15|vakitsiz şey

3.7K 317 131
                                    

Gene içime pek sinmedi ama burada ki taenin ince hareketlerine bitiyorum,kendi karakerime ağlıyorum bazen neyse susayım iyi okumalar sizw 😗😗😗





Üstün de yattığım bedenden gelen kıpırtı,
dün gece ağlamamdan dolayı şişmiş ve hafif çapaklanmış gözlerimin aralanmasını sağladı.
Gece göğsünde yattığım Taehyung,uyukladığımı farkedince sessiz olmaya çalışarak beni yatağa yatırmış,gitmek için ayaklandığındaysa..ellerimi gömleğine kenetleyip uyku da gibi görünmek için mırıltılar çıkarmıştım.

En sonunda dayanamayarak yan tarafıma yatmış uyandırmamak için aramıza biraz boşluk bırakmıştı.Eşine daha yakın olmak isteyen bedenime izin vererek,uyku da gibi görünmeye çalışarak sessizce üzerine çıkıp göğsüne yatmıştım.

O da ayak uydurarak ellerini belime koymuş,hafifçe gülmüştü.Saçlarında hissettiğim burnu ve uyumamı kolaylaştırmak için yaydığı feromonlarıysa amacına ulaşarak gözlerimi kapatmıştı.

Beni yana yatırmak için doğrulduğun da,izin vermeyerek kollarımı vücuduna daha sıkı sardım.
"Güzelim,babamın yanına uğramam gerekiyor.Ne zamandır gidemiyorum,hadi kalkman lazım."

"Hayır,gitme.Uyumaya devam edelim."
Burnumu iki göğsünün arasına bastırarak,boğuk sesimle konuşmama derin bir nefes alarak belimi tuttu.
"Okula gitmeyeceksin zaten uyumaya devam et tamam mı?"

Kaşlarımı çatarak açmadığım gözlerimi daha sıkı kapattım,gitmesini istemiyordum,benimle kalmalıydı.
"Neden gitmiyorum?"
"Kızgınlığın stresten ağır geçmese bile kokun oldukça yoğun,başka kurtları gözünün önünde öldürmemi istemezsin değil mi?"

Sert sesi,burnunu saçlarıma bastırdığı için oldukça boğuk çıkmış,tonlaması ise kurdumu bir hayli heyecanlandırmıştı.
"Tamam gitmem,sen de gitme eğer gitmezsen seni bir sürü öperim."

Uyku sersemliğim ve dünün getirisi ile daha yakın olduğumuzu düşünerek,sevimlilik yapmamı yadırgamazdı,umarım yani.
"Sen uyanana kadar gelirim."
Gözlerimi hızlıca açarak kırpıştırdığım da,ışığa adapte olmaya çalışarak üzerinde biraz doğruldum.
"Uyandım,gitmene gerek kalmadı."

Gözlerini oyalarken kısıkça söylenmeme gülümseyerek yüzüme yaklaştı.Anlıma ve yanağıma biter öpücük bırakarak,beni yan tarafa itiraz istemeden bırakıp yataktan kaldığın da dudaklarımı büzdüm.
"Önemli olmasaydı gitmezdim,şimdi uyu hemen gelip seni bir sürü öpeceğim."

Üzerini giyinirken konuştugun da,hak vererek tekrar yorganın altına girerek Taehyung gibi kokan yastığa başımı yasladım.
"Tamam,ben seni beklerim."
"Tamam,bekle beni."
Yanıma gelip,yorganın kapatmayan yerlerini kapatıp,kapalı gözlerimle hissettiğim kadar başımda bekledi,birkaç dakika.

Derin bir iç geçirme sesinden sonra gelen ayak sesleri dudaklarımın kıvrılmasına neden olurken biraz yatakta dönerek tekrar uyumaya çalıştım,başarısız olmaya devam edeceğimi anlayarak oflayarak,yatağımın yanındaki komodinin üzerinden telefonumu aldım.

Ne zamandır elime alamadığım için birikmiş bildirimlere sıkkınlıkla bakmış daha sonra Jimin ve hyunglarımdan gelen mesajlara yanıt vermiş biraz olanlardan bahsetmiş,en azından meraklarını azaltmıştım.

Daha sonra vakit geçsin diye İnstagrama girmiş ama gördüğüm yeni takipçi ve istek kutuma düşen mesaj sayısı ile biraz korkarak ne olduğunu anlamaya çalışmıştım.Büyük ihtimal hyunglarımdan biri eski fotoğraflardan paylaşmıştır diye düşünerek boşvermiş hiçbirini kabul etmeden biraz anasayfa da gezinerek bizimkilerin dudak uçuklatıcı sayı da takipçisi olan hesaplarında gezinmiştim.Fotoğraf çekmeyi benim aksime oldukça seviyorlardı.

Orchis | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin