayla sırıttı Ayaz. "Hayırdır amına koduğumun, canın yarrak mı çekiyor? Mert erken mi boşaldı,siktiğim orospuları bir daha sikmiyorum. Malum geçen dişlerini verdim eline,çıkarırım o gözlerini senin?"

Berk bilmiş bir tebessümle olumsuz anlamda salladı başını. "O hala benim bir tek kelimeme gelir ama sen kalması için yalvarsan da arkasına bakmadan böyle çeker gider."

"Lan seni sikerim çocuk."diye tısladı ve Ayaz yumruğunu havaya kaldırmak üzereyken Berk bir adım geri çekilip derin bir nefes verdi.

"O kadar kaba,kas yığını ve egoist duruyorsun ki buradan. Lolita olup pembelerle sevgilisi olan biriyle sanal seks yapmayla bile kurtaramazsın."diye fısıldadı Berk tebessümle. "Sanal sekste akıl çelmek için pembe jartiyer alsan da kurtaramazsın."

"Bozulmuş köy peyniri gibisin,varoş varoş dikilme öfff."diye mırıldandı ve Ayaz hırsla telefonuna döndü. "Çıkışta gel aklını alayım,dayak arsızı Berk."

"Akın aylarca,yıllarca. Hatta bir ömür o köy peynirini seve seve yedi."diye gülümsedi Berk. "Sen ise tebrikte bile yapayalnızsın,izlemedi dahi."

"Kaşmere bak,sikerim iflahını! Tost yaptırsana gidip kendini sen amına koyayım Memoli ve Mert'i ara gelsinler,tost ye bi yengen."diye mırıldanıp orta parmağını şahlandırdı Ayaz umursamazca. 

"Akın her zaman bana aşıktı."diye yineledi Berk. "Eğer ben hata yapmış olmasam,en ufak şansın dahi yoktu senin.Egoist zengin züppe."

"Vitamin içip intihar edeyim diye mi söyledin bunu ?"diye mırıldandı Ayaz alayla. "Akın beni terk etse en fazla üzülür geçerim,yediğim boklar ortaya çıkar diye vitamin içip intihar süsü vermem yarrak..."

Bildirim gelmişti.

Akın : Konuşmamız gerek. İlişkimiz hakkında.

Akın : Daha fazla arkadaş olmak istediğimi sanmıyorum,Ayaz.

Akın : Konuşabilir miyiz ?


Lolita (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin