Sen gel koca kitap 1200-2000 kelime arası yaz su bölümde git 2000 kusuru bir sürü geçLÜTFEN DALGA GCEMEYİN TAMAM MI TESEKKUR EDWİRM BEN DE SİZİ SEVİYORUM
AYEICA
OLMAYAN YWRLEİR SOYLEYİN DUZELTEYİM
BYE BYE YORUM DA ATİN.!!!!.
Elleri alnına hafif hafif masaj yaparken,stres ve yorgunluktan başının ağrıdığı belliydi.Saçlarımı ellerimle geriye atarken biraz daha yaklaştım yanına.Tam gerisinde durduğunda ellerim alnına masaj yapmak için havaya kalkmış,ağrısını hafifleteceğimi düşünmüştüm.
Ah tabii Taehyung bileğimden tutarak beni küvete,kucağına çekmeseydi.
***
Neredeyse üzerinden atlayarak kucağına düştüğüm bedene şaşkınca bakarken,yeni eklenen ağırlığım fazla gelmiş olacak ki birazcık su yere döküldü.
Kucağında öylece durmuş kocaman açılmış gözlerimle doğruca ona bakıyor,ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
"Ya,korktum.Niye çektin beni?"
Arkasındaki mermere yaslanırken,belimi saran elleriyle üst bacaklarından biraz daha yukarı yerleştirdi beni.Tamamen çıplak olmaması bir nebze rahatlamama neden olmuştu.Tam kasıklarının üstüne
Sudan dolayı hafifleşen bedenim,Taehyung'un göğsüne yapışırken bacaklarımı iki yana açarak rahatça oturmamı sağladı.
"Heyecandan banyoyu dolduran feromonlarına rağmen seni fark etmediğimi sandın. Ben de sana yardımcı olayım dedim."Ellerini kalçamın hemen üzerine yerleştirirken dudaklarıma doğru konuşması,midemdeki düğümleri arttırırken,bunu suyun içindeki bedenime yormak istedim.
"İyi yapmışsın,aşkım."Kısık gözleri,yavaşça açılırken gülümsemek istedim.Ona aşkım dememe bayılıyordu.
Dudakları kıvrılmış,yakınımda değilmiş gibi yüzüme biraz daha yaklaştı.
"Aşkın yiyecek şimdi,seni."
Hiçbir şey dememe izin vermeden dudaklarımızı birleştirdi.En sonki yakınlaşmamız üzerinden geçen zamanı da hesap edince oldukça gergin ve heyecanlı hissediyordum.Alt dudağım,dudakları arasında can çekişirken kucağına biraz daha yerleştim.Diğer öpüşmelerimiz gibi başlayan şefkatli öpücükler her geçen saniye yerini daha sertlerine bırakırken,kaçan inlemelerime engel olamıyordum.
Ellerim ensesini bulurken su neredeyse onun göğsüne kadar gelmiş,lüks küvetin büyüklüğü rahatça hareket etmemizi sağlıyordu.
Omuzlarından ittirerek,öpüşmemizi çıkan ıslak sesle aniden sonlandırdım.Taehyung'un çatılmış kaşlarıyla bakışlarına hedef oldum.
"Canını mı yaktım?"
Tavırlı şekilde omuzlarımı silkerken,kollarımı ensesinden çekerek biraz geriye getirdim.
"Hep sen yapıyorsun,ben öpmek istiyorum."
"Tamam,tamam bir tanem."Şimdiyse elim sağ bileğinde,belimdeki avucunu aşağı indirmeye çalışırken dudaklarım çoktan rotasını bulmuş,alfanın üst dudağını içine almıştı.
Amacımı anlayarak biraz kucağında kaldırmış,hem öpüşüme karşılık vermeye çalışarak aynı zamanda kalçalarımı bulan elleriyle kucağında sürtünerek kasıklarının yukarısına getirmişti.
Baş parmağı bel oyuğumu okşarken,hafifçe geri ittirdim kalçalarımı,istediğim inlemeyi kazanmışken,Taehyung biraz daha yayılıp,dökülmüş suyun azlığıyla beni neredeyse üzerine yatırıverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchis | Taekook √
FanfictionEğer tanrı beni seninle cezalandırıyorsa omega,bu cezayı en büyük ödüle tercih ederim. Omegaverse