Neredeyse 2000 kelimelik bir bölüm umarın çokça yorum yaparsınız 😉😉😉😉
Bölüme başlamadan üç uyarı
1-) Bölüm ilahi bakış açısı ile yazıldı ona göre okuyun💕
2-) 50 yorum gelmeden bölüm atmayı düşünmüyorum
3-)Şey bi de cinsel içerik uyarısı🙂
Yorumları unutmayın byeeeee
"Taehyung,şey ben ben utanıyorum."
Güzel omeganın bacaklarını birbirine bastırarak mırıldanması alfanın isteğini daha da harlamıştı.Şu anda sağlıklı bir şekilde düşünüyor olsaydı kesinlikle çocuğa yaklaşmazdı.Sebebiyse bariz bir şekilde Jungkook'un hazır olmadığını bilmeme düşüncesiydi.Bazen ellerinin altında ki omeganın şehvetten dolayı değil de korktuğu için titrediğini düşünüyor.Arafta kalıp duruyordu esmer beden.Yıllarca neyi bu kadar ince düşünmüştü acaba,tamam her zaman çok konuşan biri olmamıştı.Ya da belki gücünün,baskınlığının getirisi olarak kendini diğerlerinden üstün görüyor ve bu da diğerlerine belki birazcık kaba olmasını sağlıyordu.
24 yıllık hayatın da kimin kırılıp kırılmamasını önemsemişti peki,annesi? Lisa? Evet,belki.
Peki ya şu an ellerinin altında gözlerini kırpıştırarak bakan çocuk,o ne ara dahil olmuştu dünyasına.İlk başlarda sadece ruh eşi oldukları için aralarında çekim olduğunu söyleyip inkar etse de,gözleri önündeki omegaya karşı köle olması bu düşünceleri yeterince geri tepiyordu.Emin olması gerekiyordu,tamam eşi olduğunu öğrendikten sonraki ilk kızgınlığıydı,çok ağır geçeceğini biliyordu.Kendini kaybedip çocuğu mühürleyeceğini bile düşünüyordu şu an da ama her şeyden önce ona zarar vermeyeceğine emindi.
Şey belki o da isterse biraz yardım edebilirdi tabii ama ilk önce korkup korkmadığından emin olmalıydı.
"Jungkook,güzel omega.Korkuyor musun benden? Kırılmam sadece açık ol bana."
Çocuğun heyecandan hafif dolmuş gözlerini anlamazca daha da açmış üzerindeki adama inanmazca bakmaya başlamıştır."Taehyung,ben senden nasıl korkarım?"
Sadece beş kelime,kelimelerden biri ismi olan beş kelime.Alfanın feromonlarını tutmaya çalışmaya son verip çocuğun dudaklarına kapanmasına yetmişti.Nefes bile almaya gerek görmeden son zamanlarda en sık uğradığı durakta canlandı tekrar ve tekrar.Çocuğun ufak dudaklarını dişleri arasına alarak hafifçe ısırdı.Kanatmamaya çalışarak az önce dişlerinin olduğu yer de dilini gezdirdi.Çocuksa elinden geldiğince adama karşılık verirken elleri omuzlarını sakinleşmek için sıkıp duruyordu.Bu tatlı harekete canının yanmasına rağmen gülümsedi.
Jungkook'un hafifçe izlemesini fırsat bilerek ıslak dilini çocuğun sıcak ve küçük ağzının içine soktu.Ufal inlemenin boyutu artarken çocuk bacaklarını ikiye açarak adamın kendine yaklaşmasını sağladı.Üzerindeki ağırlık canını yakmayacak şekilde arttığında ise bacaklarını sırtında birleştirerek adama daha çok sığında.
Omuzlarındaki ellerinden destek alarak adamı ittirdiğinde Taehyung'un şaşkın bakışlarına dudaklarını büzdü.
"Ben de denemek istiyorum ama bana izin vermiyorsun hiç."
Üzerindeki şaşkın bakış utanmasını sağlasa da ona bakmaya son vererek gözlerini tavana dikti.Alfa ise oldukça şaşkın bir şekilde omegasına bakıyor,darılmasının sebebinin dilini ağzına sokmasına fırsat vermediği için olmadığına kendini ikna etmeye çalışıyordu.
"Yavrum,bunun için mi darıldın?"
Çocuğun üzerine eğilerek tekrar öpmeye başladığında bu sefer karşısındakine izin vermiş ne yapacağını görmek için merakla beklemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchis | Taekook √
Fiksi PenggemarEğer tanrı beni seninle cezalandırıyorsa omega,bu cezayı en büyük ödüle tercih ederim. Omegaverse