Küçük not
Kırmızı şans bilekliğinin anlamı,ipler koptuğunda aşkı bulduğuna inanılır bilin istedim:)Cama çarpan taş sesi,henüz yeni uyuduğumu düşündüğüm uykumu bitirirken,kolları belimdeki Jimin'e döndüm.Yorgun olduğunu bildiğimden uyanması isteklerim dahilinde değildi.Cama çarpan bir diğer taşla acele ederken,Jimin'in kolunu hafifçe kaldırıp,yataktan kalktım.
Bazen uykumun hafif olması lanet ettiğim bir durum haline geliyordu.
Uyku sersemliği ile hafifçe sendelediğim de,bir taş sesi daha gelince,evdekilerin uykusunu böleceğinden emin oldum,hızla toparlanıp cama ilerledim.Beyaz perdeyi çektiğim de karanlık gökyüzü ile karşılaşmak,sıkıntıyla iç çekmeme sebep oldu,şu an yatağımda uyuyor olabilirdim.
Camı sessiz olmaya çalışarak açtığımda hafifçe parmaklarımın üstüne çıkarak aşağı bakmaya çalıştım.Yoongi elindeki taşı tam atmak üzereyken beni görünce ışık hızında taşı yere atıp yanındaki alfayı dürtükledi.Taehyung'un bakışları Yoongi sayesinde bana döndüğünde,şaşkın bakışlarım iki arasında gidip geliyordu.Jennie gelirler derken ben ciddi olduğunu düşünmemiştim.
Yoongi bana bakarak ağzını kıpırdattığında ne dediğini anlamayarak gözlerimi kıstım.Dudakları tekrar kıpırdandığında gerçekten kısık sesini anlayamadığım için sinirlenmiştim.Camın kenarından destek alarak kendimi hafifçe aşağı sarkıtmıştım.Tek elimi tekrar et der gibi kaldırdığımda,Taehyung'un iki eli birden havaya kalkmış gözleri şaşkınlıkla aralanmıştı.
"İçeri gir düşeceksin ve şu lanet kapıyı aç."Her ne kadar sessiz olsa da baskın çıkan sesi geri çekilmeme sebep olurken,kurdum Taehyung'un kendisi için endişelenmesine çoktan mutlu olmuştu.
Daha fazla bekletmenin kötü duracağını düşünerek sessizce odadan çıktım.Jin hyungla,Jennie'nin kaldığı odanın kapısının hafif aralık olduğunu görünce uyanmamaları için kapıyı sessizce örttüm.En sonunda girişe geldiğimde kapı kolunu ses çıkmaması için,sertçe tutup aynı an da aşağı indirdiğim de kapının önünde beni bekleyen ikili ile hafifçe yerimden sıçradım.
Gecenin bu saatinde iki alfa ile yakın olmak her ne kadar beni korkutsa da kurdum dinleyerek ikisine de güvenme kararı aldım."Hey ne işiniz var bu saatte burada?"
Onlara eğilip fısıldadığım da Yoongi omuz silkmişti,Taehyungsa etrafa bakıyordu.
İçeri girmeleri için kapının önünden çekildiğim de,ikisi de ayakkabılarını çıkararak gösterdiğim yerden salona girdiler.
Gerginlikten dolayı feromon kokum hafif hafif artarken,esmer alfa hafifçe öksürdü."Kusura bakma uyandırdık ama kurdum sakinleşmedi,Jimin'i görmem lazım nerede?"
Merakla sorduğunda bakışlarımı yere eğdim.Sonuçta Jimin'in ruh eşiydi ona zarar veremezdi dimi,o da etkilenirdi.
"Merak etme bir şey olmayacak sadece görmem lazım."
Gerginliğimi anlamış olacak ki açıklama yaptığın da sorun yok dercesine gülümsedim.
"Sondaki oda,uyandıracaksan kapıyı kapatın lütfen diğerleri uyuyor."Gözleri mutlu olduğunu belli eder şekilde açıldığında oturduğu koltuktan kalkarak kapıya yürüdü.
"Teşekkür ederim Jungkook,ve Tae bekleme istersen kurdumun hemen sakinleşeceğini sanmıyorum."
"Hey uykum var çok uzun sürmesin."
Yoongi sitemli sesime göz kırparak odadan çıktığında bu sevimli haline gülümsedim,gülümsemem hala suratımdayken oda da yanlız kaldığım alfa ile gözlerimiz buluştu.Hızlanan kalp atışlarımla yutkunduğumda sakinleşmek için derin bir nefes aldım."Şey ben kahve yapayım mı? İçer misin?"
Ona dönerek sorumu sorarken,bakışları yüzümü tarayıp gözlerime çıktı.
"Ben kahve sevmem."
"Nasıl,kahve kokuyorsun ama bak çok güzel."
Şaşkınca sorarken sonunda kokusuna ettiğim iltifat ile derin bir nefes almış oldum.Ciğerlerime dolan kahve kokusu,kendi kokumla karışmış,hoş bir hava yaratmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchis | Taekook √
FanfictionEğer tanrı beni seninle cezalandırıyorsa omega,bu cezayı en büyük ödüle tercih ederim. Omegaverse