Biraz uzun ve patlamalı bir bölümle selam, özellikle sonları gecmenizi önermem gelecek bölümlerde güclük cekebilirsiniz 🤨🤨🤰🤏🤏
"Telefonu açar mısın?"
Arabanın camından ayırdığım gözlerimi Taehyung'a çevirdim bakışları yoldaydı,elimi telefonun olduğu yere uzatarak şifresini bildiğim telefonu açıp tekrar yanımdaki adama döndüm.
"Arama kısmına girip son numarayı ara."Benim ufak yalanımın ortaya çıkmasından sonra,utanmamın geçmesini bekleyerek odaya gittim,eşyaları toplayıp evdeki son işleri hallettikten sonra arabaya binmemizden bu zamana yaklaşık olarak bir saat falan geçmişti. Bu bir saatte,bir şeyler atıştırmış,biraz müzik dinlemiş ve biraz da sohbet etmiştik.
Annem hakkında bir şey sormamış,ev de ne zaman istersem diye başladığı cümlenin temennisini getirmişti.
Numaraya basarak hoparlöre alarak,oturduğum yerde hafifçe ona döndüm.
"İyi günler,Bay Kim."
Kulağıma gelen tatlı kadın sesiyle,ilgilenmemeye çalışarak dikkatimi verdim."Şu toplantı hakkında bilgi ver."
Kadının dediklerine önem vermediğini göstererek,donuk sesiyle istediklerini belirtti.
Telefonun diğer ucundan gelen,bozulmuş iç çekme sesi sebepsiz bir şekilde kadının tersine rahatlamış bir nefes vermeme sebep oldu."Bay Kim gelmediğiniz için darıldığını söyledi daha sonra anneniz bir omega ile buluşacağınızı söylediğin de sustu,efendim sevgiliniz mi var?"
Annesinin benimle olacağından ya da benim varlığımdan haberi olmasına takılmadan,son cümlesini söylerken titteyen sesi kaşlarımı çatıp Taehyung'a dönmeme sebep oldu.Gözleri üzerimde olan alfa durumdan hoşlanmadığımı anlamış olacak ki,duruma dudaklarını kıvırdı.
"Bilmem,var mı?"
Arabayı durdurmuş doğrudan bana bakarken yutkundum,ne yani bana mı soruyordu?"Yoktur bence Bay Kim,hem siz öyle her şeyi sevmezsiniz yani uzun bacak,hoş koku,tatlı ve güzel görüntü,etekler falan bunların hepsini bulmak zor olur."
Bunları sevdiğini nereden bildiğini bilmediğim için sinirlendiğimi kızaran yanaklarım ve artan feromonlarımdan anlamak oldukça basit olmalıydı."Belki bulmuşumdur."
Göz kırparak arabayı çalıştırdığında yutkundum,kahretsin felaket biriydi.
"B-bay Kim bence öyle birine gerek yok ben hepsine sahibim,istediğinizi size verebilirim.""Nasıl veriyorsun bir de bana göstersene."
Dayanamayarak telefona fısıldarken sinirden ellerim ufak ufak titremeye başlamıştı.
Ellerim kapatma tuşuna giderken kollarım sinirle göğsümde bağlandı.Bu tavrımdan rahatsız olmuş olabilir miydi?
Sonuçta ona karışabilecek bir konumda değildim.İfadesine bakmak için hafifçe dönerek gözümün ucuyla,yolu takip eden yüzüne baktım.
Gülüyordu..
Şekilli dudakları yukarı doğru kıvrılmış,göz kenarları hafifçe kırışmıştı.
Oldukça keyifliydi."Niye sırıtıyorsun?"
"Hiç,hoşuma gitti,fazlasıyla."
"O kimdi?"
Telefondaki kişiye ithafen konuşmam gülümsemesinin biraz daha artmasına neden olmuştu."Sekreterim."
"Bence başka sekreter bulmalıyız."
Kaşları havalandı.Beni yanlış anlamasını istemeyerek aceleyle düzelttim.
"Yani senden hoşlanıyor sanırım,verimi düşer diye dedim ben.""Haklısın,bence de.Sen seçmek ister misin yeni sekreterimi?"
Gözleri hala yoldayken öylesine bir şeyden bahsediyor gibi yaparak sormuştu.
"Olur."
Heyecanlı sesimle konuşurken oldukça mutluydum."Okurken çalışmak zor olmuyor mu?"
Aklımda olan soruyu sormak için sonunda fırsat bulmuştum.
"Hayır,zaten aile işini devam ettireceğim belliydi ve diploma için üniversite okuyorum gibi düşün."
"Anladım,peki şirket yönetmek istediğinden emin misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchis | Taekook √
FanfictionEğer tanrı beni seninle cezalandırıyorsa omega,bu cezayı en büyük ödüle tercih ederim. Omegaverse