12|küçük,masum (m)

5.1K 342 366
                                    

Cinsel içerik uyarısı

Allahım cok utaniyorum neden boyle bir sey yaptim cok utanıyoeum bolum dışında kesinlikle bu yaptıgıö hakkında konusmayın tamam mi oturup aglarim tesekkuelee simdiden 😭😭😭😭😭

Ara da nefessiz kalıp yorum atmamazlık yaparsanız bok bidaha boyle bolum
Neyse 😭😭😭😭








Vücudum sıcaktan kavrulurken yatakta,yatmadığım tarafa geçtim.Kasıklarım yanıyor,Ruh eşimle olan ilk kızgınlığım olduğu için,kasıklarım normalden daha fazla yanıp,acıyordu.Feromon yaymaktan yorulmuş,alfamı beklemekten sıkılmıştım.

Piknikte kızgınlığa girdiğimi anladıktan sonra Taehyung apar topar kalkmış,eşyaları toplayarak oradan ayrılmamızı sağlamıştı.Bunları yaparken onu kışkırtmak için her yolu denemiştim,çimenler de sevişmeyi bile teklif etmiştim.Kurdumu ben bile tanıyamıyordum,uslanmaz biri olmuştu.

Ata bindiğimiz de,normal binişimden ters binerek alfaya kendimi bastırıp durmuş,dudaklarımızı birleştirmeye çalışmıştım.Ama o,kaşlarını çatarak kendini sıkmış eve gidene kadar tek laf etmemişti. Evde benimle ilgileneceğini düşünerek heyecanlanmış,mutlulukla feromon salgılayıp durmuştum.

Eve geldiğimiz de beni kucağına almış odaya çıkarmıştı.Kurdum heyecandan yerinde tepinirken,parlayan gözlerimle istekle alfaya bakıyordum.Odaya girdiğimiz de beni yatağa bıraktı ve geri çekildi.Bir şeyler getirecek diye beklerken..

Beni odaya kilitleyip kapının arkasına geçti.

Kızgınlıkta olduğumu,daha sonra bunu yaptığı için pişman olacağımı,kendini zor tuttuğunu ama beni kırmamak istediğini söyledi.Aşağıda olacağını ve en azından ilk kriz bitene kadar oda da kalacağımı kesin bir dille söyledi.

Gözlerim dolu dolu belki gelir diye beklerken,bulduğum yastığı ile yaşlı gözlerimi silerek,yatakta yastığa doğru emekledim.Ellerim arasında olan yastığı burnuma götürdüm,çok az bir süre temas etmesinden dolayı kökü yoğunluğu az olsa da,bir tık rahatlamam için yeterliydi.

Alt dudağımı ısırarak yastığı yatağın üzerine koydum,üzerine kendimi bastırarak yerleştiğim de hafifçe sürtünmeye başladım.Altımdaki siyah yastığı Taehyung olarak hayal etmek ne kadar zor olsa da gözlerimi kapatarak sürtünmeye devam ettim.

Kasıklarım yastıkla sertçe birleşip durduğun da seslice inledim.Kahretsin şu an da sürtündüğüm beden alfa olabilirdi.Bir kez daha,bir kez daha derken,altımdaki boxerdan da kurtulmuş,bütün çıplaklığımla yastığın üstün de,ileri geri gidiyordum.Çevrem yıkanması için kenara koyduğu giyilmiş tişörtleri ile doluyken koku pek yeterli gelmiyor,kaynağını istiyordum.

Belki üstün de kıvrandığım şey yastık değil de Taehyung olsaydı,iri elleri ince belimi sarar bana güzel şeyler söylerdi ya da biraz daha sert davranırdı.

Bunları düşünürken biraz kendimden geçsem de bir türlü son noktaya gelememiştim.Kendimi yatağın diğer tarafına attım,erekte olmuş ve canımı yakan ufak erkekliğim ile orta da kalmıştım.
Bedenine etkisi artan kurdum,artan kahve kokusuyla sinsice sırıttı yakındaydı.

Banyoya girerek hızlıca yıkanıp,temizlendim.Ah ben değildim artık,kurdum tamamen bedenime hükmediyordu.Yerleştirmediğimiz ufak bavulun yanına üzerimi giyinme sen giderek dizlerimin üzerine oturdum.Giyecek,en azından ateşli şeyler ararken Jimin'in verdiği kırmızı poşetle duraksadım.

Ellerim paketin kenarlarına gitti,yırtarak açtığım da gördüğüm şeyle yutkundum.Park Jimin gerçekten işini biliyordu. Bir kaç paket çilekli kayganlaştırıcı -çilek sevdiğimi biliyordu ama bunu seveceğimi hangi kafa ile düşündü bilmiyorum-,bir iki tane prezervatif ve tül bir gecelik.Havaya kaldırıp incelediğim gecelik ile yutkundum.Tanrı aşkına bu felaket şeye ne kadar ödemişti.

Orchis | Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin