AEKADASLAR ORCHİS 20KYİ BİR SÜRÜ GEÇTİ
200 KUSUR AKTİF OKUYUCU VE 🤏🤏🤏🤏🤏 AŞKLARIM YANİ SİZ VARSINIZ
NEYSE Bİ SONRAKİ BÖLÜMÜ DADDYÖİN DOĞUMUNA ATARIM AMA
ONDAN ÖNCE YB İÇİN VOTE VE BEGENİ
NEYSE İYİ OKUMALAR PERİNİZ KACAR
.
Sanırım eve uğramış olacak ki tişört ve pantolon giymişti,kıvırcık saçlarını da kıvırcık bırakarak geriye atmıştı.
"Seni rahatsız ediyor mu hep?"
"Hayır,ilk defa gördüm hatta."
"Bir şey olursa bana söyleyeceksin değil mi?"
"Elbette."Rahatladığını belli edercesine omuzlarını dikleştirmiş neşelenen sesiyle bana dönmüştü.
"Şimdi hadi bakalım işlerimiz var."
Arabanın kapısını açarken bana dönmüş ardından geri çekilerek arkasındaki piknik sepetini görüş açıma sokmuştu.***
Küs müyüz ki?"
Çimlerin üzerindeki örtüde oturan Taehyung'un,kucağına kıvrılmış ve mırıldanırken sözlerimin aksine halimden çokca memnundum.Lakin beni Kütüphane de o çocukla görmesi ve çocuğun bana açıkça imalarını görmesi benim bile hoşuma gitmemişti.Elindeki sandviçten kopardığı parçaları ağzıma uzatan eli duraksamış,gülerek saçlarıma bir öpücük kondurmuştu.
"Bebeğim,çocuktan rahatsız olduğun belliydi,olmasan bile umrumda değil."
Sözleriyle dudaklarımı büzerken,beni kıskanmıyor oluşu açıkçası bir tık kalbimi kırmıştı."Umrunda değil mi yani?"
Kucağında kıpırdanıp,başımı omzuna denk getirdim.Feromonlarımdaki farklılıktan canımın sıkıldığını anlamış olmalıydı.
"Tabi ki değil,sen benim eşimsin,boynunda birbirimizin olduğunu söyleyen bir işaret var ayrıca yeterince tanıyorum seni.""Yaaaa."
Kıkırdamamı tutamazken,göğsüne daha da sokulmuş,tatlı tatlı feromon yaymaya başlamıştım.
"Ama bu o adamın kafasını kırmayacağım anlamına gelmez."
Düz ifadesine çatılan kaşlarıda eklendiğinde,biraz geriye çekilerek yüzüne baktım."Bence senden korktu zaten,bir şey yapmamalısın."
"Yapmamalı mıyım?"
Bilmişce konuşmanın ardından,yüzüme yaklaşmış burnumuzun uçları birbirine değerken fısıltılarıyla birlikte nefesi yüzüme çarpıp durmuştu.Onu beklemeden dudağına yapışmış,ufak bir öpücük kondurarak geri çekilmiştim.Beni okuldan aldıktan sonra arabayı çalıştırmış,elime atıştırmak için bir şeyler vermiş yolumuzun uzun olduğunu söyleyerek uyuyabileceğimi söylemişti.Çok fazla konuşma geçmeden yolu tamamlamış ve ilk tanıştığımız zamanlardaki geldiğimiz at çiftliğine gelmiştik.
İlk öpüştüğümüz yere.
Yarın okul olduğundan eve gitmeyeceğimizi ama şu an olduğumuz yerde gün batımına kadar kalacağımızı söylemişti.Yiyecek ve içecekleri hatta üzerimize almak için battaniyeyi bile ayarlamıştı.
Ben yol boyu uyurken,o da stresli olacak ki feromon yaymış uykumu daha da derinleştirmişti.Kesinlikle kıskanmamıştı doğrusu.
"Yarın,ne yapıyorsun?"
Sorduğum soruyla göğsüne yasladığım kafamı kıpırdatmadan,saçlarımla oynamış ve pozisyonunu bozmamıştı.
"Toplantım var önemli,onu hallederim."
"Keşke başka zaman gelseydik,yorgun olacaksın."
"Eğlenmiyor musun?"Sorgular tınısı gülmeme sebep olmuştu.
"Hayır sadece yoruluyorsun."
"İyiyim ben,dinlenirim şimdi."
Oturduğum yerde dönerek yüz yüze geldiğimizde sırıttı.Neden buraya geldiğimizi anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchis | Taekook √
FanfictionEğer tanrı beni seninle cezalandırıyorsa omega,bu cezayı en büyük ödüle tercih ederim. Omegaverse