40|aile

2.2K 208 108
                                    


Ben geldim😡😡😡😡😡😡

Bir sürü yorum istiyorum vallahi ertesi bölüm final yazısıyla gebertirim hepinizi

Şaka daha var






Nefes nefese ve iniltileriyle konuşan Jungkook hafifçe havaya kalkarak adamın dudaklarına bir öpücük bıraktı.
"Ya da benimle evlenmeni isteyecek olmam değil."
Bu sefer kendisini adama doğru ittirirken sona yaklaştığının farkındaydı ama adamın bileğini kavramayı unutmadı.

Bileğini karnının hemen üzerine koyarken,boşalmadan hemen önce konuştu.
"Burada."
"Sen,nasıl?"
Şaşkın ses karşısında sırıtırken afallaması hoşuna gitmişti.
"Yapmadım,sen bana benden gelen her şeyin başın gözün üstüne olduğunu söylemiştin,aynısı senin içinde geçerli Kim Taehyung."

******
Nefesinin durduğunu,yutkunuşlarının boğazına dizildiğini bile hissetmiştim.Hâlâ üstümdeki bedeni tek eliyle durmasından dolayı hafifçe titrerken,karnımın üzerine titreyen avuçları olduğu yeri hafifçe okşamak dışında bir şey yapmadı.

Tek cümlemle Kim Taehyung'un nefesini kesmiştim.

İlk cümleyi ben kurmak istesem de kendine gelmesi için beklemek daha mantıklıydı elbette.Hâlâ içimde sürdürdüğü varlığı zevk vermeyi bırakırken canımı yakmamaya özen göstererek kendini geri çekti.Bir şeyler demesini beklerken terden alnına yapışmış siyah saçlarını hafifçe yana atarak yataktan kalktı.

Dirseklerimin üzerine doğrularak,kalçamdaki acıyı eş geçerken Taehyung tüllü çoraplarımı yavaşça ayaklarımdan çıkarmış ardından belimden yukarı çıkmış eteğin fermuarını da açarak ondan kurtulmuştu.

Çıplak bedenlerimizi umursamadan hemen kalçamın altından ve belimin yukarısından zorlanmadan kavrayarak beni kucağına almış sonrasında yüzüme bile bakmadan sık sık yutkunarak benim önceden hazırladığım küvete doğru ilerlemişti.

Suyun içerisindeki papatyalar ve hoş vanilyalı duş jeli kokusu bile insanın sakinleşmesi için yeterliydi ama bu bile Taehyung'u pek de sakinleştirecek gibi durmuyordu.

Beni sessizce suya bırakırken yükselen su boğazıma kadar gelmiş,bağdaş kurmuş bir şekilde küvette oturuyor hale gelmiştim.Kollarım da suyun içerisindeyken ıslanmış saçlarımla bakışlarımı yukarı kaydırarak yukarıdan beni izleyen Taehyung'a ıslak köpek yavrusu gibi bakmayı sürdürdüm.

"Aşkım,iyi misin?"
Sesimle kendine gelirken,normalden iri gözüken gözleriyle bana bakmayı sürdürerek kafasını salladı.Hâlâ konuşmazken eğilerek eline aldığı şampuandan avucuna sıkarak kutuyu geri yerine koydu.

Ve saçlarımı yıkamaya başladı.Yavaş yavaş yaptığı masajla bile mayışırken neden konuşmadığını anlamayacak yüzüne bakmaya çalışsam da bu çabam boşa giderek kafamı masaj bahanesiyle aşağı eğmişti.Elindeki köpükler göz çevreme gelirken gözlerimin yanmaması için somurtarak sıkıca yumdum gözlerimi.

Saçlarımı durulamadan vücudumu da yıkarken,belimde ve karnımda daha fazla oynanan lifi fark etmediğimi sanıyordu ama titreyen elleri anlaşılnayacak gibi değildi ki.

Daha fazla uzatmayarak yıkadığı bedenimi duruladı ve birkaç saniyede bulduğu havluyla çıplak bedenimi rahatsız etmemeye özen göstererek kucakladı ve hızlıca beni yatağa bıraktı.Büyük beyaz havluyu vücudumdan çekmeden kendi uzaklaşarak az önce beni yıkadığı yere ilerleyerek boşalttığı küvetin içine girdi.

Üzerimdeki havluyu atarak kendimi yorganın içine atarken,bir şey giyme gereği duymadım.Oda oldukça sıcaktı zaten.Su sesleri artarken yattığım yastıkta yan dönerek,manzaram olan adamı izlemeye başladım.Aman tanrım Taehyung'un omuz kasları ne zamandan beri bu kadar çarpıcıydı.
Gözlerimi bile kırpmadan vücudunu yıkayan eşimi izlerken,yattığım yerde küçülerek bacaklarımı kendime çektim.

Orchis | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin