3|tekrar kurtaralım

5.9K 499 108
                                    

Jimin ağzını açmıştı ama konuşmasına fırsat vermeyen,omzumu tutan elle irkilerek o tarafa döndüm.
"Hey sesini duydum da mühürlü değilsen bir de yatakta bana öyle bağırmanı istiyorum,sesinde incecikmiş."
İri esmer alfa ve söylediklerinin etkisi ile kocaman açılmış gözlerimle birlikte korkarak geri çekilmeye çalıştım,bileğimi tutan büyük el buna engel olmasaydı çekilebilirdim de.

"Ne diyorsun? Lütfen elimi bırak canımı yakıyorsun."
Titreyen bacaklarım ve çekmeye çalıştığım elimle konuşurken,uzaklaşmak yerine daha da yaklaşarak sırıttı.
"Ne güzel titriyorsun ellerimin arasında öyle."

Herhangi bir temastan bile rahatsız olup korkan vücudum bu temasla daha da ürkmüş,titremelerim ile feromon salgılamayı arttırmıştı.İstemsiz tepkilerimle bir kere daha kendime lanet etmiştim.

"Hey ne yapıyorsun çek elini ondan."
Jimin'in sesi ile daha da korkarak elimi kurtarmak için daha çok kuvvet uygulamaya çalıştım.Ülkedeki böyle olaylara karşı daha fazla tedbir alınmalıydı lakin gel görelim ki durum ortadaydı.

Jimin ayağını adamın bacaklarına geçirdiğinde,adam yerinden dahi oynamamış olsa da sinirlendiğini belli ederek onu ittirdi.Karşısındaki adama nazaran fazlasıyla ufak tefek olan bedense yerle buluştuğunda bu sefer ağzımdan korku dolu bir çığlık çıkıvermişti.Titreyen bacaklarımla Jimin'e gitmeye çalıştım ama adamın beni kendine çekip eğilerek,başını boynuma sokmaya çalışması ile öylece kalakalmıştım.

Soğuk zemin,yerde yarı çıplak yatan küçücük vücudu ile minik Jungkook,yabancı gelmeyen eller ve hisler tekrar körüklenirken kalbimin atışları artmıştı.

Dün gibi hissettiğim anılar bir anda gözümün önüne geldiğindeyse ağzımdan kaçan hıçkırık ile ağlamam şiddetlendi.
Derin nefesler alarak olası bir krizi önlemeye çalıştım.Bunun için bir sürü eğitim almıştım ve bir anda öylece yerle bir edemezdim.

Gözlerim görmemeye başlarken,üzerimden çekilen adamla nefessiz kalan bedenim derin bir
nefes aldı.
"Ne yapıyorsun lan sen,sikerim o elini de seni de."
Kulaklarıma yeni yeni aşina olduğum ses dolarken birden hırçınlaşmış kurdum sakinleşerek köşesine çekilmiş,seslice ağlaması iç çekişlere dönmüştü.
Beni yerde kendine çekerek sarılan Jimin'in kokusu ile sakinleşirken bacaklarım beni tutamayarak yere düşürmüştü.Hala anlamıyordum bu kadar sese nasıl kimse gelmezdi.

"Tamam yok bir şey,bak geçti iyisin kimse sana dokunmuyor,her şey bitti geride kaldı yanındayım derin nefes al."
Nefes al komutunu beklemiş gibi yapan vücudum tekrar derin bir nefes aldığında titremem bir nebze azalmış gibi hissettim.
"Bana dokunacak sandım Jimin,elimden hiçbir şey gelmedi.Hani bir daha olmayacaktı?"
"Şş burdayız bak Taehyung onu ne hale getirdi."
Kafamı kaldırarak hala o adamı tekmeleyen alfaya baktığımda bizi duyduğunu anlayarak kızarmış yanaklarımı gizlemek için Jimin'in vücuduna daha çok sokuldum.

"Jungkook kaldır kafanı bana bak çocuk."
Alfanın baskın sesini duyduğumda kafamı kaldırdım,kurdum bunu bekliyormuş gibi sakinleşmişti.Tek dizini kırarak yere çömeldiğini görünce yakınlıktan dolayı nefesimi tutmaya çalıştım.

"Aferin şimdi ağlamayı kes,ne zaman ihtiyacın olursa seni korurum istersen tamam mı?"
Otoriter sesiyle söyledikleri ile nefesim teklemiş başımı hafifçe onaylar anlamda sallamıştım.
"Bizimkiler gitti isterseniz eviniz uzaksa ben bırakayım."
"Hayır hayır yakın ev,teşekkürler ben hallederim bundan sonrasını."

Attığı bakış ile Jimin susmasını gerektiğini anlamıştı.
"Al şunu çok içmemiştim,hala titriyorsun.Nasıl kimse duyup da gelmez."
Uzattığı şişeye uzanan parmaklarımın titrediğini görünce sakinleşmiş sesi tekrar öfkeli çıkmıştı.
"İ-iyiyim ben gerçekten bak suyunu da içerim."
Kapağını onun açtığı şişeyi alarak içmeye başladığımda biraz daha rahatlayarak şişeyi yere bıraktım.

Orchis | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin