Ve Sineklerin Tanrısı!

7.2K 570 229
                                    

Lolita : Gel gel çikolata yanıma ah.

Lolita : Yavaş yavaş sokul bana

Lolita :  bumdabumbastik durmaa

Lolita : fıkıdıfıkıdı fıkır oyna..

Lolita : Böyle buyurdu İsmail YK!

Lolita : Takside misin hayatimmmm💕💕💕💕

Görüldü...23:15...

Lolita: Tamam o zaman ! Şeyle gelsin kaniş götlü  lolitannn 🐩✋🏻

Lolita : Şap öpeyim mi?

Lolita : İçime de çekeyim miii?

Lolita : Bal akıyor her yerinden of of yiyeyim mi🐸🐸🐸🐸

Lolita :Cankan ft ben Yaranamadım yavrum yaranamadım...

Görüldü...

Lolita : Araç kullanırken telefon eline almazsin.

Lolita : Çünkü emanet canın hesabını veremem ve ekmek teknesine ihanet edemem dersin.

Lolita : Yani şuan bir köşeye çekmiş müşteri araması bekliyor ya da park halindesin.

Lolita : Çünkü asla telefon almazsın eline taksideyken...

Görüldü...23:23

"Yavrum?"diye seslendi annesi odanın kapısından yavaşça başını uzatırken.
"Geleyim mi kuzum? Müsait misin..."

"Gel aneyy."dedi Akın uyuşuk bir tavırla silmekten yara olan burnunu kırpıştırıp.
"Götümden soluk alıyorum zaten..."

Eşi ve oğulları aksine esmer yüzlü ,gece siyahi saçlarına gece gökte beliren yıldızlar gibi beyaz teller düşmüş kadın tebessüm ederek ilerledi.
Epey kilo alıp,çökmüş olsa da annesi hala Türkan Şoray'ın gençlik halinden esintiler taşıyordu.

Akın kesinlikle annesi gibi biriyle evlenmek isteyenler arasında yer alıyordu.
Belki bir kadınla evlenecek olsa bu takıntı daha da büyük hale gelirdi lakin...

Oldukça güzel olmasına karşın oldukça da asil biriydi.
Hayatında ve ömründe gördüğü en güçlü kişiydi.
Ikili bir hayat sürmesine rağmen kendine verileni değil kendi yazdığını seçmiş olan.

Ve Yeşilçam'ın en güzel aktrisine benzeyen  çehresine aldanmadan güzelliğinin ekmeğinden ziyade kalbi,nezaketi,hoş sohbeti,tatlı dili ve asilliği ile hala yıllanmış bir şarap kadar güzel olan biriydi.
Ve Akın böyle biriyle evlenmeyecekse gerçekten evlenmenin manasız olduğuna yemin edebilirdi.

Öyle ki okutulmamasına rağmen inatla abilerinin kitaplarını onlar uyurken çalıp,karıştırmış ve kendi kendine okuma yazmayı mum ışığında sökmüştü.
Ve komşulardan gazete dilenerek okuma yazma pekiştirmiş olan ufak inatçı kız çocuğu evlendirilirken bile tek şart sunmuştu.
Açıktan okumasına izin verilmezse varmayacağını belirterek...

Velhasıl kelam ,babası da el aleme rağmen lise sınavlarına hazırlanan kadınla birlikte beşik sallayıp gece taksiye çıkarak bir ömür geçirmişti.

Lolita (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin