Selam 🌝🌝
Kitap ismini degistirdigimi haber vermek istedim farklı kitabı okumuyorsunuz merak etmeyin 😾😾😾😾
İyi okumalarrrr****
Okuldan çıktığımızdan beri Jennie ile
marketleri turluyorduk,istediği çikolatayı bulamadığı için sinirlenip hırs yapmıştı.
"Jen biz gidene kadar Jiminle Yoongi mühürlenmiş bile olur,biraz acele mi etsek?"
Rafta gezen gözleri bir iki saniyeliğine beni bulmuş sonra tekrar ilgi odağına döndü.
"Bilerek vakit harcıyorum,kafasını toplaması için zaman vermeliyiz büyük ihtimal korkuyor."Onaylar şekilde mırıldandığımda yanımdan koşarak uzaklaşan Jennie,birden rafın üzerine uzanarak saatlerdir aradığımız çikolatayı aldı.
"Sonunda,artık gidebilir miyiz?"
Gözlerini mutlulukta baktığı çikolatasından çekip kafasını salladı.
"Jimin için abur cubur aldıktan sonra gidebiliriz gel hadi."
Elimden tutarak bir sürü paketi sepete koyduğunda yutkundum,kesinlikle aylardır Jiminle yaptığım sağlıklı beslenmenin sonuna gelmiştik.Hüzünle Jennie'ye baktığımda asla beni ciddiye almayarak sepeti doldurmaya devam etti.Alacaklarımızı aldıktan sonra,birazda kasa da kimin ödeyeceği konusunda vakit kaybetmiş.En sonunda ücreti bölüşme kararı almıştık.
Marketten çıkarken Jimin'i arayarak evde olup olmadığını öğrenmiş,evde olduğunu söyleyince hızlıca eve yürümüştük.Kapıyı açtığımda Jennie ile elimizdeki poşetleri mutfağa bırakarak Jimin'in odasına girdik.
Perdeleri çekilmiş karanlık odaya girdiğimizde Jimin'in yoğun limonlu tatlı feromonları yüzümüze çarpmış odaya burnumuza hoş bir koku çarpmıştı.Jennie yatağa ilerlediğinde,Jimin'in kesinle orada olmadığını bildiğim için sırıttım.
"Yatakta yok,nerede bu?"
Elinde kaldırdığı yorganla konuştuğunda kıkırdayarak,giysi dolabına yürüdüm.
Kapağı açtığımda içinde kocaman açtığı gözleriyle bize bakan Jimin,Jennie'nin kesinlikle alışması gereken bir konuydu."Aman tanrım,ne yapıyorsun orada?"
Burnunu çekerek Jennie'nin kalkması için uzattığı elini tuttu.Göz altlarının ağlamaktan şiştiğini görünce içimde oluşan kötü hisle,hızla yanına giderek kollarımı vücuduna dolayarak omzuma yaslanmasını sağladım.Bir elim saçlarına gittiğinde benden kısa olan boyunun avantajı ile hafifçe okşamaya başladım.Kafasını gömdüğü boynumda hıçkırarak ağlamaya başladığında,bu şeylerin onu kolay etmesine lanet ederek Jennie'ye döndüm.
Benim bakmamı beklermiş gibi anında kollarını ikimize doladığında yeni tanıştığımız kızın,hissettiğim samimiyeti ile gülümsedim.
"Jimin,sümüklerini silme bize.Of hadi kalkın acıktım ben mutfakta ne,nerde bilmiyorum öğretmeniz lazım,sonra dedikodu yapacağız." Omega gecesi mi yapıyoruz?"
Hâlâ akan burnunu çekerek umutla sorduğu soruyla gülümseyerek onayladık.
"Jin hyungu da arayalım o zaman."
"Şey biz onunla tanışmıyoruz,rahatsız olabilir."
Jennie'nin sorduğu soruyla göz devirerek,telefonumu alarak Jin hyunga gece ve Jimin hakkında bir kaç bilgi vererek gelmesini söyledim.
"Jin hyung rahatsız olacak son kişi falan,gelir birazdanhem en yakın olduğum eşli omega o.Daha mühürlenmeseler bile bize yardım eder.""Ruh eşini buldu mu? Hem de bu kadar erken.Vay canına."
"Aslında onlar sekiz yaşından beri ruh eşi ile tanışıyorlardı."
Jimin'in söyledikleri ile Jennie şaşkınca gözlerini kırpıştırdı.
"Gerçekten vay canına,herkes ruh eşini bulur ama bu kadar erken tanışması harika."
"Kesinlikle mükemmel bir çiftler,gelince kendi gözlerinle görürsün evi yakın zaten."Jin hyungu beklerken aldıklarımızı salona taşımış ve kahveleri hazırlamıştık,Jennie arka plana şarkı seçerken çalan kapı ile yerimden kalkarak Jin hyungu karşıladım.
Kapıyı açtığımda hızlı geldiği için soluk soluğa kalmış olduğunu görünce gülerek kollarımı doladım.
"Hoş geldin hyung."
"Hoş buldum,çok korkuttun beni Jimin iyi mi?"
Kısık sesi ile sorduğunda ben de ona yaklaşarak mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchis | Taekook √
FanfictionEğer tanrı beni seninle cezalandırıyorsa omega,bu cezayı en büyük ödüle tercih ederim. Omegaverse