1|çocuklarınız

16.5K 695 306
                                    


Aşiri geç geldi aklıma ama olsun
Başlangıc tarihinizi alayım 🥺💓
↪️



🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Beyaz,pamuk eller şakaklarımı ovmaya devam ederken hafifleyen ağrımla kısık mırıltılar çıkarmaya başlamıştım bile.
"Kızgınlığın mı yaklaştı acaba? Vücut ısın da çok yükselmiş."
Ne olduğunu çözmeye çalışırken kendi kendine konuşan Jimin'e sorun olmadığını göstermek için hafifçe gülümsedim.
Kızgınlığıma daha vardı,buna oldukça emindim.Başımı iki yana salladığım da,içine sıkıntılı bir nefes çekti.Benim için meraklanmaktan geri durmuyordu.

Gözlerim masajın etkisiyle kapanırken,Jimin beni omzuna çekmiş, uyumadan önce alnıma bir öpücük kondurmuştu.

Kantini doldurarak burnuma gelen,kimin olduğunu bilmediğim sert feromonlarsa o anlık ağrılarımın hafiflemesini sağlarken,bunun neden olduğunu düşünmeye gerek duymamış,gözlerimi daha sıkı yumarak kendimi karanlık boşluğa bırakmıştım.

Kokunun kaynağını sonra da öğrenebilirdim.

Değil mi?

****

Kısa kestirmenin ardından hâlâ kantinde olduğumu anlayarak,nasıl geldiğimi bilmediğim pozisyondan-Jimin'in bacaklarından- kalkarak esnedim.Çok uyumadığıma emindim ama ağrılarıma gerçekten iyi gelmişti.

"Günaydın uykucu,kalktın sonunda."
Sevimlice sırıtıp,ufak arkadaşıma sırnaşıp kendimce teşekkür ettiğimi gösterirken,gelen yüksek demir çarpma sesi yerimden biraz fazla sıçratmış,sonrasında sesin kaynağını bulmak için etrafa bakınmaya başlamıştım.

Hızlı adımlarla kantinden çıkan,uzun boylu yapılı adamın kim olduğunu anlamak için gözlerimi kısarken,Jimin burnuma hafifçe vurdu.
"Neye bakıyorsun öyle?"
"Şu adam kim?Kocamanmış."
Jimin gösterdiğim tarafa baktıktan sonra bana dönerek sırıtmaya başladı.
"Yeni geldiler okula,geldiğinden beri bakışlarını alamadı bence senden."

Dediği ile gergince yutkunarak,bakışlarımı kaçırdım.Herhangi bir alfa bile bana yeterince gerici geliyor,gergin kişiliğimi gün yüzüne çıkarıyordu.Önyargılı olmamak için gülümsemeye çalıştım.Boş yere Jimin'in de keyfini kaçırmama gerek yoktu.Derin nefes al Kook her alfa kötü değildir.

Gerginliğimi anlamış olacak ki kollarımı sıvazladı.
"Kook,yapma böyle kimse sana zarar vermeyecek,ben hep yanında olacağım."
"Teşekkür ederim Jim,gerçekten deniyorum,ayrıca iri bedenin beni kesinlikle korur."
Kendisiyle dalga geçmeme burun kıvırıp,koluma vururken oldukça tatlı görünüyordu ama o da biliyordu ki bana gerçekten kızmazdı.

Anlayışla gülümseyerek telefonuna tekrar dönmüş ardından,çatılan kaşları ve ağzında gevelediği şeylerle ortaya çıkan komik görüntüsüne,hafifçe kıkırdayarak,başımı telefonunun ekranına yaklaştırdım.İnstagram logosunu görünce geri çekilerek,ne yaptığını sorma gereği duymuştum.

"Sadece o adam gelmemiş okula,bir kız ve bir erkek daha geldi ve sanırım erkek olan ruh eşim ya da sadece tutuldum,fena oldum."
"Ne demek ruh eşim."
Sesim istemeden yüksek çıkınca heyecanla oturduğum koltukta diz kapaklarımın üzerine çıkmıştım.

Jimin'in hızla açılan gözleri ve ağzımı kapayan eli ile diyeceğim,diğer şeyleri diyemedim.
"Sus,sus niye bağırıyorsun."
"Özür dilerim her gün en yakın arkadaşım ruh eşini bulmuyor,nasıl anladın yoksa çiçeklerin mi çıktı,bakayım nasıllar?"
Jimin gözlerini devirerek bana dik dik bakarken yerime sindim.

"Sence ne ara çiçeklerim çıkabilir,kucağımdaydın zaten,gördüğüm ve aldığım tek çiçek senin orkide kokundu.Işınlanarak dokunamadım çocuğa."
"Niye kızdın ki şimdi."
Hafif sitemli çıkan sesime gülerken masaya oturan diğer arkadaşlarımızla gülümsemem daha da büyüdü.
"Keyifler yerinde bakıyorum ufaklıklar,tabii siz sınava girmediniz."

Orchis | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin