"Σοβαρα μιλας?" ειναι το μονο που λεω στον αδερφο μου, νιωθω ο ουρανος να εχει πεσει στο κεφαλι μου και δεν ξερω πως σκατα να τον προφυλαξω απο αυτο , μια γραμματεας μπαινει μέσα στο οβαλ γραφειου του ομιλλου που εχουμε κλειστει και-
"Εφυγες" της κανω ενα νοημα κοφτο και παω καρφι και κλειδωνω . Ξαναγυρναω στην θεση μου, πανω απο το κεφαλι του Αλεξ που καθεται εδω και ωρα και κοιτα το κενο , σχεδον ανημπορος να αρθρωσει κουβεντα
"Τι σκατα παθαινεις? ξεκολλα το μυαλο σου Αλεξ σε χρειαζομαστε θα γαμηθουν τα παντα το καταλαβαινεις?" ουρλιαζω απο πανω του χωρις να καταφερνω να τον κανω να με κοιταξει.
"Αφησε τον λιγο Βινς" μου λεει η Μαιρη , αλλα οχι δεν τον αφηνω
"Αν μαθευτει ολο αυτο θα καταστραφουμε οικονομικα, το χρηματιστηριο θα κανει γλεντι και οι μετοχες-"
"Βινς λες να μην ξερει τι θα γινει ?" με επιπληττει αλλα οχι δεν σταματάω.
"Σου ειπα πως ο μικρος θα εφερνε μονο προβληματα αλλα δεν μπορουσες να κρατησεις το που-"
"ΒΙΝΣ" η Μαιρη χτυπάει την μπουνια της στο γραφειο κανοντας με μονο για λιγο να σταματησω
"Εκθεση ανηλικου σε κινδυνο , παιδεραστια , χρηση ναρκωτικων.." δεν θυμαμαι ποια ακομη κατηγορια στην σειρα η Μαιρη απηγγειλε απο αυτα που περιμενουν στην γωνια τον αδερφο μου "και ολα αυτα για εναν-"
"Βινς βγαλε το σκασμο επιτελους δεν βλεπεις οτι δεν ειναι καλα? ερωτευτηκε ηλιθιε . Συμβαινουν αυτα "
"Λες και εγω δεν ξερω Μαιρη απο ερωτα ετσι?"
Αντε να μην τα παρω και μαζι της
"Αληθεια τωρα θελεις να τσακωθουμε αυτη την στιγμη?"
"Μην το κανετε" μουρμουριζει ο Αλεξ καθως δεν σταματα να εχει το βλεμμα στο κενο.
Κανω ανακωχη μαζι της πληρωνοντας την με ενα θυμωμενο βλεμμα. Εχει δικιο εχουμε ολο τον καιρο να ξεχεστουμε οπως καλα ξερουμε και οι δυο να κανουμε. Στο σεξ και σε αυτο αλλωστε ειμαστε απιαστοι.
"Και τωρα? "
λεω χωρις να μπορω να σκεφτω κατι καλυτερο
"Απλά σουταρε τον , δωσε στον ψυχακια αυτο που θελει και πες στον τυπο απο το εκουαδορ οτι μπορει να βαλει τον ομιλλο του στον κωλο του και πως δεν τον θελεις"
"Αλεξ ειναι ο Ποτερ στην γραμμη" λεει η μαιρη κανοντας τον Αλεξ για πρωτη φορα να ξυπνησει απο τον ληθαργο του. Τι σκατα παθαινει? δεν εχει δειξει ποτε αδυναμια
YOU ARE READING
That Kind Of Man
Romance"Tι είδους άντρας είσαι δηλαδή?" ψιθύρισε σχεδόν τραυλίζοντας ο Τζέημς. "Μη διαχειρίσιμος" του απάντησε αμέσως καθώς τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά του.