"Hepsini sen mi hazırladın şimdi?"
Karşımda tek kaşını kaldırarak konuşan Taehyung'a bakarak somurttum,beceriksiz biri gibi mi duruyordum.
"Niye inanmıyorsun ki?Ben yaptım işte."
İştahım pek olmadığı için neredeyse hiç dokunmadığım tabağıma çatalımla şekiller çizmeye devam ederken,dudaklarımı büzmüş,küstüğümü anlasın diye bekliyordum."Aç değil misin?"
"Hayır."
"Yemek yedin mi?"
"Hayır."
Ona bakmadan konuşup omuz silktiğimde hafif bir gülme sesi duyuldu,benle uğraşıyordu resmen."Gelsene yanıma."
Baskılayıcı bir şekilde konuştuğunda,omegam çoktan ona itaat etmek için ayaklanmış beni bekliyordu.
"Iıh,neden?"
"Hiç öyle,sarılalım istiyorum."
Kendinden emin şekilde sorduğunda az önce attığım tripleri ve küslüğümü anında unutarak,yumuşak sandalyemden kalktım.Çatalımı ve kaşığımı almadan yanına yürüdüğümde,dudaklarında bu işten memnun hoş bir gülümseme vardı.Birkaç adım atarak masanın diğer ucuna yürüyerek tam yanında durduğumda bana alttan bakarak gülümsedi,en son bu pozisyonda böyle gülümsediği anlar aklıma gelince yutkunarak bakışlarımı kaçırdım.
"Gel bakalım."
Kısık şekilde konuşarak bana doğru vücudunu oynattı,elleri bileğimi buldu hafifçe kendine çektiğinde engellemeyerek istediğini yapmasına heyecanla izin verdim.Tek bacağının arasına girdiğimde sırıtarak belimden yakaladığı gibi üzerine çekti.Popom baldırlarını bulduğunda ona fırsat vermeden ben ileri kayarak yan şekilde kucağına oturmuş oldum.
Rahat oturmamı sağladıktan sonra beni fazla sarsmamaya çalılarak masadaki şeylerle tabağını doldurdu,her şeyden bir sürü koyuyor şaşkınca ona bakmamı sağlıyordu.
Sütü de önemli çekerek işini bitirdiğinde,çatalına aldığı yiyecekleri ağzıma uzatmaya başladı."Hey,canım istemiyor git daha güzel yapan birine yedir."
Kafasını yavaşça geriye atarak kısık sesli bir şekilde kıkırdadı,benimle eğlendiği oldukça belliydi.Gülümsemesini kaçırmamak için hızlıca arkamı döndüm,çok güzel gülüyordu nefes alıp verdikçe hareket eden adem elması,yukarı kıvrılmış dudakları,güldüğü için gözüken beyaz dişleri,hoş ses tonu ve odada artan kokusu tatlı kahve kokusu.Onu izlerken dalmış,alık alık bakarken,gülmesi durmuş bana bakmıştı.Duyulan kalp atışlarımın sesi sırıtmasına neden olmuş birazcık öne eğilerek alnıma dudaklarını bastırdı,hemen geri çekilmeyerek bekledi.
"Oh bebeğim alınmış,tabii ki yaparsın,en güzelini yaparsın hatta."
"Yapamazsam?"
Çocukça sorduğum soruya derin bir nefes alarak bıraktığı çatalı tekrar eline aldı."Her türlü en güzeli olur,farketmez."
Çatalı ağzıma uzatarak,açmamı beklerken,karşı koymayarak uzattığı yemeği yedim.
"Nasıldı günün?"
"Iı güzeldi,seni bekledim sonra ders çalıştım,Jimin beni evde kovdu buraya geldim.Beni almaya gelen adamla birlikte markete gittim,eve bir şeyler aldık ve yemek yaptım sonra da seni beklemeye başladım."Ağzımı tekrar yemekle doldururken arada kendi de karnını doyuruyordu.
"Güzel,yarın okula gideceksin.Gitmediğin zamanlarda beni bu kadar bekleme söyle bana ben seni gelir alırım."
"Ne yapacağız ki orada?"
"Sen kucağıma oturacaksın,ben de çalışacağım."Düşünür gibi yaptıktan sonra kafamı salladığımda,sağ yanağımı hafifçe sıktı.
Çatalı elinden alarak ben yedirmeye çalıştığım da kaşlarını çatsa da bir şey demeden,ağzını araladı.
"Güzel olmuş mu?"
"Evet,harika."Yemeklerimizi yemeyi bitirdikten sonra kucağından kalkarak tabakları mutfağa taşımaya başlamıştım,ardımdan gelen alfa'da bana yardım ederek bulaşıkları halletmiş,sonra salona geçmişti,Taehyung'un yanına gitmeden önce dolaba koyduğum tabaktaki büyük pudingi alarak kaşığımla birlikte yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchis | Taekook √
FanfictionEğer tanrı beni seninle cezalandırıyorsa omega,bu cezayı en büyük ödüle tercih ederim. Omegaverse